۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۴۴

مدیرکل راهداری لرستان:

یک میلیون و ۴۷۸ هزار تردد وسایل نقلیه در جاده‌های لرستان ثبت شد

یک میلیون و ۴۷۸ هزار تردد وسایل نقلیه در جاده‌های لرستان ثبت شد

خرم‌آباد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از ثبت یک میلیون و ۴۷۸ هزار و ۶۶۹ تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس شرفی در سخنانی گفت: از ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ تا دوم فروردین ۱۴۰۰ تردد یک میلیون و ۴۷۸ هزار و ۶۶۹، وسیله نقلیه در محورهای لرستان به ثبت رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با ۷۹۵ هزار و ۸۶ وسیله نقلیه ۸۶ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی افزود: بیشترین تردد در این پنج روز مربوط به سه راهی «چالانچولان» (بروجرد) - خرم آباد با ۶۶ هزار و ۸۷۱ وسیله نقلیه بوده است و محورهای دورود - سه راهی «چالانچولان»، سه راهی «چالانچولان» - دورود و خرم آباد - سه راهی الشتر در رتبه‌های بعدی بیشترین تردد قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: آمار در روز دوم فروردین امسال تردد ۲۶۸ هزار و ۷۲۴ وسیله نقلیه در استان ثبت شده است که این آمار در مدت مشابه سال قبل ۱۳۵ هزار و ۷۶ وسیله نقلیه بوده است.

شرفی عنوان کرد: سهم وسایل نقلیه سنگین از مجموع تردد روز دوم فروردین ۱۴۰۰ تعداد ۲۶ هزار و ۵۹ تردد بوده است.

وی یادآور شد: مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با ۶۶ دستگاه تردد شمار، ۱۹ دوربین نظارت تصویری و ۵۱ سامانه ثبت تخلفات بر محورهای لرستان نظارت دارد و تلفن گویای ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در خصوص وضعیت ترافیکی محورها است.
 

کد خبر 5175138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha