۳۱ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۵۵

مسئول هیئت ثارالله مشهد:

امسال بسته‌های معیشتی را جایگزین نذری‌ ایستگاه‌های صلواتی کردیم

امسال بسته‌های معیشتی را جایگزین نذری‌ ایستگاه‌های صلواتی کردیم

مشهد- مسئول هیئت ثارالله مشهد گفت: طبق دستورالعمل‌های بهداشتی امسال تمامی ایستگاه‌های صلواتی لغو شده و ما قرار است که همه نذورات را در قالب بسته‌های معیشتی توزیع کنیم.

سید سجاد حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه‌های هیئت ثارالله با توجه به شرایط کرونا بیان کرد: با توجه به شرایط کرونا و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با بیماری کرونا که باید رعایت شود، هیئت ثارالله مشهد مقدس هم مانند همه هیئات مذهبی که دلسوز مردم هستند و خود هیئت از جنس مردم است، رعایت موارد بهداشتی را در دستور کار قرار داده است.

مسئول هیئتی ثارالله مشهد با اشاره به برگزاری مراسم امسال هیئت در فضای باز، افزود: از حجت الاسلام عماد دخانی برای سخنرانی و از علی واحدی و حسین طحان برای مداحی دعوت کرده‌ایم.

مسئول هیئت ثارالله مشهد در ارتباط با نذری‌های هیئت گفت: با توجه به شرایط بیماری کرونا و رعایت کردن شیوه‌نامه‌ها بهداشتی در حال آماده کردن بسته‌های معیشتی شامل اقلام مصرفی همه خانواده‌ها از قبیل، برنج، روغن، رب، مرغ و غیره هستیم.

وی بیان کرد: طبق دستورالعمل‌ها امسال تمامی ایستگاه‌های صلواتی لغو شده و ما قرار است که همه نذورات را در همان قالب بسته‌های معیشتی توزیع کنیم.

حسینی در ادامه در ارتباط با به حداقل رساندن سرایت بیماری در مراسمات افزود: مکان برگزاری مراسم هیئت ثارالله حدفاصل چهارراه ابوطالب و میدان فردوسی است که در فضای باز و با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در خدمت همه عزیزان هستیم.

وی اظهار کرد: هنگام ورود عزاداران به مراسم دست‌هایشان ضدعفونی می‌شود و اگر ماسک نداشته باشند خادمین ما به آن‌ها ماسک اهدا می‌کنند. مکان برگزاری مراسم قبل و بعد از مراسم ضدعفونی خواهد شد و فاصله‌گذاری اجتماعی نیز رعایت خواهد شد.

کد خبر 5003715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha