۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۸:۴۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد منطقه آزاد قشم:

روستای قرآنی در جزیره قشم انتخاب می شود

روستای قرآنی در جزیره قشم انتخاب می شود

قشم - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از اجرای طرح کشوری انتخاب روستای قرآنی با هدف الگوسازی و جهت ‌دهی فعالیت ‌های قرآن و عترت در روستاهای کشور درجزیره قشم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا کمساری گفت: توسعه و ترویج و جریان سازی فرهنگ قرآن و عترت در اقشار مختلف جامعه و تقویت هویت دینی و شبکه سازی فعالیت های قرآن و عترت در مناطق روستایی کشور از دیگراهداف این طرح کشوری است.

وی با اشاره به اینکه فراخوان این طرح درسایت وزارت ارشاد به نشانی ayat.farhang.gov.ir قابل مشاهده است، آخرین مهلت برای شرکت روستاییان در این طرح را ۲۵ اسفندماه جاری اعلام کرد و افزود: دهیاران روستاهای قشم می توانند با مراجعه به این سایت طبق شاخص های اعلام شده، روستای خود را برای انتخاب دراین طرح نامزد کنند.

گفتنی است شاخص‌های عمومی در انتخاب روستای قرآنی در این طرح شامل شهدا و ایثارگران روستا‏، علما و نخبگان فرهنگی و دینی، مساجد و حسینیه فعال، کتابخانه فعال و آثارعلمی منتشر شده توسط اهالی روستا و شاخص‌های تخصصی نیز در سه دسته شامل «آموزشی و پژوهشی»، «تبلیغی و ترویجی» و «کیفی» هستند.

مهلت ثبت نام دراین طرح تا ۲۵ اسفند ماه ۹۹ است و علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی ayat.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

کد خبر 5168986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha