۱۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۱۸

دادستان اراک:

ارتقای امنیت اجتماعی و اقتصادی اولویت دستگاه قضایی است

ارتقای امنیت اجتماعی و اقتصادی اولویت دستگاه قضایی است

اراک- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک گفت: ارتقای امنیت اجتماعی و بهبود امنیت اقتصادی به‌عنوان مهمترین اولویت در دستور کار دستگاه قضا است.

به گزارش خبرنگار مهر، ربیع اله قربانی ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک با اشاره به اهمیت سند تحول دستگاه قضا گفت: در مسیر تحول قضائی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مسئولان عالی قوه قضائیه راهبرد عبور از مشکلات و جوسازی‌ها در مسیر تحول دستگاه قضائی، توکل به خداوند متعال و استقامت در این راه است.

وی ادامه داد: تحول در دستگاه قضائی یک حرکت پویا و مستمری است که قابل توقف تأخیر بردار و تعطیل بردار نیست و این ذات دستگاه قضائی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در همه زمینه‌ها مسیر رشد و پویایی را طی کرده و به لطف خداوند در مسیر تحول قضائی به مراحل بالاتر هم خواهیم رسید.

قربانی با بیان اینکه سیاست‌های قوه قضائی با جدیت دنبال می‌شود، گفت: بحث ارتقای امنیت اجتماعی به‌عنوان مهمترین اولویت در دستور کار است و بهبود امنیت اقتصادی با هدف پشتیبانی از تولید و مانع زدایی‌ها نیز از دیگر برنامه‌های مهمی است که نیاز به برنامه‌ریزی دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک گفت: دستگاه قضائی در بحث مبارزه با فساد از درون و بیرون مجموعه قضائی به شکل متوازن و هماهنگ عمل می‌کند و بدیهی است دستگاه قضائی سالم و کارآمد سلامت قوه مجریه و مقننه و سلامت جامعه را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش مهر در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس با دادستان کل کشور برگزار شد از زحمات عباس قاسمی دادستان سابق اراک تقدیر و ربیع اله قربانی به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب اراک معرفی شد.

کد خبر 5183963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بازنشسته IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
      0 0
      باسلام خدمت جناب قربانی دادستان اراک اقای قربانی شما هرروزاعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی میبینید چرابه ریاست محترم قوه ی قضاییه نمکنید تا ان بالا بدانند بازنشستگاندرزیر خط فقر زندگی میکنند لطفا ازریس جمهور وزیرکار ورفاه که بیخیال اموال واینده ی تامین اجتماعی نیستند وهرروز چوب حراج زدهاند اخطار دهید