۲۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۰۸

سردار اشتری:

تدابیر لازم برای تامین امنیت انتخابات اتخاذ شده است

تدابیر لازم برای تامین امنیت انتخابات اتخاذ شده است

بجنورد- فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه تامین امنیت انتخابات بر عهده این مجموعه است، گفت: تمام شرایط برای برگزاری مطلوب و تامین امنیت انتخابات فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری صبح دو شنبه در جمع خبرنگاران خراسان شمالی اظهار کرد: وظیفه تأمین امنیت در حین و پس از انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است و در این راستا تعامل کاملی با ستاد کل نیروهای مسلح داریم.

فرمانده ناجا ادامه داد: نیروی انتظامی تمام شرایط را برای برگزاری مطلوب انتخابات فراهم کرده و از این نظر آمادگی کافی وجود داشته و مشکلی نداریم.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: نیروی انتظامی مصوبات ستاد ملی کرونا را اجرا می‌کند و بر اساس رنگ بندی کرونایی محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

اشتری در خصوص پلیس هوشمند گفت: هوشمندسازی پلیس از سال قبل در دستور کار این نیرو قرار گرفته است و تلاش داریم از فناوری و تکنولوژی روز در این زمینه استفاده کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به بکارگیری نخبه‌های داخلی و خارجی در زمینه پلیس هوشمند گفت: اکنون ۳۰ درصد خدمات و اقدامات ناجا به طور هوشمند انجام می‌شود.

وی در انتها به آئین‌های ماه مبارک رمضان اشاره داشت و گفت: نیروی انتظامی در همه ایام در کنار مردم و آماده خدمت است و این نیرو در ماه مبارک رمضان هم اگر مراسم باشد بر اساس شیوه نامه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا اقدام می‌کند.

کد خبر 5187206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha