۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۴۹

با تخصیص ۲ میلیارد تومان؛

پرونده پرداختی کمیته المپیک به فدراسیون‌ها با ۵۰ میلیارد بسته شد

پرونده پرداختی کمیته المپیک به فدراسیون‌ها با ۵۰ میلیارد  بسته شد

کمیته ملی المپیک طی دو روز گذشته دو میلیارد تومان در اختیار برخی فدراسیون‌ها قرار داد و بدین ترتیب پرونده پرداختی به فدراسیون‌ها در سال جاری را بست.

کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه کمیته ملی المپیک به تمام تعهدات مالی خود به فدراسیون‌ها در سال جاری عمل کرده است، گفت: طبق درخواست‌های مطرح شده از طرف برخی فدراسیون‌ها یا در جریان بازدیدی که از اردوی تیم‌های ملی یا فدراسیون‌ها داشتیم، متعهد به پرداخت ۲ میلیارد تومان به فدراسیون‌هایی مانند کاراته، تکواندو، بوکس، هاکی و … شده بودیم که طی دو روز گذشته به آن عمل کردیم.

وی تصریح کرد: برای پرداخت این مرحله از اعتبارات منتظر تخصیص جدید از خزانه دولت بودیم که در این هفته انجام شد. بر همین اساس مبلغ ۲ میلیارد تومان را طبق مصوبه هیات اجرایی به حساب فدراسیون‌ها واریز کردیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه با تخصیص این مرحله از بودجه، پرونده پرداختی‌ها به فدراسیون‌ها در سال جاری بسته شد، خاطرنشان کرد: تا هفته نخست آذرماه طبق بودجه‌ای که برای فدراسیون‌ها مصوب کرده بودیم ۳۰ میلیارد تومان در اختیار آنها قرار دادیم. علاوه بر این و از ابتدای سال هم در مجموع ۲۰ میلیارد تومان به عنوان حمایت مالی به حساب فدراسیون‌ها واریز کردیم. بدین ترتیب در کل پرداختی کمیته ملی المپیک به فدراسیون‌ها در سال ۹۹ به ۵۰ میلیارد تومان رسید.

وی تاکید کرد: کمیته ملی المپیک بابت سال جاری هیچ تعهد مالی دیگری به فدراسیون‌ها ندارد. امیدواریم شرایط تخصیص دولت در سال آینده به گونه‌ای باشد که بتوانیم طبق برنامه و بر اساس شاخص‌های مالی جدید، پرداختی به فدراسیون‌ها را به سرانجام برسانیم.

سعیدی همچنین با ابراز امیدواری از اینکه برای ملت ایران و جامعه ورزش سال خوبی پیش رو باشد، تصریح کرد: المپیک بعد از یک سال تعویق سال آینده برگزار می‌شود. امیدوار هستیم با حمایت‌های به موقعی که از فدراسیون‌ها، تیم‌ها و ورزشکاران انجام شده است، کاروان اعزامی به توکیو بتوانید در عملکرد و کسب نتایج به گونه‌ای عمل کند که موجب شادی ملت را فراهم کند.

کد خبر 5171749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha