۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۲

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی گناوه:

مراسم ایام فاطمیه در گناوه با رعایت پروتکل‌ها برگزار می‌شود

مراسم ایام فاطمیه در گناوه با رعایت پروتکل‌ها برگزار می‌شود

گناوه- رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان گناوه گفت: برنامه‌ها و مراسم مختلفی در ایام فاطمیه امسال توسط هیئت‌های مذهبی تدارک دیده شده که با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

عبدالحمید شیخی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: شور و شعور عاشقان و دلدادگان خاندان نبوت و ولایت هیچ گاه خاموش شدنی نیست و هیئت‌های مذهبی شهرستان گناوه طی دو سال گذشته نیز برنامه‌ها و مراسم‌های مختلف را در شرایط کرونایی با رعایت دستورالعمل‌ها برگزار کردند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان گناوه اظهار داشت: برنامه‌ها و مراسم مختلفی برای ایام فاطمیه امسال توسط هیئت‌های مذهبی در این شهرستان مانند سایر نقاط کشور تدارک دیده شد که در ایام فاطمیه اول با رعایت دستور العمل های بهداشتی در هیئت‌ها و حسینیه‌ها و اماکن مذهبی برگزار می‌شود.

وی گفت: آئین‌های ویژه ایام فاطمیه در فضای مجازی و حقیقی برگزار خواهد شد و عزاداران فاطمی در عزای سرور زنان عالم و دخت نبی اکرم (ص) به سوگواری خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: تا کنون بیش از ۲۴ مراسم و برنامه در ۲۴ نقطه در سطح شهرستان توسط هیئت‌های مختلف مذهبی اطلاع رسانی شده است که در ایام فاطمیه اول برگزار می‌شود.

شیخی یادآور شد: ایام فاطمیه دوم نیز برنامه‌های در نقاط مختلف شهرستان گناوه توسط هیئت‌های مذهبی، حسینیه‌ها و مساجد ادامه خواهد یافت که در این ایام در شهر و روستا اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان گناوه گفت: علاوه بر آئین‌های روضه خوانی، عزاداری و سخنرانی‌های مختلف در سطح شهر و روستا برنامه‌های جانبی مختلفی متناسب با این ایام تدارک دیده است که توسط دلدادگان فاطمی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

وی گفت: سیاهپوش کردن شهر و محلات با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر و هیئت‌های مذهبی، پویش روضه‌های خانگی، اجرای تعزیه شهادت حضرت زهرا (س)، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مسابقات فرهنگی، پخش نذورات، نصب پرچم ماشین و نصب پرچم و پلاکارد و بنر در سطح شهرها و روستاها و برنامه‌های جانبی دیگر در این ایام از دیگر برنامه‌ها خواهد بود که با شور و شعور فاطمی عاشقان دلدادگان خاندان نبوت و اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد.

کد خبر 5376013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha