۱۵ دی ۱۳۹۹، ۲۱:۲۶

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر:

۳۶۷ میلیارد ریال کمک بلاعوض به سیل‌زدگان بوشهر پرداخت می‌شود

۳۶۷ میلیارد ریال کمک بلاعوض به سیل‌زدگان بوشهر پرداخت می‌شود

بوشهر - مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: ۳۶۷ میلیارد ریال کمک بلاعوض به سیل‌زدگان استان بوشهر پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید حیدری بریدی عصر دوشنبه در نشست قرارگاه مدیریت بحران استان بوشهر اظهار داشت: بر اثر سیل اخیر به هزار و ۵۲۹ واحد مسکونی در شهرستان‌های دشتستان، دیلم و گناوه خسارت وارد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه ۶۲۷ واحد مسکونی در این سه شهرستان نیاز به بازسازی دارد تصریح کرد: ۹۰۲ واحد نیز به تعمیرات نیاز دارند.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی تعمیر ۲۶۸ و ساخت ۷۰ واحد مسکونی در نقاط سیل‌زده شهرستان‌های دشتستان، گناوه و دیلم افزود: ۱۰۰ میلیون تومان برای واحدهای مسکونی سیل‌زده و ۸۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی کم بهره واحدهای روستایی پرداخت می‌شود.

حیدری بریدی از پرداخت ۳۶۷ میلیارد ریال کمک بلاعوض به سیل‌زدگان استان خبر داد و بیان کرد: از ویژگی‌های تسهیلات بانکی بازسازی و تعمیر واحدهای مسکونی و تجاری آسیب دیده می‌توان به سه مشارکت مدنی و ۱۲ سال دوران فروش اقساطی اشاره کرد.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی برای تعمیرات واحدهای مسکونی سیل‌زده در نقاط شهری افزود: برای بازسازی اماکن آسیب دیده شهری ۲۰ میلیون، اماکن روستایی و تجاری ۱۵ و تأمین لوازم معیشتی ۱۵ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

کد خبر 5114186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha