در بیانیه ای اعلام شد؛

واکنش حماس به شهادت افسر فلسطینی در کرانه باختری

واکنش حماس به شهادت افسر فلسطینی در کرانه باختری

حماس با صدور بیانیه ای به شهادت بلال رواجبه افسر فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در جنوب نابلس در کرانه باختری واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، حماس با صدور بیانیه‌ای به شهادت بلال رواجبه افسر فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در جنوب نابلس در کرانه باختری واکنش نشان داد و آن‌را تاکیدی مجدد بر ذهنیت جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین دانست.

حماس ضمن تسلیت به خانواده این شهید و ساکنان نابلس، اعلام کرد: شهیدان مشعل‌های آزادی هستند که راه مقاومت و آزادسازی را روشن می‌کنند. خون شهید رواجبه بار دیگر ثابت کرد که گزینه مقاومت و رویارویی با اشغالگران توان مهار اشغالگران و ممانعت از جرایم آنها را دارد و این ایجاب می‌کند که برنامه مبارزاتی فراگیر با هدف درهم شکستن اشغالگران و بیرون راندن شهرک نشینان صهیونیست از اراضی فلسطینی شروع شود.

در بیانیه حماس آمده است: مقاومت و آزادسازی سرزمین و اسیران به یک ضرورت با توجه به اینکه سرزمین ما در معرض چپاول قرار گرفته، تبدیل شده است.

حماس با اشاره به هجمه صهیونیستی علیه اسیران و بی توجهی به وضع آنها، اعلام کرد: این دشمن جنایتکار بیش از ۱۰۰ روز است که از شکنجه ماهر الاخرس لذت می‌برد به ویژه که این اسیر فلسطینی در آستانه شهادت قرار دارد.

کد خبر 5063946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha