۳ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۵۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام:

افزایش اقتدار اقتصادی راه اصلی برای مقابله تحریم است

افزایش اقتدار اقتصادی راه اصلی برای مقابله تحریم است

ایلام-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه افزایش اقتدار اقتصادی راه اصلی برای مقابله تحریم است، گفت: محقق شدن شعار سال نیازمند اصلاح مسیر و فضای تولید است.

حجت الاسلام محمد فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و ایام نوروز در خصوص نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: یکی از مسائل بسیار مهم کشور جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر مسئله اقتصاد و تولید است.

وی ادامه داد: با توجه به منابع بزرگ که کشورمان در اختیار دارد و از طرفی وجود صنعتگران و تولیدکنندگان بزرگ در کشور، ظرفیت و پتانسیل بالایی برای تولید محصولات مورد نیاز مردم وجود دارد.

وی در ادامه افزود: از طرفی تحریم‌های ظالمانه چندین ساله آمریکا علیه کشور ایران سبب شده است که بخشی از این ظرفیت عظیم بلا استفاده قرار بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام اظهار کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در طی سال‌های اخیر پیرامون مسائل اقتصادی و تولید نشانگر آن است که مسئله اقتصاد در دنیای امروز یکی از مهمترین ابزار قدرت کشورها است، نخستین قدم برای توسعه کشور و پیشرفت جامع، رونق تولید و پیشرفت اقتصادی است و برای رسیدن به این مهم تسهیلگری و حمایت از تولید کنندگان بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام فتاحی افزود: افزایش اقتدار اقتصادی راه اصلی برای مقابله عزتمندانه با تحریم‌ها و توطئه‌های غرب علیه ایران اسلامی است.

لزوم اصلاح قانون کار و تسهیل قوانین تولید

وی گفت: سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته پیرامون مسائل اقتصادی اگر اجرا می‌شد وضعیت کشور در نقطه بالاتری قرار داشت، برای رسیدن به نقطه مطلوب اقتصادی و محقق شدن شعار سال و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب لازم است قوانین مرتبط با فضای تولید در مسیر اصلاح قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اصلاح قانون کار و تسهیل قوانین تولید، حمایت از سرمایه‌گذاری در صنایع خُرد و کلان، تسهیل در صدور مجوزهای تولید، افزایش نظارت بر تولید استاندارد محصولات از جمله عوامل رشد تولید هستند.

فتاحی اضافه کرد: نگاه همه جانبه رهبر فرزانه انقلاب به مسائل مختلف سیاسی و اقتصادی با رویکرد اقتدارگرایانه جمهوری اسلامی یکی از رمزهای موفقیت و شکوه ایران اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام افزود: ملت ایران همواره نشان دادند که با وحدت و همدلی و تاسی از فرمایشات رهنمون ساز مقام معظم رهبری در مسیر تعالی قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: اکنون و در دهه پنجم انقلاب اسلامی که توطئه‌های غرب و استکبار جهانی علیه کشور ما بیشتر شده است، آنچه که این کشتی بزرگ ایران اسلامی را تا بدین جا هدایت کرده و از خطرات و گردنه‌های سخت عبور داده است، رهبری حضرت امام خمینی و ادامه آن توسط مقام معظم رهبری در دوران معاصر بوده است و امید داریم که آینده ایران رو به پیشرفت و در مسیر عزتمندانه خود قرار گرفته است.

کد خبر 5174547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha