۳۰ دی ۱۳۹۹، ۱۹:۳۲

امام جمعه گناوه:

مراسم مذهبی در گناوه با رعایت همه ملاحظات بهداشتی برگزار می‌شود

مراسم مذهبی در گناوه با رعایت همه ملاحظات بهداشتی برگزار می‌شود

گناوه - امام جمعه گناوه گفت: هیئت‌های مذهبی این شهرستان در عزاداری‌های ایام فاطمیه دستورات بهداشتی کرونا را به خوبی رعایت کردند و عظمت و شکوه مجالس فاطمی را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با تسلیت ایام شهادت جانگداز حضرت فاطمه زهرا (س) و آرزوی قبولی عزاداری‌های خالصانه عزاداران اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی شهرستان گناوه طی دهه اول و دوم فاطمیه، در شرایط شیوع ویروس کرونا در راستای تأکید مقام معظم رهبری (حفظه الله) بر حفظ دستورات ستاد مقابله با کرونا، تمامی ملاحظات بهداشتی و درمانی را در نظر گرفته و با تدابیری زیبا و رعایت دقیق پروتکل‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و درمان، باری دیگر عظمت و شکوه محافل و مجالس فاطمی را به رخ جهانیان کشیدند.

امام جمعه گناوه افزود: اوج این برنامه‌ریزی‌ها و رعایت‌ها در شب و روز شهادت آن حضرت با عزاداری پرشور و برگزاری نمازهای جماعت در بعضی اماکن مذهبی به‌خوبی به نمایش گذاشته شد و بار دیگر ولایتمداری هیئت‌های مذهبی در این روزها برای جهانیان به اثبات رسید.

وی گفت: تلاش‌های ارزشمند مسئولان محترم هیئت‌های مذهبی، سخنرانان، مبلغین دینی و مداحان اهل‌بیت (ع) در راستای بیان صحیح و خالی از تحریف زندگانی حضرت فاطمه اطهر «س» موجب مجد و عظمت هرچه بیشتر این فرهنگ انسان‌ساز شده است و ان‌شاءالله عزاداری‌های صحیح و فاطمی پسند این عزیزان در پیشگاه حضرت زهرا «س» مأجور خواهد بود.

حجت الاسلام رکنی حسینی اضافه کرد: از خدمات صادقانه و خالصانه تمامی دست اندر کاران این آئین‌ها به‌ویژه ائمه محترم جماعات، هیئت‌های مذهبی، وعاظ و سخنرانان، مداحان و ذاکران اهل‌بیت (ع)، مردم نجیب و مسئولان محترم شهرستان اعم از شهر گناوه، بخش مرکزی و بندر ریگ، روستاهای شهرستان و تمامی دست‌اندرکاران به دلیل آفریدن حماسه‌ای بزرگ در دهه اول و دوم فاطمیه مراتب سپاس و تقدیر خود را اعلام می‌داریم.

وی گفت: امید است با عنایات خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب «مدظله العالی» با نابود شدن ویروس منحوس کرونا در کشور، ایام سوگواری سرور زنان عالم رادر سالهای آینده باشکوه‌تر برگزار کنیم.

کد خبر 5125851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha