۱ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۵۲

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌غربی:

سریال طنز ویژه نوروز از صدا و سیمای آذربایجان‌غربی پخش می‌شود

سریال طنز ویژه نوروز از صدا و سیمای آذربایجان‌غربی پخش می‌شود

ارومیه – مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی با اشاره به ویژه برنامه‌های این مرکز برای نوروز ۱۴۰۰، گفت: امسال سریال ویژه نوروز هر شب از صدا و سیمای مرکز استان پخش می‌شود.

مسعود مجرد در خصوص جزئیات برنامه‌های نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: سریال طنز سنه خاطر (به خاطر تو) سریال ویژه نوروز هرشب ساعت ۲۳ به مدت ۳۰ دقیقه از صدا و سیمای مرکز در طول ایام تعطیلات نوروزی پخش می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین ویژه برنامه نوروز گولی هر شب ساعت ۲۱ پخش خواهد شد و سایر برنامه‌ها نیز از جمله برنامه ائویمیز به صورت ویژه نوروزی تقدیم مخاطبان خواهد شد.

مجرد با اشاره به تولید و پخش ویژه برنامه تحویل سال نو (بها را سلام) در معاونت صدای مرکز افزود: هر روز صبح برنامه خوش گلدین بها ر ۱۱و بعد از ظهر برنامه (بایراملیخ)، برنامه ترانه‌های درخواستی در قالب نغمه‌های نوروزی ۱۶ و ۱۵ دقیقه، ویژه برنامه ائل سوزی متناسب با شرایط نوروز ساعت ۱۷ پخش خواهد شد.

وی با اشاره به تولید برنامه‌های خبری در ایام سال جدید گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۰ با هدف تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و معرفی ظرفیت‌های توریستی و گردشگری استان و در شرایط کرونایی با اولویت" سفر نرویم" ۲۵ عنوان گزارش و مستند خبری تولید شده است.

مجرد گفت: این اخبار و تولیدات خبری در ۱۷ شهرستان استان، به همت خبرنگاران و عوامل اجرایی اخبار استانی تهیه و از شبکه استانی صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی پخش خواهد شد.

وی یادآور شد: معاونت فضای مجازی نیز با تولید محتوا با محوریت سفر نرویم و برگزاری مسابقه نوروزی آماده دریافت عکس‌های هفت سین و سوژه‌های نوروزی مخاطبان از طریق شماره ۰۹۹۰۳۰۴۸۶۰۰ در شبکه‌های اجتماعی است.

کد خبر 5173745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha