۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۴۳

برای شرکت در آخرین روز کنکور؛

آمار دریافت کارت داوطلبان کنکور گروه زبان های خارجی اعلام شد

آمار دریافت کارت داوطلبان کنکور گروه زبان های خارجی اعلام شد

سخنگوی سازمان سنجش با اشاره به آمار دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ از سوی داوطلبان گفت: تعداد ۱۶۱ هزار نفر از داوطلبان کنکور ۹۹ در گروه زبان های خارجی کارت گرفتند.

فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از تعداد یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۳۳ کارت صادر شده برای کنکور سراسری سال ۹۹ در مجموع یک میلیون و ۲۴۷ هزار و ۴۴۹ نفر کارت ورود به جلسه را دریافت کردند.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: در گروه زبان های خارجی که صبح امروز شنبه اول شهریورماه ۹۹ برگزار شد از تعداد ۱۷۴ هزار و ۴۱۲ کارت صادر شده، تعداد ۱۶۱ هزار و ۷۰۲ داوطلب کارت خود را دریافت کردند.

به گزارش مهر، آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح چهارشنبه ۲۹ مرداد، داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۳۰ مرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۳۱ مرداد و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح شنبه یکم شهریورماه در ۳۹۲ شهر و بخش کشور برگزار شد.

تعداد یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۳۳ کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ صادر شده است که بیشترین میزان داوطلب مربوط به گروه علوم تجربی با ۵۹۴ هزار و ۲۵۹ داوطلب است. کمترین تعداد کارت مربوط به گروه هنر با ۱۱۳ هزار و ۷۳۲ کارت بود.

همچنین بیشترین داوطلب زن مربوط به گروه علوم تجربی و بیشترین داوطلب مرد مربوط به گروه ریاضی و فنی است.

کد خبر 5004829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha