۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۵۲

استاندار قزوین:

چرخه فعالیت مجتمع‌های دامی نباید به منافع دامداران خرد آسیب بزند

چرخه فعالیت مجتمع‌های دامی نباید به منافع دامداران خرد آسیب بزند

قزوین- استاندار قزوین گفت: فعالیت مجتمع‌های دامی و کشتارگاهی باید به شکلی باشد که منافع دامداران خردتر نیز تأمین شود تا به زنجیره تولید آسیب وارد نشود.

به گزارش خبرگزاری مهر، هدایت الله جمالی پور در بازدید از یک مجتمع دامی و تولید گوشت در شهرستان آبیک اظهار کرد: اولویت اساسی مدیران دستگاه‌ها حمایت از تولیدکنندگان و فعالان این بخش و رفع موانع و مشکلات موجود در این حوزه است.

استاندار قزوین با بیان اینکه استان قزوین در تولید و تأمین گوشت سفید و قرمز دارای نقش ملی است، تاکید کرد: با برنامه ریزی مناسب باید ظرفیت پرورش دام و تولید گوشت افزایش یابد.

جمالی پور اذعان کرد: فعالیت مجتمع‌های دامی و کشتارگاهی باید به شکلی باشد که منافع دامداران خردتر نیز تأمین شود تا به زنجیره تولید آسیب وارد نشود.

وی با اشاره به اظهارات مدیرعامل این مجتمع در خصوص قرارگیری آن در فهرست واحدهای آلاینده، گفت: قرارگیری واحدها در این فهرست مطابق با قانون و ضوابط است و عوارض و مالیات‌های اضافی که به این واحدها تعلق می‌گیرد، قانونی است.

استاندار قزوین در ادامه بر حل مسائل و مشکلات مجتمع گوشت از سوی دستگاه‌های مربوطه تاکید کرد و در این خصوص قول پیگیری و مساعدت داد.

گفتنی است سالانه ۲۵ تا ۲۸ هزار تن گوشت قرمز و ۶۰ تا ۶۵ هزار تن گوشت سفید در استان قزوین تولید می‌شود.
 

کد خبر 5126593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha