۱۴ دی ۱۳۹۹، ۰:۱۵

مدیرکل راهداری سیستان‌ و بلوچستان:

بیش‌از سه میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان جابجا شد

بیش‌از سه میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان جابجا شد

زاهدان - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: سه میلیون و ۵۳۶ هزار و ۳۴۶ تن کالا توسط ۲۲۰ هزار و ۹۳۰ سفر ناوگان باری در ۹ ماهه سال جاری این استان حمل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار داشت: از مجموع کالاهای جابجا شده در این مدت ۲ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۷۲۰ تن به مقاصد درون استانی و ۵۹۲ هزار و ۶۲۶ تن به مقاصد خارج استان حمل شده است.

وی با بیان اینکه ۵۶ شرکت حمل و نقل داخلی استان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند، اظهار داشت: مصالح ساختمانی، مواد شیمیایی و محصولات کشاورزی عمده کالاهای حمل شده در این مدت را تشکیل می‌دهند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از استمرار جابجایی کالا در استان با وجود شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: در حال حاضر ۸ هزار و۶۹۱ راننده، ۶ هزار و ۴۸۴ دستگاه ناوگان باری و همچنین سه پایانه بار، ۲ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و ۲ انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای داخلی کالا در محدوده تحت پوشش این اداره کل مشغول فعالیت هستند.

کد خبر 5111347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha