۲۵ دی ۱۳۹۹، ۹:۱۲

در ادامه سفر دو روزه؛

وزیر راه از پروژه ۶۷ میلیارد تومانی بیمارستان مهدی‌شهر بازدید کرد

وزیر راه از پروژه ۶۷ میلیارد تومانی بیمارستان مهدی‌شهر بازدید کرد

مهدی‌شهر- وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر دو روزه خود به استان سمنان از بیمارستان مهدی‌شهر بازدید و برای تکمیل این بیمارستان با ۶۷ میلیارد تومان اعتبار، دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی صبح پنج‌شنبه در ادامه سفر دو روزه به استان سمنان وارد مهدی‌شهر شد تا از پروژه بیمارستان این شهرستان بازدید به عمل آورد. این بیمارستان یکی از مهمترین پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان در غرب استان محسوب می‌شود که ساخت آن را راه و شهرسازی و تجهیز آن را وزارت بهداشت بر عهده دارد.

معاون عمرانی استاندار سمنان در حاشیه این بازدید به خبرنگار مهر، گفت: برای ساخت این بیمارستان ۶۷ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که خوشبختانه این بیمارستان با صرف اعتبارات ملی و استانی تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در ساختمان، تکمیل شده است.

منوچهر فخری با بیان اینکه این طرح همچنان ۲۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز دارد که امیدواریم به زودی این میزان اعتبار نیز در کار صرف شود، تاکید کرد: از جمع اعتبارات تخصیص یافته، طی سال جاری ۴۲ میلیارد تومان صرف احداث این بیمارستان شده است.

وی افزود: بیمارستان مهدی‌شهر در زمینی به وسعت سه هکتار و زیر بنای هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع می‌تواند بخش عظیمی از نیازهای درمانی و بهداشتی شهرستان مهدی‌شهر و شهمیرزاد را برطرف کند و تحولی در این منطقه ایجاد سازد.

وزیر راه در سفر دو روزه به استان سمنان قرار است از پروژه‌های بیمارستانی و راه و ابنیه بازدید خواهد کرد. وی فردا به شرق استان سمنان و شهرستان شاهرود نیز سفر خواهد کرد.

کد خبر 5121487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha