۱۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۳۳

فرمانده سپاه کربلا مطرح کرد

کوتاهی در معرفی الگوهای فاخر اسلامی به نسل های جامعه

کوتاهی در معرفی الگوهای فاخر اسلامی به نسل های جامعه

ساری- فرمانده سپاه کربلا گفت: متاسفانه در معرفی الگوهای فاخر و ارزشمند انقلاب اسلامی به نسل های جامعه کوتاهی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی شامگاه پنجشنبه در یادواره سردار شهید رمضان پورقاسم با گرامیداشت یاد وخاطره این شهید والامقام اظهار داشت: این سردار شهید با روحیه جهادی وبا اخلاص در دوران دفاع مقدس و پس از آن وظیفه خود را انجام داده است.

وی پاسداشت و نکوداشت یاد وخاطره شهیدان را اقدامی ارزشمند برای بیمه کردن انقلاب اسلامی دانست و گفت: مفاهیم فاخر وارزشمند نظیر اخلاص، مردمی بودن، دنیاگریزی و خدمتگذار بودن همانند کلیدواژه ای بیمه گر نسل آینده ما هستند و دشمن در تلاش است تا این کلید واژه به نسل‌های جامعه شناسانده نشود.

وی با عنوان اینکه طبق نظریه یک اندیشمند غربی برای از بین بردن یک تمدن، نقش خانواده، نظام آموزشی و الگوها را باید از بین برد و کمرنگ کرد، گفت: در این فضای وانفسای فرهنگی دشمن توانست به بخشی از سه مؤلفه دست یابد و در معرفی الگوهای فاخر وارزشمند انقلاب اسلامی به نسل جوان بسیار کوتاهی کردیم.

سردار مسلمی یادآور شد: اگر شهدا و الگوهای فاخر را به درستی معرفی می‌کردیم، وضعیت کشور بهتر از این بود و افرادی مثل شهید پورقاسم ها را نتوانستیم به درستی به نسل سوم وچهارم جامعه معرفی کنیم.

فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: یکی از وظایف اصلی ما پرداختن به راه، رسم ومکتب شهیدان است.

کد خبر 5161924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha