۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۲۱

تقدیر فدراسیون‌های جهانی و آسیایی تنیس روی میز از عملکرد ایران

تقدیر فدراسیون‌های جهانی و آسیایی تنیس روی میز از عملکرد ایران

رئیس و دبیر فدراسیون جهانی و آسیایی تنیس روی میز در نامه‌های جداگانه به ایران، عملکرد تنیس روی میز کشورمان از سال ۲۰۱۶ میلادی تا به امروز را مورد تقدیر قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، «توماس ویکرد» رئیس فدراسیون جهانی در نامه خود به موفقیت های تنیس روی میز ایران در بخش های مختلف اشاره کرده است که صعود تیم بانوان به دسته دو جهان، کسب ۳ سهمیه المپیک ریو، کسب دو مدال جهانی هوپس، صعود تیم ملی بزرگسالان آقایان به دسته یک جهان، دو مدال برنز بازیهای آسیایی جاکارتا و قهرمانی جوانان پسر آسیا، دو مدال طلای تیمی و دونفره نوجوانان جهان و رنکینگ یک زیر ۲۱ سال، دوم جوانان و پنجم نوجوانان جهان توسط بازیکنان جهان از جمله آنها است.

توماس ویکرد در ادامه نامه به کسب بیش از ۱۳۰ مدال مختلف در رویدادهای بین المللی و تعداد ۵ داور بلوبج توسط فدراسیون تنیس روی میز ایران اشاره کرده است.

همچنین «تونی یو» دبیرکل کنفدراسیون آسیا از کسب موفقیت‌های بازیکنان ایران در میادین بین المللی به عنوان یک کشور آسیایی تشکر و قدردانی کرد. وی در این نامه به برگزاری دوره های سطح یک و دو مربیگری و کلاس های بین المللی داوری در ایران اشاره کرد و از ارتقای مربیان و داوران ایرانی ابراز خشنودی کرد.

کد خبر 5015870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha