۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۱۱

نماینده مردم سیستان در مجلس:

بنگاه های اقتصادی کوچک و بزرگ در سیستان و بلوچستان ایجاد شود

بنگاه های اقتصادی کوچک و بزرگ در سیستان و بلوچستان ایجاد شود

زاهدان- نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از مشکلات استان سیستان و بلوچستان در بخش اقتصاد، با ایجاد بنگاه‌ های خدماتی، بازرگانی و تولیدی مرتفع می شود.

حبیب الله دهمرده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بنگاه‌های اقتصادی چرخ اقتصاد را در بخش خدماتی، بازرگانی و تولیدی به حرکت در می‌آورند و تولید ثروت برای جوامع محلی می‌کنند.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر یک از خانواده‌های سیستانی و بلوچستانی می‌توانند یک بنگاه اقتصادی تشکیل دهند و از این طریق به درآمد پایدار دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه، سیستان و بلوچستان ظرفیت اجرای ده‌ها پروژه اقتصادی را دارد، افزود: اکنون ده‌ها پروژه اقتصادی در استان تعریف شده و برای راه اندازی این پروژ ه ها نیاز به سرمایه گذار داریم.

دهمرده تصریح کرد: لازم است تا دولتمردان در تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری خود، مسائل اقتصادی و معیشتی را مد نظر قرار دهند.

وی گفت: مشکل کارخانه‌هایی که سال‌ها است، کلنگ زنی شده اما به دلیل نوسانات ارز نیمه کاره رها شده با حمایت مالی دولت حل می‌شود.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی افزود: احیا سازمان عمران سیستان، راه اندازی منطقه آزاد سیستان، بهره مندی از بازارچه‌ها و گذر گاه‌های مرزی، می‌تواند اقتصاد منطقه را متحول کند.

کد خبر 5176003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha