۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۹:۲۱

معاون تبلیغات اسلامی گلستان:

«هویت انقلابی» یک اصل خدشه ناپذیر در مکتب سردار سلیمانی است

«هویت انقلابی»  یک اصل خدشه ناپذیر در مکتب سردار سلیمانی است

گرگان- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در مکتب حاج قاسم، هویت انقلابی و فرهنگ مجاهدت، یک اصل خدشه ناپذیر است.

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: سردار حاج قاسم سلیمانی نماد یک انقلابی در تراز اسلام ناب بود و این سردار رشید اسلام الگویی ماندگار و تربیت یافته در مکتب سیدالشهدا (ع) است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به شاخصه های مکتبی این شهید، افزود: عقلانیت انقلابی، شجاعت بی بدیل، دشمن شناسی دقیق، درایت، بصیرت و لحظه شناسی از ویژگی های مکتب سردار سلیمانی بوده و ایشان الگوی مقاومت و مدیریت انقلابی در جهان اسلام است.

دیلمی با اشاره به اینکه این شهید توانست در صدور گفتمان انقلاب اسلامی و کادر انسانی در منطقه، نقش آفرین باشد، افزود: در مکتب حاج قاسم، هویت انقلابی و فرهنگ مجاهدت، یک اصل خدشه ناپذیر است، شهید سلیمانی ضمن تربیت کادر انسانی در تراز انقلاب اسلامی و هویت بخشیدن به جوانان در عرصه دفاع و صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی، در کنار تهجد و ارتباط عمیق معنوی با خدای خود، هموار تلاش کرد که دشمن را در رسیدن به اهداف پلید خود، ناکام بگذارد، تابع محض ولایت فقیه بود و لحظه ای از گفتمان امام و شهدا جدا نشد و با تمام توان از آن صیانت کرد.

وی افزود: سردار سلیمانی یک شخصیت نیست بلکه او یک مکتب و شخصیتی بود که ذوب در انقلاب و اسلام ناب بود.

دیلمی گفت: این سردار دل ها با عملکرد مجاهدانه، مخلصانه و فاخر خود مدیریت انقلابی را به تصویر کشید و نشان داد که یک مدیر در تراز گفتمان انقلاب اسلامی چگونه باید حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه امروز جهان کفر و رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی و برخی دولتمردان مرتجع خودفروخته و فاسد سعودی و ترسوهای منطقه که در خدمت جهان استکبار هستند، در سراشیبی نابودی و سقوط حتمی قرار گرفته اند، افزود: شهادت سردار دلاور جهان اسلام و بیداری جهان اسلام به نابودی نظام سلطه و هژمونی پوشالی جهان استکبار در منطقه سرعت بیشتری بخشیده است.

وی گفت: با تلاش سازمان تبلیغات اسلامی و با همت تشکل های دینی در این نهاد انقلابی در نظر داریم تا با الگوپذیری از این شهید والامقام، همچنین شهید پیشرفت علمی انقلاب اسلامی شهید فخری زاده و همه شهدای انقلاب اسلامی در راستای لبیک گویی به فرامین مقام معظم ولایت جهت خدمت رسانی به مردم و مقابله با ویروس منحوس کرونا در قالب عملیات فرهنگی اجتماعی سردار دل ها که تا ۱۳ دیماه ادامه خواهد داشت، با محوریت مساجد و امامان محله و پایگاه فرهنگی اجتماعی، اجرا کنیم.

کد خبر 5088692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha