۱۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۵۸

سردار ذوالقدری خبر داد؛

احتکار ۳۰۰ میلیارد تجهیزات پزشکی در جنوب تهران

احتکار ۳۰۰ میلیارد تجهیزات پزشکی در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران از احتکار ۲۸۳ هزار عدد انواع تجهیزات پزشکی و اقلام بهداشتی در ۲ انبار بزرگ کالا در جنوب تهران به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری، سردار علی ذوالقدری در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: دوازدهم فروردین ماه مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از احتکار تجهیزات پزشکی و درمانی، در ۲ انبار بزرگ کالا در محدوده خیابان رجایی مطلع شدند.

وی عنوان کرد: محل دقیق انبارها و هویت مالکان آنها شناسایی و تیمی از مأموران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام و در تحقیقات اولیه مشخص شد مالکان این ۲ انبار بدون مجوزهای قانونی مقدار فراوانی تجهیزات پزشکی و اقلام بهداشتی و مورد نیاز کادر درمان را در این دو انبار دپو کرده اند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران ابراز داشت: با هماهنگی‌های قضائی روز گذشته در دو عملیات منسجم و هماهنگ از انبارهای کالا بازدید و در بررسی از این مکان‌ها، ۲۸۳ هزار و ۲۶ عدد انواع تجهیزات بهداشتی و پزشکی کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه مالکان انبارها دستگیر و هر دو انبار پلمب شد، افزود: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

کد خبر 5180210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha