۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۲۳:۰۷

دادستان قزوین:

دستگاه‌ها به طرح توسعه امامزاده حسین (ع) نگاه ویژه داشته باشند

 دستگاه‌ها به طرح توسعه امامزاده حسین (ع) نگاه ویژه داشته باشند

قزوین – دادستان قزوین گفت: با توجه به اهمیت و گستردگی طرح توسعه آستان امامزاده حسین (ع)، دستگاه‌ها نباید به این طرح به صورت عادی نگاه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قاسمی در حاشیه جلسه هماهنگی طرح توسعه آستان امامزاده حسین (ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از علت‌های سرعت کم پروژه بدلیل رکود بازار است و مالکینی که در محدوده تملک هستند باید سرپناه جدیدی داشته باشند.

وی افزود: دستگاه قضائی به دلیل دستگاه متولی حق عامه قصد ندارد به اجبار افراد را وادار به همراهی با طرح بکند و امیدواریم رضایت همه جلب شود.

دادستان قزوین تصریح کرد: یکی از مشکلات دیگر پروژه منابع مالی است که سازمان بازآفرینی و وزارت راه و شهرسازی به عنوان متولی در برابر اراضی که به تملک در می‌آید اراضی را به شهرداری واگذار می‌کنند تا به فروش برسد و در این جلسه مصوب کردیم کارشناسی این کار به صورت مشترک باشد تا کار تملک نیز سریع‌تر انجام شود.

وی با بیان اینکه طرح توسعه آستان امامزاده حسین (ع) طرح جامعی است، عنوان کرد: با توجه به اهمیت و گستردگی طرح توسعه آستان امامزاده حسین (ع)، دستگاه‌ها نباید به این طرح به صورت عادی نگاه کنند.

دادستان قزوین ادامه داد: برای اجرای مناسب این طرح همکاری مردم نیاز است و بدون همکاری کاری نمی‌توانیم انجام دهیم.

وی در پایان یادآور شد: افرادی که سند غیر رسمی دارند نیز به کمیسیون تعیین تکلیف اراضی بدون سند مراجعه کنند و در صورت احراز مالکیت، سند رسمی برای آنها صادر خواهد شد

کد خبر 5092277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha