۱۶ فروردین ۱۴۰۰، ۷:۱۷

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد؛

جذب ۳۹۰۰۰ حامی جدید در کرمانشاه در پویش ایران مهربان

جذب ۳۹۰۰۰ حامی جدید در کرمانشاه در پویش ایران مهربان

کرمانشاه- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از جذب ۳۹ هزار حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین کرمانشاهی در پویش ایران مهربان خبر داد.

محسن رخصی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با جذب ۳۹ هزار حامی جدید و تحقق ۱۴۰ درصدی برنامه جذب پدران معنوی توانسته رتبه نخست کشوری در این پویش را کسب کند.

وی با اشاره به آغاز پویش ایران مهربان از ابتدای نیمه دوم سال ۹۹ با هدف جذب پدران معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه، افزود: اجرای این پویش تا پایان بهار ۱۴۰۰ ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه پویش ایران مهربان با شعار تا پایان بهار ۱۴۰۰ هیچ فرزند یتیم و محسنینی در این استان بدون حامی نخواهد ماند به اجرا در آمده است، تاکید کرد: در ابتدای آغاز این پویش پیش بینی شده بود که تا پایان بهار ۱۴۰۰ حدود ۳۷ هزار حامی نیکوکار برای فرزندان معنوی در این استان جذب شود.

رخصی با اشاره به استقبال و مشارکت بالای خیران، کارکنان دستگاه‌های اجرایی و اصناف در پویش ایران مهربان ادامه داد: با مشارکت بالای مردم در این پویش بیش از ۳۹ هزار حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین در استان کرمانشاه تا پایان سال ۹۹ جذب شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم تا پایان بهار سال جاری با جذب پدران معنوی بیشتر برای فرزندان ایتام و محسنین کرمانشاهی، گره‌های بیشتری از مشکلات این فرزندان گشوده شود.

کد خبر 5181436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha