۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۵۷

در دانشگاه علوم پزشکی ایران؛

پذیرش دانشجویان دندانپزشکی انتقالی از خارج با آزمون و مصاحبه علمی

پذیرش دانشجویان دندانپزشکی انتقالی از خارج با آزمون و مصاحبه علمی

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران از پذیرش ۲۵ دانشجوی رشته دندانپزشکی متقاضی انتقال از خارج با برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه علمی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر مهدی مقتدایی معاون بین الملل و رئیس پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران نحوه پذیرش دانشجویان انتقال از خارج را تشریح کرد.

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: با فراخوان و ثبت نام اولیه از ۱۱۰ دانشجوی رشته دندانپزشکی متقاضی انتقال از خارج و پس از بررسی شرایط متقاضیان، با برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه علمی در پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران، ۲۵ نفر برگزیده معرفی شدند.

مقتدایی افزود: باتوجه به ظرفیت محدود و تقاضای چند برابر ظرفیت، در رشته دندانپزشکی متقاضی انتقال از خارج و حساسیت‌های فراوان دانشگاه در گزینش دانشجویان مستعد و با توان علمی بالا؛ براساس معیارهای کسب معدل حد اقل ۱۷ در معدل کل، کتبی دپیلم و پیش دانشگاهی و بالاتر بودن جمع این سه معدل از عدد ۵۲؛ دانشجویان مستعدد در مرحله اول مورد شناسایی قرارگرفته و جهت شرکت درآزمون کتبی و مصاحبه علمی دعوت شدند.

وی تاکید کرد: پس از انجام آزمون کتبی و مصاحبه علمی کمیته‌ای جهت گزینش نهایی دانشجویان برتر بر اساس معیارهای علمی (معدل، آزمون کتبی و مصاحبه علمی) تعیین و نفرات پذیرش شده برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۴۰۰- ۹۹ معرفی شدند.

کد خبر 5128473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
      1 0
      برید بررسی کنید 25نفر دانشجو کیا هستند ویژه خواری رانت ...اینا اگه معدل بالا داشتند که تو ایران قبول میشدند خدا لعنت شون بکنه که حق دیگران را به بچه های خودتون میدین
    • علی IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      3 0
      سلام من خودم در این ازمون شرکت کردم ولی متاسفانه خبر دار شدم که ازمون و و مصاحبه کلا فرمالیته بوده و اونایی که پذیرفته شدن یا اقازاده بودن یا بچه پولدار که نفری یک میلیارد برای پذیرش دادند.