مقام یمنی با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی:

جمهوری اسلامی ایران با پروژه‌های آمریکا در منطقه مبارزه کرده است

جمهوری اسلامی ایران با پروژه‌های آمریکا در منطقه مبارزه کرده است

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران با پروژه‌های آمریکا در منطقه مبارزه کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن با صدور پیامی خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور ایران چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

بر اساس این گزارش، المشاط تاکید کرد: ما به رهبری و ملت ایران، دستاوردهای انقلاب اسلامی را طی ۴۲ سال گذشته در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی و نظامی تبریک می‌گوییم.

المشاط هم چنین به مواضع ایران در حمایت از یمن اشاره کرد و گفت: این موضع گیری‌ها باعث تقویت وحدت، امنیت و ثبات این کشور می‌شود.

وی اضافه کرد: ما امیدواریم که روابط دو کشور در راستای منافع دو ملت ایران و یمن بیش از پیش توسعه یابد.

المشاط به دستاوردها و پیشرفت‌های ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در این کشور اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، شعار استقلال و مقابله با پروژه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را سر داده است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران خواهان تقویت وحدت امت اسلامی و مخالف جنگ‌ها و اختلاف بین فرزندان امت اسلامی است.

کد خبر 5144326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      0 0
      ملت های مسلمان و حاکمانشان در راستای مبارزه با استثمار و نفوذ غرب و شرق در منطقه با ایران همراهی کنند، ما میتوانیم از طریق اقدامات جمعی و اتحاد در جهان اسلام تمامی کنشگران فرامنطقه ای را از معادلات امنیتی، سیاسی و اقتصادی منطقه خارج کنیم و استقلال و رشد و توسعه اقتصادی منطقه را محیا کنیم