۱۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۲۰

معاون استاندار سمنان:

نحوه فعالیت ادارات استان سمنان با توجه به شیوع کرونا ابلاغ شد

نحوه فعالیت ادارات استان سمنان با توجه به شیوع کرونا ابلاغ شد

سمنان- معاون توسعه منابع انسانی استانداری سمنان از ابلاغ بخش‌نامه جدید به ادارت استان از فردا با تشدید بیماری کرونا و اعمال محدودیت هایی کرونایی به صورت لازم الاجرا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه منصوری ظهر جمعه از صدور بخشنامه‌ای به ادارت کل استان سمنان در پی شیوع کرونا و قرارگیری سه شهرستان استان در وضعیت نارنجی خبر داد و در جمع خبرنگاران به صورت مجازی اعلام کرد: اعلام شد: وضعیت رنگ‌بندی نارنجی برای شهرستان‌های سمنان، شاهرود و دامغان و نیز وضعیت رنگ بندی زرد کرونایی برای سایر شهرستان‌های استان اعلام می‌شود.‌

وی افزود: وضعیت حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی در هفته آتی از ۱۴ فروردین ماه لغایت ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ منطبق با وضعیت جدید اعلام و طبق آن فعالیت دستگاه‌های اجرایی مستقر در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و دامغان با وضعیت نارنجی حضور تا دو سوم کارکنان دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری و مرتبط با خدمات اساسی در محل کار با تشخیص بالاترین مقام مسئول دستگاه ضروری بوده و حضور کارکنان سایر دستگاه‌های اجرایی استان نیز تا ۵۰ درصد تعیین می‌گردد.

معاون استاندار سمنان افزود: طی هفته آتی تمام مأموریت‌های اداری غیر ضروری لغو و تشکیل جلسات با رعایت الزامات فضای سربسته در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و دامغان با وضعیت نارنجی حداکثر با ۲۰ نفر مجاز است.

منصوری بیان کرد: حضور تمامی کارکنان ادارات و دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری و مرتبط با مأموریت‌های اساسی در شهرستان‌های با وضعیت زرد طی هفته آینده الزامی بوده و در سایر دستگاه‌های اجرایی این شهرستان‌ها نیز می‌بایست با دو سوم کارکنان خود خدمات مورد نیاز مردم را ارائه کنند.

وی بیان کرد: مأموریت‌های غیر ضروری کارکنان دولت طی هفته آینده در شهرستان‌های زرد کرونایی لغو و برگزاری جلسات در فضای بسته نیز با رعایت کلیه ضوابط و الزامات حداکثر تا سقف ۳۰ نفر مجاز خواهد بود.

به گزارش مهر، هم اکنون میامی در وضعیت آبی، شاهرود، دامغان و سمنان نارنجی و سرخه، آرادان، مهدی‌شهر و گرمسار در وضعیت زرد قرار دارد.

کد خبر 5179460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha