۲۴ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۱۳

مشاور استاندار قزوین در امور قرآنی و فرهنگی عنوان کرد:

توجه به آشنایی جوانان با چهره‌های انقلاب در ایام الله دهه فجر

توجه به آشنایی جوانان با چهره‌های انقلاب در ایام الله دهه فجر

قزوین- مشاور استاندار قزوین در امور قرآنی و فرهنگی گفت: در دهه فجر می‌خواهیم جوانان و نوجوانان بتوانند هر چه بیشتر با مؤلفه‌های انقلاب اسلامی و چهره‌های انقلاب آشنا شوند.

مجید وفاپور در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص مهمترین برنامه‌های قرآنی استان قزوین در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: هر سال در آستانه دهه فجر برنامه‌های متنوع با محوریت قرآن انجام می‌پذیرد ولی امسال با توجه به محدودیت‌هایی که بیماری کرونا ایجاد کرده است شکل این برنامه‌ها تغییر خواهد داشت.

مشاور استاندار قزوین در امور قرآنی و فرهنگی بیان کرد: هم اکنون که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی وضعیت کرونایی رو به بهبود می‌رود می‌توانیم در برخی محافل و مساجد بزرگ که رعایت فاصله اجتماعی ممکن است برنامه‌های حضوری داشته باشیم.

وی افزود: برنامه‌های آموزشی، تبلیغی و مسابقات قرآنی با محوریت جهاد و انقلاب برای ایام دهه فجر برنامه‌ریزی شده است و در بخش آموزش و پرورش هم کارهای بزرگی انجام می‌گیرد که به زودی به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید.

وفاپور ابراز کرد: در ایام الله دهه فجر می‌خواهیم که جوانان و نوجوانان بتوانند هر چه بیشتر با مؤلفه‌های انقلاب اسلامی، چهره‌های انقلاب و سیر تاریخی آن ارتباط برقرار کنند و رویکرد امسال ما در حوزه دانش آموزی بسیار پررنگ‌تر از سنوات گذشته خواهد بود.

مشاور استاندار قزوین در امور قرآنی و فرهنگی در خاتمه یادآور شد: علاوه بر حوزه جوانان با توجه به شرایطی که در یک سال گذشته در کشور در جریان بوده است ما برنامه‌های خود را در شبکه‌های مجازی و صدا و سیما با قدرت پی خواهیم گرفت و امیدواریم این برنامه‌ها بتوانند یک انگیزه بیش از پیش در بین مردم عزیز در زمینه‌های قرآنی ایجاد نماید.
 

کد خبر 5121583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha