۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۵۰

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان خبر داد

پرداخت ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کاشانی

پرداخت ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کاشانی

کاشان - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان از پرداخت ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان تحت پوشش این نهاد طی ۱۰ ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

امیرحسین شیخ استرکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این نهاد برای حمایت از مددجویان تحت پوشش در شهر کاشان اظهار داشت: طی ۱۰ ماه گذشته از منابع بانکی حدود ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان و اقشار بی بضاعت در کاشان پرداخت شد.

وی ابراز داشت: در این مدت ۱۵۰ نفر از مددجویان تحت آموزش‌های مقدماتی با مهارت آموزی در جهت خود اشتغالی در شرایط پایدارسازی و خوداکتفایی قرار گرفتند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان تصریح کرد: با اقدامات انجام شده و همچنین معرفی به کاریابی‌های طرف قرارداد، شرایط اشتغال و احیای شغلی ۱۸۰ نفر از مددجویان این نهاد در ۹ ماهه نخت سال جاری مهیا شد.

پرداخت ۱۳ میلیارد ریال مستمری در ماه به مددجویان کاشانی

وی همچنین با اشاره به اینکه ۶ هزار و ۱۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان قرار دارند، خاطرنشان کرد: این تعداد خانوار شامل هر دو اداره واقع در کاشان و راوند هستند.

شیخ استرکی از اعطای ۱۳ میلیارد ریال مستمری در ماه به خانواده‌های تحت پوشش در شهرستان کاشان خبر داد و بیان داشت: مستمری ماهانه با توجه به تعداد افراد خانوارها به حساب سرپرست واریز می‌شود.

وی همچنین از خرید سه مورد منزل در سال جاری برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان کاشان خبر داد و افزود: برای ۱۰ خانوار نیز در مناطق روستایی شروع به احداث مسکن کرده‌ایم.

کد خبر 5116417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha