۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۲۰:۴۷

علی‌رغم روند افزایشی بیماران مبتلا به کرونا در قزوین

تصمیم پر خطر ستاد ملی کرونا

تصمیم پر خطر ستاد ملی کرونا

قزوین – در حالی که روند ابتلای مردم قزوین به بیماری کرونا یک روند کاملاً افزایشی است ستاد ملی کرونا در تصمیمی عجیب محدودیتی برای تردد مردم قزوین به استان‌های شمالی اعمال نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر در حالی که محورهای تردد ۲۵ استان کشور با تصمیم ستاد ملی کرونا از امروز مسدود شد، مسیر تردد قزوین به استان‌های شمالی باز بوده و تصمیمی برای اعمال محدودیت در این مسیرها دیده نمی‌شود.

این در حالی است که منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین چندی پیش از مسافرت بیش از اندازه مردم قزوین به استان‌های شمالی گلایه کرده بود.

وی عنوان کرده بود علی رغم توصیه‌های صورت گرفته، مردم قزوین سهم بسیار زیادی در مسافرت به استان گیلان داشته و این سفرها آسیب‌های زیادی را برای مردم دو استان به دنبال خواهد داشت.

اما علی رغم این تأکیدات ستاد ملی کرونا در اقدامی عجیب، تردد از قزوین به استان‌های شمالی را بلامانع دانسته و محدودیتی را برای آن اعمال نکرده است.

قدرت الله مهدیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بیشتر راه‌های ورودی به استان قزوین مسدود است اظهار کرد: هم اکنون مسیر تردد به استان‌های مرکزی، تهران و همدان بسته است.

وی افزود: یکی از مشکلات ما در رابطه با مسیر قزوین به استان‌های شمالی بود که همچنان باز است اما تصمیم در رابطه با ممنوعیت تردد در این محورها با استان قزوین نیست و ستاد ملی کرونا باید مجوز این کار را صادر کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین با تأیید این نکته که در تعطیلات گذشته تعداد مسافرین قزوینی حاضر در استان گیلان بسیار زیاد بوده است، عنوان کرد: می‌پذیریم که انسداد مسیر قزوین به گیلان به نفع استان قزوین و حتی استان گیلان بود اما در نهایت تصمیم گیر ما نیستیم و باید تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا باشیم.

به گزارش مهر، در شرایطی قرار داریم که فرصتی برای آزمون و خطا و اتخاذ تصمیمات اشتباه نیست. امیدواریم ستاد ملی کرونا با در نظر گرفتن شرایط همه استان‌ها تصمیمی منطقی برای مقابله با کرونا اتخاذ کند.

کد خبر 5062696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمید IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      0 0
      من خودم امروز به ستاد کرونا ایران زنگ زدم و گفت درخواستی از ستاد قزوین نداشتیم و اعلام کردن پلاکای کمی برای مسافرت از قزوین خارج میشن به گفته مسئولین قزوین واقعا بی کفایتن و یا از قصد میخوان مردم بمیرن