۲۲ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۱۵

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف ۸۲۹ کیلو مواد مخدر در عملیات تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان

کشف ۸۲۹ کیلو مواد مخدر در عملیات تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان

زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و کشف ۸۲۹ کیلو مواد افیونی در عملیات مسلحانه تکاوران پلیس شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با اشراف اطلاعاتی، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از مناطق مرزی شهرستان مذکور به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه شب گذشته تکاوران پلیس شهرستان سراوان در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه اعضای این باند قاچاق را که با ۲ دستگاه وانت تویوتا، یک دستگاه سمند و یک دستگاه پژو ۴۰۵، در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در منطقه «آسپیچ» بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروها به سمت کوهستان‌های اطراف متواری شدند.

وی بیان کرد: طی این عملیات با عکس العمل سریع و اقدام به موقع مأموران ۵ نفر از سوداگران مرگ دستگیر و ضمن کشف ۳ قبضه سلاح کلاش به همراه ،۱۶۶ فشنگ جنگی و ۲ دستگاه بی‌سیم دستی، در بازرسی از خودروهای توقیف شده از قاچاقچیان ۸۲۹ کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری شده ادامه دارد.

کد خبر 5119612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اصغر IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      0 0
      خدا قوت