۳ مهر ۱۳۹۹، ۲۱:۴۵

به دلیل وضعیت قرمز کرونا؛

نماز جمعه فردا در اردبیل و مشگین شهر اقامه نمی‌شود

نماز جمعه فردا در اردبیل و مشگین شهر اقامه نمی‌شود

اردبیل- مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: طبق نظر ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، نماز جمعه در شهرستان‌های اردبیل، مشگین شهر و شهرهای لاهرود و رضی برگزار نمی شود.

ناصر نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بر اساس اعلام ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا برخی مناطق استان اردبیل در وضعیت قرمز قرار دارد اظهار کرد: در راستای حفظ سلامتی مردم نماز جمعه در شهرستان‌های اردبیل، مشگین شهر و شهرهای لاهرود و رضی برگزار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه حفظ سلامتی مردم برای مسئولین و ائمه جمعه استان بسیار با اهمیت است افزود: به غیر از شهرهای اعلام شده در بقیه شهرستان‌ها، مناطق و بخش‌ها نمازجمعه این هفته با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی اقامه می‌شود.

نصیری گفت: با توجه به اینکه تمامی تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در محل اقامه نماز جمعه در مناطق یاد شده برنامه ریزی و تدارک دیده شده اما نمازگزاران حتماً باید به همراه خود مهر، سجاده و ماسک داشته باشند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل تاکید کرد: انتظار داریم مردم مؤمن و متدین استان اردبیل نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی نهایت همکاری لازم را جهت جلوگیری از شیوع مجدد بیماری کرونا داشته و برای همه مبتلایان به این ویروس از درگاه خداوند طلب شفا کنند.

کد خبر 5032182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha