۵ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۴۶

امام‌جمعه آرادان:

بلوغ سیاسی و بصیرت مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

بلوغ سیاسی و بصیرت مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

آرادان- امام‌جمعه آرادان گفت: بلوغ سیاسی و بصیرت مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی و عامل ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا ظهر آدینه در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به اینکه نماز جمعه در شهرهایی با وضعیت زرد اقامه می‌شود، اظهار داشت: نهم دی‌ماه سالروز میثاق امت با ولایت است و مهم‌ترین عامل ماندگاری نظام جمهوری اسلامی بصیرت و بلوغ سیاسی ملت ایران است.

وی بابیان اینکه بلوغ سیاسی و بصیرت مردم توطئه‌های دشمنان را همواره خنثی می‌سازد، تصریح کرد: در این مدت سخت‌ترین فشارهای اقتصادی به ملت ایران وارد شد و هر کشوری در جهان باوجوداین تحریم‌ها به‌سرعت نابود می‌شد.

امام‌جمعه آرادان با اشاره به اینکه ایران در مقابل این گرانی‌های افسارگسیخته و تحریم‌ها مقاومت کردند، افزود: این بلوغ سیاسی و بصیرت مردم دشمنان را نابود خواهد کرد و اکنون می‌بینیم که ترور دانشمند محسن فخری زاده و به شهادت رساندن او حاکی از ضعف و ناامیدی دشمنان است.

شریفی‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بیمارستان امام حسین (ع) احیاشده و این در حالی است که پیش‌ازاین بیمارستان از حالت رکود خارج‌شده است، اضافه کرد: بااین‌وجود باید تلاش‌های بسیاری شود تا خدمات درمانی به‌صورت گسترده‌تر به مردم ارائه شود.

وی از خریداری یک دستگاه آمبولانس خبر داد و گفت: اورژانس آرادان به‌زودی از شهرستان گرمسار مستقل می‌شود و این ظرفیت خوبی برای تسهیل در ارائه خدمات درمانی به مردم آرادان خواهد بود.

امام‌جمعه آرادان بابیان اینکه کلنگ زنی گاوداری شش هزار رأسی گاو شیری در آرادان انجام شد، تأکید کرد: بهره‌برداری از این پروژه باید تا سال آینده انجام شود و تولید سالانه ۴۶ هزار تن شیر در این گاوداری برنامه‌ریزی‌شده است.

شریفی‌نیا با تأکید بر اینکه ۶۰ هکتار زمین برای این پروژه اختصاص‌یافته است، بیان کرد: در این پروژه به‌طور مستقیم ۴۰۰ نفر و یک هزار و ۲۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد.

کد خبر 5104320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha