۲۰ تیر ۱۳۸۶، ۱۴:۴۵

"فقط نگاه می کنم" نقد و بررسی می شود

آلبوم موسیقی "فقط نگاه می کنم" با صدای "حامی"روز پنجشنبه 21 تیرماه در خانه ترانه نقد و بررسی می شود.

بابک صحرایی مدیر خانه ترانه ضمن اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت : آلبوم "فقط نگاه می کنم" کار مشترکی از چند ترانه سرا و آهنگساز است که تقدیم به روح هنرمندانه و هنر پرور بابک بیات شده است.

این ترانه سرا در ادامه به جلسه نقد و بررسی این آلبوم اشاره کرد و گفت : در راستای برگزاری جلسات هفتگی خانه ترانه هر هفته موضوع خاصی در حوزه ترانه سرایی را مورد بررسی قرار می دهد که این هفته آلبوم "فقط نگاه می کنم" با حضور عوامل تولید آلبوم و  حامی به عنوان خواننده ساعت 14 در فرهنگسرای شفق برگزار می شود.

قطعاتی چون "شب نقاشی "با ترانه سرایی افشین یداللهی و آهنگسازی فردین خلعتبری ، "غزل" با آهنگسازی ناصر چشم آذر و شهر رضا اشعاری ، "ماهی دلتنگ " با شعری از اردلان سرافراز و آهنگسازی پرویز مقصدی  "فقط نگاه می کنم" با ترانه ای از بابک صحرایی و آهنگسازی حامی از جمله قطعات این آلبوم است .

لازم به ذکر است ترانه "شب نقاشی " تیتراژ پایانی فلم گل یخ به کارگردانی کیومرث پور احمد و "غزل " موسیقی فیلم و تیتراژ پایانی فیلم غزل به کارگردانی محمدرضا زهتابی هستند ، ترانه "ماهی دلتنگ" از جمله آثار ساخته شده در دهه 60 است که تا به امروز دست نخورده باقی مانده بود و به پیشنهاد ناصر فرهودی و بازنویسی علی موثقی به اجرا در آمده است همچنین این آلبوم توسط نشر آوای باربد منتشر شده است.  

کد خبر 515770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha