دوشنبه آینده؛

سفرهیأت نمایندگی اسرائیل به امارات با اولین پرواز تل آویو- ابوظبی

سفرهیأت نمایندگی اسرائیل به امارات با اولین پرواز تل آویو- ابوظبی

مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند که دوشنبه هفته آینده هیأتی از نمایندگان اسرائیلی-آمریکایی مسافران نخستین پرواز تجاری از مبدأ فلسطین اشغالی به مقصد امارات خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی ناوگان هوایی رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که «برای نخستین بار یک هیأت نمایندگی از اسرائیل روز دوشنبه با اولین پرواز مستقیم خطوط هوایی ال عال از تل آویو به ابوظبی سفر خواهد کرد».

پیش از این، «جرد کوشنر» دستیار ارشد و داماد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا حضور خود در این سفر هوایی را به همراه «رابرت اوبراین» مشاور امنیت ملی آمریکا تأیید کرده بود.

از سوی دیگر، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که «مییر بن شابات» مشاور امنیت ملی اسرائیل ریاست این «هیأت نمایندگی تخصصی» را برعهده خواهد داشت.

بنا به اعلام دفتر نتانیاهو گفتگوها در ابوظبی پیرامون تقویت همکاری دوجانبه در حوزه هایی همچون هوانوردی، گردشگری، تجارت، بهداشت و درمان، انرژی و امنیت خواهد بود.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی روز سیزدهم اوت از انعقاد یک توافقنامه با هدف عادی سازی روابط دیپلماتیک از جمله برقراری پروازهای تجاری مستقیم میان تل آویو و ابوظبی خبر دادند.

کد خبر 5010743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha