۲۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۴۵

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد خبر داد؛

غرق شدن مرد ۳۰ ساله در دریاچه «کیو» خرم‌آباد

غرق شدن مرد ۳۰ ساله در دریاچه «کیو» خرم‌آباد

خرم‌آباد- رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد گفت: غواصان سازمان آتش‌نشانی پیکر نیمه جان جوان خرم‌آبادی را از دریاچه کیو خارج کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد فلاح امروز جمعه در سخنانی گفت: ساعت ۱۴:۱۵ امروز ۲۰ فروردین ماه پس از دریافت خبری مبنی بر غرق شدن مرد ۳۰ ساله در دریاچه کیو سریعاً تیم نجات غریق و غواصی سازمان آتش نشانی خرم آباد از ایستگاه شماره دو به همراه معاونت عملیات این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با سرعت عمل آتش نشانان و پس از لحظاتی، پیکر نیمه جان این جوان از آب بیرون کشیده و جهت اعزام به مراکز درمانی به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد با بیان اینکه متأسفانه از ابتدای سال جاری ۴ مورد حادثه غرق شدن در استان رخ داده است؛ از هم استانی‌ها درخواست کرد که ضمن جدی گرفتن توصیه‌های ایمنی از شنا در روان آب‌ها، سدها، دریاچه‌ها و دیگر مکان‌های پر خطر جداً خودداری کنند.

فلاح یادآور شد: با پیگیری‌های به عمل آمده اطلاع حاصل شد که متأسفانه علیرغم تلاش پزشکان جهت احیا، مرد جوان جان خود را از دست داده است.

کد خبر 5185052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha