۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۵۴

انتقاد مدیرعامل تیم والیبال گنبد از مسعود آرمات

انتقاد مدیرعامل تیم والیبال گنبد از مسعود آرمات

مدیرعامل باشگاه گنبد پس از شکست تیمش مقابل شهرداری قزوین گفت: کسانی که سابقه خوبی در والیبال دارند و سرمربی تیم ملی هستند، نباید تماس های این گونه با بازیکنان ما داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال شهرداری قزوین امروز در چارچوب دیدارهای هفته سوم لیگ متمرکز و در دیدار هفته چهاردهم با نتیجه سه بر یک تیم شهرداری گنبد را شکست داد.

واحدی مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبد پس از شکست تیمش برابر شهرداری قزوین گفت: به هر حال زمانی که تیم نتیجه را واگذار می‌کند عصبانیت‌هایی وجود دارد که طبیعی است اما امروز اتفاقات غیر اخلاقی رخ داد که شخصاً مرا ناراحت کرد. در این سه سالی که در والیبال حضور دارم ثابت کردم که فردی اخلاق مدارم.

واحدی افزود: امروز دو اتفاق رخ داد. دو تماشاگر تیم شهرداری قزوین مانند یک لیدر بر روی مغز بازیکنان ما رفتند و تمرکزشان را به هم ریختند. اگر قرار بر این است ما نیز در هفته‌های آتی برای ۵ لیدر خود آی. دی کارت به عنوان میهمان تقاضا دهیم تا آنها نیز دربازی‌های آتی در سالن حاضر شوند.

وی افزود: باوجود تذکر نماینده فدراسیون اما آنها همچنان بر روی تمرکز بازیکنان ما کار کردند. نکته دیگر تماس‌های تلفنی بود که از سوی برخی تیم‌ها از جمله تیم شهرداری قزوین پیش از اتمام نیم فصل با برخی از بازیکنان گرفته شد. تیم شهرداری قزوین با برخی از بازیکنان ما تماس داشتند که در صورت جدایی، به تیم آنها ملحق شود. این اصلاً دید حرفه‌ای نیست بلکه آنها باید مکاتبه داشته باشند و این طرز رفتار از طرف حریف برای بازیکنان ما بسیار زشت است.

مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبد بدون نام بردن از مسعود آرمات سرمربی تیم حریف گفت: ما ۴۵ درصد پرداختی‌های خود را به بازیکنانمان داشته‌ایم و ۱۰ درصد باقیمانده را نیز پرداخت کنیم دیگر یک بازیکن نمی‌تواند بدون رضایت نامه از باشگاه جدا شود. این حرکت را محکوم می‌کنم. کسانی که سابقه خوبی در والیبال دارند و سرمربیگری تیم ملی را در اختیار دارند نباید اینگونه رفتار کنند.

کد خبر 5093828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha