۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۵۷

برای توزیع بین مردم؛

۲هزار تن کالای اساسی به استان سمنان اختصاص یافت

۲هزار تن کالای اساسی به استان سمنان اختصاص یافت

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اختصاص بیش از دو هزار تن کالای اساسی ویژه ایام پایانی سال به این استان خبر داد و گفت: اولویت‌های توزیع این اقلام تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل صبح شنبه در حاشیه بازدید از انبارهای ذخیره کالاهای اساسی استان سمنان و در جمع خبرنگاران از اختصاص بیش از دو هزار تن کالای اساسی ویژه ایام پایانی سال به این استان خبر داد و بیان کرد: این میزان کالای اساسی در استان ذخیره و شبکه توزیع اقلام مذکور با اولویت سازمان میادین میوه و تره بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف و توزیعی و شبکه‌های توزیع منتخب صنفی خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ تن برنج، ۶۹۳ تن شکر صنوف و ۳۰۰ تن شکر خانوار برای توزیع اختصاص داده شده است، ابراز کرد: ۲۶ تن گوشت قرمز منجمد و ۹۰ تن گوشت مرغ منجمد و همچنین ۷۵۰ تن میوه شامل ۲۵۰ تن سیب درختی و ۵۰۰ تن پرتقال از دیگر کالاهای اساسی است که به‌منظور کنترل و تنظیم بازار ایام پایانی سال در سطح بازار عرضه خواهد شد.

رئیس صمت استان سمنان با بیان اینکه مباشران با نظارت صمت این اقلام را توزیع می‌کنند، ابراز داشت: در ایام پایانی سال و در قالب طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰، سازمان صمت با مشارکت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی نسبت به تشدید نظارت و بازرسی در سطح عرضه اقدام خواهد کرد.

تشنه دل افزود: تمهیدات لازم در خصوص عرضه مکفی و با قیمت و کیفیت مناسبت کالا در قالب عرضه مستقیم، فروش فوق‌العاده و اینترنتی با در نظر گرفتن شرایط کنونی متأثر از شیوع ویروس کرونا اندیشیده خواهد شد.

کد خبر 5168322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha