۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۲۴

از سوی وزیر آموزش و پرورش؛

نحوه برگزاری امتحانات پایانی دانش آموزان اعلام شد

نحوه برگزاری امتحانات پایانی دانش آموزان اعلام شد

وزیر آموزش و پرورش، نحوه ارزشیابی و برگزاری امتحانات پایان سال دانش آموزان در پایه‌های مختلف تحصیلی را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن حاجی میرزایی در برنامه گفتگوی وزیر با خانواده بزرگ آموزش و پرورش که از کانال ویژه «گفتگو با شما» در شبکه شاد پخش شد، با بیان اینکه بیش از ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار پیام از معلمان، دانش آموزان و خانواده‌ها به دست ما رسیده است و شش میلیون کاربر این پیام را ارسال کرده‌اند، گفت: همکارانم پیام‌ها را دسته بندی کرده‌اند و بر اساس بیشترین فراوانی به این پیام‌ها پاسخ می‌دهم.

وی افزود: مهم‌ترین دغدغه در پیام‌های رسیده، امتحانات آخر سال است و بیش از ۳۰ درصد سوالات و ابهامات و درخواست‌ها به این موضوع مربوط می‌شود. بر اساس پیش بینی‌ها و هماهنگی‌هایی که به عمل آوردیم قرار ما این است که امتحانات را بعد از عید فطر یعنی از ۲۷ اردیبهشت آغاز کنیم. تلاش می‌کنیم امتحانات حداکثر تا قبل از ۲۸ خرداد که زمان برگزاری انتخابات است به پایان رسیده باشد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به این ترتیب ۲۷ اردیبهشت زمان پایان آموزش‌ها برای دوره آموزش برای متوسطه و آخر اردیبهشت زمان پایان آموزش برای ابتدایی‌ها است، گفت: امتحانات به دو صورت حضوری و غیرحضوری است. اصرار داریم که امتحانات پایه نهم و دوازدهم حضوری برگزار شوند. این سوال مطرح شده است که "چرا در چنین شرایطی روی امتحانات حضوری تکیه می‌شود؟ " ما به طور قطع بدون هماهنگی با ستاد ملی کرونا و رعایت ملاحظات، سفارش‌ها و پروتکل‌های بهداشتی کاری انجام نخواهیم داد.

وی ادامه داد: این کار زمانی انجام می‌شود که با مسئولین بهداشت هماهنگ شده باشد و از این جهت نگرانی وجود ندارد. اما این کار به خاطر شما دانش آموزان است زیرا امتحانات این دو پایه امتحانات تأثیرگذاری است و در آینده شغلی و تحصیلی‌تان اثرگذار است و اگر غیرحضوری باشد احتمال تضعیف حقوق شما وجود دارد و نگرانی‌هایی پیرامون همسانی نمره دهی و سنجش تحصیلی دانش آموزان ایجاد می‌شود. باید امتحانات یکسانی برگزار و مطمئن باشیم حق هیچ دانش آموزی تضعیف نمی‌شود.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه اگر در زمان اعلام شده از سوی ستاد کرونا اجازه برگزاری امتحانات حضوری داده نشود، ممکن است امتحانات به تأخیر بیفتد اما مصر هستیم حضوری باشد، گفت: برای سایر پایه‌ها اگر اجازه برگزاری حضوری امتحان وجود نداشت، ارزشیابی‌ها غیرحضوری خواهد بود و اختیار را به شورای مدرسه داده‌ایم و می‌تواند از روش‌های مختلفی برای سنجش پیشرفت دانش آموزان استفاده کند. معلم مهمترین عامل ارزشیابی است و مهم این است به ارزیابی دقیقی از وضعیت تحصیلی دانش آموزان خودش برسد. هنوز بیش از سه هفته به پایان سال تحصیلی باقی مانده و امیدوارم به سمت آرامش بیشتر و مهار کرونا پیش برویم و شرایط شهرهای ما به وضعیت مناسب‌تری برسد.

وی درباره حذفیات امتحانات نیز توضیح داد که حذفیات کتب درسی را برای تمام پایه‌های تحصیلی در شرایط وضعیت قرمز، نارنجی و آبی در ابتدای سال تحصیلی مشخص کردیم. از مناطق و مدیران می‌خواهم اطلاعات را در اختیار دانش آموزان قرار دهند. حذفیات روی سایت مرکز سنجش وزارتخانه و سازمان پژوهش قرار دارد. امیدواریم پایان خوشی برای این سال تحصیلی داشته باشیم که با سختی‌های بسیاری همراه بود و تجربه‌های نویی را پشت سر گذاشتیم و با مشکلات و تنگناهای بسیاری روبه رو شدیم. همه ما تلاش کردیم این کاستی‌ها را به حداقل ممکن برسانیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه قریب به ۳۰ درصد پیام‌های رسیده به دست ما درباره مشکلات آموزش در فضای مجازی است، گفت: یک دغدغه این است که یادگیری در فضای مجازی به خوبی اتفاق نمی‌افتد. ما این را قبول داریم. از دانش آموزان و معلمان می‌خواهم تلاش بیشتری داشته باشند. خوشبختانه اقدامات خوبی صورت گرفته است و محتواهای مناسبی تولید شده و در دسترس است. از عدم پوشش اینترنت گلایه شده است. درست است که پوشش اینترنت سراسری نیست، هرچند پهنای باند و پوشش روز به روز بهبود می‌یابد.

وی ادامه داد: درباره رایگان بودن استفاده از اینترنت نیز باید گفت که کار در شبکه شاد رایگان است؛ از طریق هر کدام از اپراتورها وارد شوند. هیچیک از اپراتورها حق ندارند بابت خدمات در شاد پولی بگیرند و نمی‌گیرند. اگر خطایی رخ داده حتماً منعکس کنند، پیگیری می‌شود.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه یکی دیگر از دغدغه‌ها برگزاری کلاس حضوری است تصریح کرد: اکنون شرایط کشور دشوار است و ما به هفته‌های آخر سال رسیدیم و به نظر نمی‌رسد مجالی برای برگزاری کلاس حضوری وجود داشته باشد. علاقه مند بودیم دوره حضوری کوتاهی برای جبران برگزار کنیم اما شرایط، شرایط مناسبی نیست و پیش بینی نمی‌کنیم امسال کلاس حضوری داشته باشیم. ولی امیدواریم سال آینده کلاس‌ها حضوری باشد.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در پاسخ به پرسشی درباره استخدام در آموزش و پرورش گفت: درباره مشمولان قانون تعیین تکلیف که باید تبدیل وضعیت می‌شدند اقدامات لازم صورت گرفته و تا کنون بیش از دو سوم مشمولان در گروه‌های چهارگانه معلمان حق التدریس، خرید خدمات، نهضتی و مربیان پیش دبستانی تعیین وضعیت شده‌اند و یک سوم باقی مانده تا آخر بهار ۱۴۰۰ تعیین وضعیت خواهند شد.

وی افزود: همه کسانی که علاقه مند به استخدام در آموزش و پرورش هستند می‌توانند از طریق مسیرهای موجود اقدام کنند. یک روش استخدام، شرکت در کنکور سراسری و انتخاب دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی است و افراد از روزی که پذیرفته شوند استخدام می‌شوند. مسیر دوم ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان است که از میان فارغ‌التحصیلان سایر دانشگاه‌ها به اندازه نیازی که داریم با برگزاری آزمون استخدامی نیرو جذب می‌کنیم. برای کسانی که با آموزش و پرورش همکاری داشته‌اند این آمادگی را داریم که سن شرکت در آزمون را به میزان سال‌هایی که با همکاری داشته‌اند افزایش دهیم تا بتوانند از امکان استخدام برخوردار شوند.

وزیر آموزش و پرورش همچنین اعلام کرد که حق التدریس همکاران را آخر سال گذشته تسویه کردیم و ۱۵ روز شهریور تا آخر اسفند محاسبه و پرداخت شد.

حاجی میرزایی با تاکید بر اینکه مکرر اعلام کردیم در مدارس دولتی دریافت پول وجه قانونی ندارد و امری داوطلبانه است، گفت: مدرسه حق ندارد اولیا را مجبور کند و اگر این کار را انجام دهد تخلف است.

وی درباره طرح رتبه بندی معلمان نیز گفت: قول داده بودیم که تا قبل از پایان سال لایحه را تحویل مجلس دهیم که این امر محقق شد و در دولت تصویب و تقدیم مجلس شد. اکنون در مراحل بررسی و تصمیم‌گیری در مجلس است و وقتی در مجلس تصویب شود اجرا می‌شود. بودجه‌اش را پیش بینی کردیم و از اول فروردین قابل اجراست. امید است این وعده هم به سرعت به نتیجه برسد و سریع‌تر وضعیت رتبه بندی هم روشن و قطعی شود.

کد خبر 5195881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
      فقط میتونم بگم از آموزش مجازی انتظار امتحان حضوری دارین واقعا؟! هروقت آموزش در شرایط مجازی به حد عالی آموزش حضوری رسید حرف از امتحان حضوری بزنید. شرایط داره بدتر میشه و مطمئنا بهتر از این نخواهد شد.
      • .... IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        وا قعا که نمیخوا هید امتحانات نهم رو حضوری کنید؟ واقعا هیچ انصاف نیست شما به ما و به همه مجازی درس دادین امکان حضور در مدرسه رو میخواهین؟ لطفا روی این مطلب خیلی خوب فکر کنید این موضوع را خوبتر پیگیر شید. 🙏🙏🙏🙏
      • نن IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        واقعا که وقتی مشکل سال اموزش هامون مجازی بود ازماانتظاردارید بیایم حضوری امتحان بدیم واقعا که
      • ناشناس IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        دقیقا
      • 3243272793 IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        سلام خدمت آقای حاجی میرزایی عزیز و مسئولان محترم واقعا من موندم با این وضع بحرانی کرونا چطوری می خوان امتحانات رو حضوری کنن اگه واقعا به فکر ما هستید امتحانات همه ی پایه ها رو مجازی کنید چرا چون کلاس نهمی ها آدم نبستند که می خواید حضوری امتحان بگیرید حتما دیگه آدم نیستند کرونا نمی گیرند
      • سام IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        239 6
        اینا حضوریش میکنن بعد میگن متاسفانه دانش آموزان کرونا گرفتند مردن از ساله بعد غیر حضوری میکنیم حتما باید ما بمیریم تا بهمن
      • طاهره RO ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
        146 8
        هر وقت خودتون با این شرایط یک سال مجازی درس خوندید بیاین امتحان بدین ببینم چ گلی میزنین با این کیفیت آموزش #نه -به امتحانات حضوری
      • .. IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
        95 9
        مگه نهم ها ضد کرونان ما هم انسانیم کرونان میگیریم اگر بریم؟ مدرسه امتحان حضوری بدیم اگر کرونان بگیریم اون موقع هیچ کدوم از شما جواب ما نیستید فقط ما صدمه میبینیم بعد یا امتحانات همه پایه ها یکسان باشه یا برا ما هم غیرحضوری چون اینجور واقعا حق ما ضایع میشه تازه کرونان هم داره بدتر میشع
      • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
        86 7
        آقای میرزایی بروفکرواکسن برای بچه های مردم باش بزارخیالتون راحت کنم تازمانی که همه واکسن نزن وچندماه از تزریق واکسن نگذره که خیالمون از سلامتی بچه هامون راحت نشه کسی بچش رو نمیفرسته مدرسه پس بجای اینکه پیگرامتهانات باشید پیگیرواکسن باش
    • ناشناس IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
      یعنی انقد نهمی ها و دوازدهمی ها بی ارزش هستن که امتحلن هارو غیر حضوری نمیکنید ؟ مگه ما انسان نیستیم ؟ ما هم کرونا میگیریم لطفا کمی مغزتون رو به کار ببرید جون ماها در خطره امتحان های نهمی و دوازدهمی هارو غیر حضوری کنید
      • IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        توی این کرونا هیچ کس نمیاد اگر شما جون مارو نمیخواین ما جون خودمونو میخوایم
      • Regicide IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        ایا می دانستید کلاس نهمی ها و دوازدهمی ها ضد کرونا هستند؟کل مطلب داشت اینو میگفت با اینکه من هشتم هستم ولی سال بعد حضوری دارم ولی چه باحاله که موقعی همیشه وضعیت ایران سفید میشه که امتحانات نهم دوازدهم باشه. شما وزیر تیستید قاتلید
      • . IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        ما هم پارسال آدم بودیم جونمونم در خطر بود 😂👋
      • . IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        ما هم پارسال آدم بودیم جونمونم در خطر بود 😂👋
      • ایران IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        امتحان ها چون ورودی سال بعدی حضوری است
      • ارمین زیبرم IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
        66 8
        راست میگه مگه ما ادم نیستیم البته این دولت مردم ایرانو ادم حساب نمیکنه
      • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
        59 2
        باید همه خانوادها با هم یکی بشن‌ووبچه های دست گلشونو نفرستن تو اتیش انوقت میخوام ببینم میتوننن با زور بچه هارو حضوری بکشونن سر جلسه امتحان
      • . IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
        48 8
        خیلی بی انصافیه ینی فقط بخاطر اینکه حضوری بگیرین میخواین امتحاناتو عقب بندازین فکر کردین چون انلاین بوده خسته نشدیم و اگ تابستونم کلاس باشه اشکال نداره واقعا ک حداقل به فکر خسته شدنمون نیستین ک از صب بلند میشیم سر این کلاسا هستیم به فکر جونمون باشین چ اصراریه حضوری بشه
      • مهدی IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
        35 75
        تقلب میخوای بکنی
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
      لطفا و خواهشن شما تنها کاری که میتونید برا آینده ما انجام بدین اینه که امتحانات نهم و دوازدهم را غیر حضوری کنید
      • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        دقیقا
      • علی RO ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
        56 9
        اگه همه باهم متهد بشن هیچ کس نمیره
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
      اگر واقعا ب فکر آینده دانش آموزان نهم و دوازدهم هستید غیر حضوری کنید امتحانات را
      • کوثر حمودی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        ما نمی تونیم امتحانات نهایی رو حضوری بدیم چون اکثریت خانوادها نگران بچه هاشون هستن .شماها به خاطر کروناکل سال درسی مجازی کردین الان امتحانات رو می خواهین حضوری ‌کنید خانوادهامون قبول نمی کننما هم از امتحانات محروم بشیم لطفامجازززززی کنید
      • علی IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
        30 2
        امتحانات غیر حضوری باشه بهتره نمیشه که کلاس غیر حضوری و امتحان حضوری باشه سخت یاد میگیریم از مجازی
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
      پایه نهم زیاد اهمیتی ندارد که حضوری باشه ولی پایه دوازدهم برای اینکه کنکور شرط معدله باید حضوری باشه تا حقی ضایع نشه
      • آرمین کرمی IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        72 31
        سلام علیکم ، خیر دوست عزیز نهم از دوازدهم مهم تره چرا که اگر شما در آزمون سال نهم مردود بشی یا به قول خودمون بیفتی در ابتدا که نمیتونی رشته مورد علاقه ت رو انتخاب کنی بماند شما فقط یکبار میتونی آزمون بدی اما در دوازدهم این شکل نیست شما میتونی خدا اکثر تا سه بار این واحد رو بخونی
      • محبوبه عراقی IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        88 17
        والا باتوجه به اینترنت ضعیف ووضعیت آموزشی که امسال بچه ها دارند درصورت بزگزاری امتحان حضوری حقشان بیشتر پایمال میشه وبخصوص وضعیت سیاه کرونا در اکثر جاها ما جرات نمیکنیم به خاطر چندتا امتحان بچه هارو به خطر بیندازیم
      • دوازدهمی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
        23 99
        برین بابا جمع کنید شماهم...دردتون فقط اینه که راحت پشت سیستماتون تقلب کنین.مگه پارسال که امتحان دادن آدم نبودن؟ ما هم امسال میریم امتحانمونو میدیم برمیگردیم..اگه دردتون کروناعه خب ماسک و شیلد و کلی راه حل هست
    • ریحانه IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
      سلام وقت بخیر من که الان دخترم کرونا گرفته و پایه ی نهم هستش باید چیکار کنه ؟
      • ناشناس IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        شما کمتر بیا اینجا الکی بگو کرنا گرفته.من الان دهم هستم پارسال هم امتحانات نهمی ها حضوری بود
      • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        71 9
        هیچ کاری نمی خواهد انجام بدیدبچه تون بفرس مدرسه که به همه بچه های مردم سرایت کنه آخه اینهاکه غمشون نیست فکرخودشونن که واکسن زدن
      • ناشناس IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
        41 2
        خوب الان بچه ی این خانم بیاد امتحان بده کروناش رو میده به ما، ماهم کرونا میگیریم آخر سر هم همه میمیرن این خوبه یا اینکه امتحان رو غیر حضوری کنید مگه ما آدم نیستیم اگه میخواین ما حضوری بیایم امتحان بدیم بقیه پایه ها رو هم حضوری کنید ما مجازی خوندیم حضوری نخوندیم که بخوایم امتحان حضوری بدیم
    • معین IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
      متاسفانه اینترنت های خانگی مخابرات ( وای فای) بابت استفاده از شاد حجم کم میکنن پس رایگان نیست
    • قاسمی RO ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
      سلام اگه پول گرفتن تخلف به حساب میاد من تا الان کارنامه نوبت اول پسرم که کلاس دوم ابتداییه دریافت نکردم چون مدیر گفته باید کم کم ۵۰ هزار بدی کارنامه رو بدم ولی من چون ندادم کارنامه بهم نداد اکثر خانواده ها نتوانستن کارنامه بچه شون و بگیرن حسن آباد فشافویه مدرسه پسرانه تاجیک
      • IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        43 3
        دقیقا من 50 دادم تا کارنامه دادن
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
      خواهشا امتحانات نهم رو مجازی برگزار کنید ماهم ادمیم کرونا میگیریم انقدر خود خواه بازی در نیارید
      • الهام IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        57 5
        راست میگه دیگه
      • مازنی کیجا IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        77 6
        آره بخدا منم نهمم اگر کرونا بگیرم تو خونمون داداش و آبجی کوچیکم میگیرن من نمیرم مدرسه یعنی چی انصاف داشته باشید محل ما نصفشون همه کرونا دارن
      • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        34 6
        درسته
      • النا IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
        43 0
        اره دقیقا. اگه پارسال حضوری بود چون پارسال ۸٠درصد کتاب هارا حضوری یاد گرفته بودند تازشم کرونا انگلیسی نبود. ترخدا به ما رحم کنید
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
      متاسفانه اگه نظام اموزش وپرورش به فکر اینده ی جوانان بود امسال رو به کل تعطیل میکرد چون به نظرم هشتاد درصد بچه ها اصلا درسهای مجازی رو نگرفتند متاسفانه بعد الان باید امتحان حضوری بدند ومتاسفانه وضعیت بیماری تواغلب شهرها صعودی شده من به عنوان یه مادر میزارم بچم بی سواد بمونه تابه کشتنش بدم
    • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
      یعنی واقعا نمرات ما مهم تر از سلامتی ما نهمی ها هستش؟؟ خودتون قضاوت کنید
      • فاطمه IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        55 5
        اونوقت چطوری ستاد کرونا و با چه ابزاری تونسته کشف کنه که نهم و دوازدهم حضوریوری امتحان بدن ،کرونا کاری بهشون نداره ،مردیم از نگرانی و این همه ندانم به کاری و بی ارزش بودن سلامتی مردم برای مسئولین
      • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        55 3
        دادا درکت میکنم ،سخته از چیزی که یاد نگرفتی امتحان بدی
      • ناآشنا IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        28 3
        سلام شما میگویید که شهریه نگیرید ولی موقع کارنامه که شد میگند شهریه را بریزد به حساب برای اینترنت معلمان
    • للی IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
      وزیر محترم حافظه خوبی ندارند. عزیز دل برادر روستاها کلاس هاشون تا دو هفته قبل که کرونا قرمز شد حضوری بود جان دل
      • اب IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        52 2
        مگه دوازدهمی ها و نهمی ها با سایر پایه ها چه فرقی داره بابا دوازدهمی و نهمی ها هم غیر حضوری کنید مگه چی میشه ،بعد کرونا میگیریم میمیریم شما اونوقت جوابگو هستید
      • ستایش عابدی IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        38 3
        ما حضوری به کلاس نیامدیم که حضوری هم امتحان بدیم عقل کل های بی عقل یکم درک داشته باشید و امتحان های نهم رو غیر حضوری کنید سلامتی ما مهم تر از نمره هست یعنی انقدر ارزش نداریم ما از بچه های اون یکی کشور چی کم داریم ها
      • IR ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
        2 6
        راس میگه مال ما حضوری بود
      • پارسا IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
        6 29
        آقای اب ، شما امسال امتحان تیزهوشان داری بعد میخوای با نمره تقلب و سست ودت تو امتحان غیرحضوری کارنامه الکی بگیری بعد بری تیزهوشان؟ یا دوازدهمی ها هم کنکور دارن اینکارو بکنن؟ من نمیدونم تو کدوم مدرسه خرابه ای هستین ولی مدرسه ما اسکای رومه و دو برابر حضوری درس میدن.
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      65 6
      لطفا خانواده ها رو داغدار نکنید لطفا امتحانات رو غیر حضوری برگزار کنید
      • علی IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        22 4
        واقعا دمتون گرم چه وضعش است
    • مادر دانش آموز IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      48 4
      یعنی اگه عقب بیوفته کرونا می ره واقعا حرفاتون خنده داره آقا ی حرف حساب از دهنت آمده بیرون تا حالا؟!!!!نه خیر می فهمی بچه ها یاد نگرفتن بلد نیستن بعد می گی حضوری و غیر حضوری اگه به فکر بودید برا این دو پایه از اول سال ی کاری برا بد بخت ها می کردی با چهار تا برگه خط خطی اینا الان انیشتن می شن واقعا که
    • نامشخص IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      64 1
      مگه ما امسال حضوری درس خوندیم حضوری امتحان بدیم قبلا ۱ساعت درس رو به زور میفهمیدیم الان باید تو فیلم ۴دقیقه ای بفهمیم چرا کسی نیست به این موضوع از این طرفش نگاه کنه
      • Leilapour1368 IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
        9 1
        ماشکایتمونو باید به کجاببریم بفهمن که کسی درس نخونده امتحان حضوری هم قبول بشه
    • امید رحمتی راد IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      28 2
      امتحانات پایه نهم را باید غیر حضوری برگزار کنند مثل بقیه پایه ها چون واقعا سخت و پر دردسر هست این جور امتحان حضوری در صورتی که تمام سال به صورت مجازی تدریس شده است
    • R ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      29 6
      واقعا انساف نیست برای پایه نهم و دوازدهم کلا اموزش ب صورت غیر حضوری بود الان امتحانا حضوری باشه
    • عرفان IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      32 8
      نهم و دوازدهم آدم نیستن جان ندارند حیوانند آیا اگر پایه دوازدهم و نهم حضوری باشه باید بقیه پایه ها هم حضوری باشند و تمام
    • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      37 3
      تاکرونا ریشه کن نشه ماوالدین اجازه نخواهیم داد بچه هامون به مدرسه بروند حتی اگر ۱۰سال خدا نکرده طول بکشد پس فقط خودتونو درنظر نگیرید فکر جیگر گوشه های مردم باشید
      • حمیده محمد حسینی IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        39 4
        به نظر من امتحان ها نباید حضوری نباشن مگه ما حضوری رفتیم که حضوری امتحان بدهیم من فقط چهل تومن بسته یه ماه پنج گیگ میگرفتم برا شاد که یه ماه هم نمی موند به نضر من انلاینی باشن بهتره توی این کرونا😭😭این نامردیه فقط نهم ها با دوازدهم ها حضوری باشن درک کنید تورخدا
    • ازاد IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      33 2
      من اجازه نمیدم فرزندم امتحان حضوری بده در هر صورت امتحان حضوری یعنی مردودی بچه ها تا 80درصد پس بزار سالم بمونه یک سال دیگه می خونه
    • علی RO ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      43 1
      لطفا حذفیات از کتابهای سال نهم هم داشته باشید معلم اومده دوتا فیلم ریاضی گذاشت و رفت بچه ها چطور از فیلم که خیلی از جزئیات رو توضیح نداده امتحان بدهند واقعااا آموزشها ضعیف بود
    • اناهیتا IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      63 4
      پارسال روزی 40نفر میمرد، امسال روزی300،400نفر میمرن!! وقتی که دانش اموزی کرونا بگیره وبمیره دیگه این نمره ها چه بدردش میخوره!!! کرونای انگلیسی بیشتر دانش اموزا ودرگیر میکنه الان هم تو امارها نشان داده میشه بچه ها ونوجوان ها هم میمیرن!! اگه دانش اموز نهمی یا دوازدهمی کرونا گرفت ومرد شما جوابگوهستی؟
      • ممم IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        29 3
        موافقم درک کنید لطفعا😐
    • احمدپور IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      32 3
      لطفا لطفا ما رو درک کنید سلامتی ما مهم تر از هر چیزیه اول سلامتی بعد امتحانات چرا ما رو درک نمی کنید ما از آموزش مجازی چیزی یاد نگرفتیم به خدا چطوری بیایم امتحان حضوری بدیم لطفا پایه ی نهم رو مجازی کنید لطفا لطفااااا
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      36 3
      مگه حضوری درس خوندیم که حضوری امتحان بدیم
    • پارمیدا زنگنه IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      31 4
      اخه شما این وضعیت رو نمیبیند اخه ما هیچی از اموزش مجازی نفهمیدم با این وضع کرونا بازم مارو میخواید بفرستید اخه یعنی چی ما آدم نیستیم چرا نمیبیند
    • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      25 4
      خسته نباشید وضعیت بدتر و بدتر داره میشود وضعیت شهر ها بدتر میشود اگر ازمون حضوری باشد موج بعدی کرونا شکل میگیرد و ناهواری در کشور خدایی نکرده پیش می آید از نظر بنده پایه دوازدهم پایه بسیار مهمیه ولی پایه نهم انچنان مهم نیست و نیازی ب ازمون حضوری نی با تشکر.
    • ناشناس IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      27 0
      ینی چی واقعا مگ ما نهمیا آدم نیسیم بالاخرع ما جونمونو دووس داریم کرونا چیز الکی نیس ک بخوایم بخاطر نمرع از جونمون بگذریم لطفاااااااااااااااااااااا و خواهشا عادلانه تصمیم بگیرید.ماهایی ک بریم مدرسع امتحان بدیم باید با مترو.اتوبوس و ....... بریم باید چکار کنیم .
    • ناشناس IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      18 0
      اصلا شاید بعضیا کرونا داشته باشن ولی بخاطر نمره و اینکه امتحان بده بیاد مدرسه و بقیه هم دچارش بشن اونوقت شما خودتون رو میبخشید واقعا؟! عادلانه باشید فکر کنید و بعد تصمیم خودتونو بگیرید
    • محمد IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      24 0
      آقای حاجی میرزایی شما امتحان غیر حضوری کنید هم جون ما مهمه هم درس ولی جون بیشتر از درس می ارزه شما نگران نمره ما نباش ما قبول هم نشدیم نشدیم ولی جون ما مهم تر از امتحان است
    • مادر IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      36 0
      من یع مادرم اگ حضوری باشه نمیزارم یع دونه بچه بیشتر ندارم
    • ناشناس IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      37 1
      نهمی ها و دوازدهم ها اینقدر جونشون بی ارزش هس ک حضوری کردین؟ اگر ما کرونا گرفتیم کی جوابگو هس؟ اگر من رفتم حضوری امتحان دادم کرونا گرفتم پدرم ک بیماری زمینه ای داره گرفت چ خاکی بریزم تو سرم؟ چرا ملتو درک نمی‌کنید اگر شما نگران آینده ما بودین امتحانا رو حضوری نمی‌کردید
    • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      24 0
      وقتی سال تحصیل داره تمام میشه ولی تمام دانش آموران هنوز مشکل دارن برایادگیری چطور انتظاردارین دانش براامتحان حضوری بیادوبتونه امتحانشو خوب بده
    • سینا IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      16 0
      وقتی کلاس درس مجازیه خب باید امتحانش هم مجازی باشه
    • بیتا IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      14 0
      نمیشه غیر حضوری درس خوند حضوری امتحان داد
    • دانش آموز IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      12 0
      سلام لطفا امتحانات نهمی هارا غیرحضوری کنید ما اصلا ازشرایط درس دادن درشادراضی نیستیم من شخصا کلاس هفتم وهشتم معدلم بالای ۱۹/۵بود ودرسم هم عالی ولی امسال بااین شرایط تدریس معدلم شده ۱۸/۵ودرسم خیلی افت کرده
    • بی نام US ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      10 2
      کوید19 کرونای انگلیسی از یه طرف اوضاع تدریس فضای مجازی از یه طرف امتحانات دوازدهمی هارو هم به صورت حضوری کردن یکم خدتونو جای ما بزارید واقعا براتون شرایط ما مهم نیست؟مگه یه دانش آموز چقدر میتونه شرایط نا بسامان رو تحمل کنه کاش امتحانات غیر حضوری بشن!
    • N IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      7 0
      واقعا که تو این شرایط امار داره روز ب روز میره بالا بعد شما میخاین حضوری برگزار کنین اینجوری مردمو میکشید روزی ۴۰۰نفر کم نیس به فکر ما نیستین ب فکر مریضها و... بقیه مردم باشین که شک نکنین ۱۰ درصد ملت فقط از عالم و آشنایان شمالم دوس دارین آشنایانتان بمیرن؟ ماهم عین شما نمیخوایم یه تار مو کم شه
    • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      8 0
      فعلا که همه چیزشون مجازی شده براامتحانات باید حضوری بشه معلوم‌که بچه ها مشکل پیدا میکنن همین مجازی هم ماخانواده ها کلی مشکل داریم خیلی هم سخت گیری میکنن برا تصویری معلوم بچه هامشکل پیدا میکنن بعد نمره خیلی خوب نمیدن معلم پسرمن خودش گفته من سخت گیرم واخل این اوضاع چه سخت گیری دارین
    • نهم بدبخت IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      14 1
      ما اگه حضوری بشع همه می افتیم بخدا هیچی یاد نگرفتیم یعنی چی اخه تروخدا اگه به فکر ما هسین حضوری برگذار نکنید
    • ارین حمیدی IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      9 0
      امتحان نهم را لطفا غیر حضوری کنید
    • یاسین IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 28
      خدا به داد این سیستم آموزشی برسه....خوب بچه های خوب سر کلاس که بودید بازی گوشی رو کنار میذاشتید و ازمعلم درس و توضیح میخواستید که الان نگید نفهمیدم و مریض میشم...یه کم به خودتون اهمیت بدید و فکر پیشرفت خودتون باشید..حتی اگه معلم کم کاری کنه..تو پیشرفت داشته باش
    • ناشناس IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      24 1
      اگه واقعا به فکراینده دانش آموزان هستید امتحانات رو غیرحضوری برگزار کنید
    • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      25 2
      یعنی بچه های خودتو هم میفرستین تا امتحان بده باور کن نمی فرستید ما اگه کرونا بگیریم کی جواب گویه 😐
    • ناشناس IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      13 1
      خداوکیل عادلانه تصمیم بگیر این چه وضعیشه فقط ننهم و دوازدهم حضوری باشن یا کلا همه رو حضوری کنین یا هیچکسسو اگه ک پایه نهم و دوازدهم میدونین اینقدر مهم هست ک باید حضوری امتحان بده واینکه ما داخل هر کلاس ده نفر ک باشیم کرونا نمیگیری واسه اموزش حضوری هم ده نفر مینشستیمم کرونا نمیگرفتیم
    • IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      7 0
      هه نه نت شاد رایگان ن ما تو امتحان حضوری حضور پیدا میکنیم چیزی یاد ندادن که چیزی بنویسیم اونم سوال ها از اداره میاد انتظار چیا دارین مگه ما چ گناهی کردیم
    • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      11 0
      سلام خواهشن،خواهشن،لمتحانات نهمی هارو حداقل غیر حضوری کنید آخه وقتی کلاس و درس حضوری نبوده و آموزش هم کامل نبوده به نظرتون چطور میشه که امتحان حضوری برگذار بشه اینجوری التماس می کنیم که در این مورد تجدید نظر کنید
    • IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      11 0
      چیزی یاد ندادن که بخواییم امتحان بدیم تازه سوالات معلم ها نمیدن این چ وضعشه مگه ما گناه کردیم
    • خاله مهربون IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      29 5
      این بچه ها که با آموزش مجازی هیچی یاد نگرفتن.حداقل امتحانات و مجازی کنید بتونن یکم تقلب کنن اگه واااااقعا شما نگران آینده اینایید. واقعا خودتونو به خنگی زدید یا دارید ادای خنگها رو درمیارید؟
    • ناشناس IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      16 8
      لطفا امتحان نهم را غیر حضوری کنید یا حداقل ۴ درس رو حضوری کنید نه همه رو ممنون
    • هیچ IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      8 1
      مگ شما ب صورت حضوری ب دانش آموزان درس رو آموزش دادین ک از ما آزمون حضوری میخوایین،اگ آموزش حضوری بود امتحانات هم حضوری بود اما با این شرایط شما فقط ب فکر اطمینان امتحانات دانش آموزان هستید درحالی ک از آموزش دقیق معلمان این کشور هیچ اطمینانی ندارید ک کار معلمان این کشور فقط فوروارد کردن مطالب هست
    • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      5 0
      با این آموزش های بعضی از معلمان بی مسئول چه انتظاری از بچه ها دارند ...آموزش وپرورش لطفا روی معلمانش کمی دقت ونظارت داشته باشه ..نه معلم حامله اون هم دوقلو بالا سر بچه ها بذاره که اصلا مسئولیت پذیر نباشن
      • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
        2 1
        ایدل به شما همه ایران همینه
    • ماریا IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      8 3
      شاد کجاش رایگانه 😡🙍 من امسال فقط شارژ گرفتم بعدشم بعضی از معلما نه همه واقعا درست درس ندارن الان بعضی از کتابای من خالیه خودمم میرم از تدریس معلمای دیگ استفاده میکنم چجوری اینا معلم شدن ؟؟؟!!! لطفا کمی دقت کنید و هرکسی هم معلم نکنید تورو خدا ...ای کاش حداقل سه ماه وقتی کرونا خوب کلاس حضوری
    • IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      19 1
      ما هیچی یاد نگرفتیم 😒😒 وقتی معلما غیر حضوری درس دادن ما هم غیر حضوری یاد گرفتیم مثله درس دادنای شماها که غیر حضوری بوده 👌👌 برای ما سخته اگه برای شماها نیست، چون شما نمیخاید برید امتحان بدید
    • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      3 27
      پارسال که نهم بودیم و اوایل و اوج کرونا حضوری بود امتحاناتمون نهمیای الان که پارسال مجازی امتحان دادید زورتون میاد برید حضوری امتحان بدین😏
      • فاطمه IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
        20 0
        گلم شما 70 درصد آموزش پارسال حضوری بوده و تنها 30 درصدش مجازی با امسال که صددرصد مجازی بوده مقایسه میکنی 😑
    • IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      6 2
      من یک دانش آموز نهمی هستم امسال من درس درست هیچ یاد نگرفتم توی گوشی من نمیتونم درس بخونم امسال واقعا نمیدونم چطوری باید حضوری امتحان بدم بعد چطوری با این وضعیت کرونا شما کل سال گفتین توی خونه بمونیم
    • زهرا RO ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      14 0
      با سلام و عرض ادب چند سوال مطرح میشه ۱ آیا زندگی دانش آموز مهم تره یا درسش الان پسر من کلاس نهمه و بیماری زمینه ای داره و اگر خدایی نکرده کرونا بگیر معلوم نیست چی سر پسر من بیاد کی پاسخگو عه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ۲ گیریم مدرسه با پرتکل های بهداشتی و سلامت طی شد مسیر پسر من از مدرسه تا خونه تاکسی.مترو.اتوبوس
    • ریحانه منصوریان IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      9 0
      سلام من دانش آموز پایه نهم هستم و با امتحانات حضوری موافق نیستم هم به دلیل شیوع موج جدید کرونا و هم بخاطر اینکه حضوری به ما درس ندادن که حضوری میخواین امتحان بگیرین
    • ناشناس IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      14 1
      سلام می دونم که در ایران اصلأ حرف شهروندان مهم نیست براتون و حتی این نظرات را نمی خوانید فقط ما حضوری درس نخوندیم که حضوری امتحان بدیم به خدا ظلمه ظلممممم ترو خدا بفهمین و شاد اصلأ اصلأ رایگان نیست و من ترجیح می دم که بی سواد باشم تا بمیرم
    • IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 6
      کلاس
    • IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      13 0
      اگر واقعان ما براتون مهم هستم پس لطفان امتحانامون رو غیر حضوری کنید مگه نهمی ها و دوازدهمی ها جونشون از سر راه اوردن که میخواهید حضوری برگزار کنید من که دیوانه نیستم برم امتحان حضوری بدم
      • Amir hosein IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
        8 0
        مهم! هیچ مسعولی برای مردم ارزش قائل نیست
    • ایدا IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      8 0
      یعنی اینقدرسلامتی ماواستون مهم نیست ک میخواین ماونهمی ها و دوازدهمی ها امتحان بدیم شرایط یه سیاه رسیده واقعا خطرر داره‌جونمون اینقدره بی ارزشه واستون. تراخدا خطر داره میترسیم استرس‌داریم‌.تراخدا غیر حضوریش‌کنید. من ابجیم مریض مشکل داره.تنها کاری ک‌میخواید واس ایندمون کنید همین‌کاره .
    • IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      5 1
      چرا باید تو این شرایط بچه ها حضوری امتحان بدهند پا فشاری به تصمیم اشتباه تان هم زیاد است و کوتاه نمی ایید از اشتباهتان ما به فکر بچه هایمان هستیم و برای یه امتحان دوست نداریم به خطر بیفتند با رعایتی که شماها میگید ویروس از بین نمی ره وای برشما
    • عطیه IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      7 0
      آقای وزیر اگه ب حق باشه حق ما دوازدهمیا ضایع شده ک آموزش مجازی داشتیم و آنچنان هم معلما ب ما اهمیت نمیدادن و ی فیلم یا ویس می فرستادن فقط می گفتن دوازدهمید بخونید و پارسال همه کتاب رو دوازدهمیا حضوری خوندن ولی ما ن دوما با این شرایط اگه یکی خدایی نکرده کرونا بگیره و ب بقیه منتقل بده کی پاسخگوست
    • Zahra IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      یکم انصاف داشته باشید تو این اوضاع وخیم کرونا ،خیلی واکسن زدیم ک بیایم امتحان حضوری بدیم ؟؟! اونم با این نحوه ی تدریس امتحان حضکری و تدریس غیر حضوری ؟؟!واقعا منصفانه نیست خواهشمندیم امتحانات دوازدهم و نهم رو هم غیر حضوری کنید تا زنده بمونیم
    • ... IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      8 0
      سلام وقت بخیر.. واقعا مگه ما حضوری درس خوندیم که حضوری امتحان بدیم... اگر خدایی نکرده یکی از دانش آموزان کرونا داشتن چی کلا مدرسه ناقل میشه و خانواده ها هم ناقل میشن لطفا لطفا امتحانا غیر حضوری کنید با تشکر
    • ابوالفضل IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      16 1
      به خدا اگه حضوری باشه انسانی هم نمیاریم😂😂آقای وزیر جون خودت غیر حضوری بهتره . اتفاقاً امتحانات حضوری حق بیشتری ضایع میشه
    • درک کنید لطفا #انسانیت IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 3
      برای چی‌ما امتحان‌حضوری بدیم وقتی غیر حضوری خوندیم شما هم درک داشته باشین نخم زیاد مهم نییت اصل دوازدهم جون برای کتکور میخان بدن
    • آرین IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      7 0
      لازم نیست به فکر آینده دوازدهمی ها باشین چون کنکور هست حداقل بزارین دیپلممون رو بگیریم
    • دوازدهم حضوری باشه IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 28
      سلام به همه عزیزان.ازمون پایه دوازدهم بایدد حضوری برگزار ش چون خیلیا هستن که میخونن و واسه نمره خوب زحمت میکشن بااینکه فهم دروس در اموزش مجازی خیلی سخته ولی بااین حال تمام تلاششونو برای اینکه به هدفشون برسن میکنن و متاسفانه عده ای بدون اینک نگاهی به کتاب کنن نمراتشونو با کسانی ک زحمت میکشن یکیه !!!.
      • نرجس IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
        7 0
        گلم بحث نمره نیس بحث سلامتیه شما اگر رفتی حضوری امتحان دادی کرونا گرفتی ارزش داره؟ شاید یکی از اقوامتون هم گرفت کی جوابگو هس؟ نمرت مهمتره یا سلامتی خودتو خانوادت؟
    • نازنین IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      2 0
      اگر ک واسه بقیه ی پتیه ها امتحانات غیرحضکرین پس باید واسه سال اخریا و همچنین نهم هم غیزحضوری باشه همه باید تو یکسان باشن کسی ک قراره درس بخونه میخونه ک ب ایندش ضرری نرسه
    • Ziz DE ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      8 0
      توروخدا یکی ب این حاجی میرزایی بفهمونه تو این هیری ویری هییییچ نهمی یا دوازرهمی ی مشکلش تضعیف حقوق نیس😂😂😂😂
    • مرضیه IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      2 0
      آقای وزیر نمیدونم حرف ما برای شما ارزش داره یا نداره تو این مملکت چقدر برای کسانی که نخبه هستش معدل بالا هستن ارزش قائل هستن کلی حقشون ضایع شده کلاس غیر حضوری بوده بعد الان با این دبیر ها و ضعیت اینترنت به نظر شما حقی از بچه های دوازدهم ضایع نشده پایه نهم فرصت داره دوازدهم چه فرصتی داره کنکور داره
    • رضا US ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      8 0
      شمایی که اینطوری میگین حاضرین بچه خودتون رو بزارین جای ما و برین امتحان حضوری بدن تو این شرایط؟
    • مسلمان IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 0
      من دوپسر دارم پاییه 6 و2 ابتدایی. من اجازه حضوری نمیدم چون با بد بختی تا امروز سالم نگه داشتم ومیخوام هیچگونه اتفاقی بیوفته اگه مجبور باشم یک سال دیگه بخونه اشکالی نداره بقیه کارشون درست لنگ مدرسه بچه ها هستن کیسه دوختن من تا پول در نیاوردم کارنامه ترم اول ندادن بازم کیسه دوختن
    • یک نهم بدبخت IR ۰۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      8 0
      خیلی خود خواه هستید جناب وزیر ما نهمی ها آدم نیستیم بی انصاف 😒😒😒😒 واقعاً برای کشورمان متاسفم که وزیری مثل شما داریم بی منطق :وزیر 😒😒😒😒😒☹️☹️☹️
    • محمودی IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      7 0
      با عرض سلام نباید امتحانات به هیج وج حضوری باشد چون الان دیگه اوضاع مثل قبل نیست کرونای انگلیسی رو میتونیم به چند نفر یا بیشتر انتقال بدیم سرع انتشارش خیلی بیشتره پس خواهش میکنم کاری نکنید پچه ها کرونا انگلیسی بگیرن و از دستشون بدیم خدای نکرده کی پاسخ گو میشه پایه نهم و دوازدهم عم ناهایی باشه مجازی
    • انصاری IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      ببخشید یه نظر سنجی یه چیزی از دانش آموزا بگیرید ما هم آدمیم 😐
    • تللا IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 1
      نهفعا
    • محمد مهدی IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      13 0
      پس فردا ما دکتر و مهندس چپر چلاغ شدیم و مملکتو به گند و گه کشیدیم نگین چرا اینطوری شد پس از همین الان کلا کلاس ها رو تعط کنید تا کرونا دفع بشه و از بین بره بعد کلاسا رو شروع کنید مگه ما تو این یک سال و نیم چیزی یاد گرفتیم والا هر چی خوندیم و یاد گرفتیم سر سری بود و امتحانات رو هم از رو کتاب زدیم
    • IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      5 0
      سلام ببخشید چرا آموزش غیر حضوری است و امتحان حضوری بعد مگه ما واکسینه شدیم که بیام؟ ممکنه یکی از اون چند نفری که دارن امتحان میدن کرونا داشته باشه و افراد دیگر هم بگیرن یا اگر از دستگاه تست استفاده می کنید شاید اون فردی که کرونا داره بدون علامت باشه و دیگر دانش آموزان ها هم کرونا بگیرین.
    • والدین سردر گم IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      2 0
      خواهشا شفاف بگید دوره های اول متوسطه حضوری یا عیر حضوری .آخه چرا به مدیر واگذار میکنید مگه جون انسان بازیچه است
    • الهام IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      6 0
      سلام واقعا ما آدم نیستیم که امتحان های مارا حضوری میکنین
    • عطیه IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      8 0
      من نظرم اینکه ما حضوری درس نخوندیم که امتحان هامون حضوری بشن بابا فکره ماهم باشید اگه ستاد مقابله با کرنا تایید نکنه شما میخواهید امتحان هارو به تاخیر بی اندازید بخدا انصاف نیست
    • عباس جهانی IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      10 0
      اگه میخایین ما رو بکشین راه های بیشتری هم هست نهمی ها دوازدهمی ها ضد کرونا هستند تمام
    • شیلا IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      10 0
      ما با تمام امکانات و مشکلات شاد تا به امروز کنار اومدیم به سختی درس می خونیم حتی به زور متوجه میشیم این انصاف نیست که حضوری باشه مجازی درس خوندیم مجازی هم باید امتحان بدیم
    • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      12 3
      سلام لطفاً حرف های مارو یکی به گوش وزیر برسونه اگه واقعا میخوان حق دانش آموزان ضایع نشه غیر حضوری کنن یا سطح سوالات در حد آموزش امسال باشه 💔 حقیقتا وضعیت نت ها خیلی بد بود و خب آموزش آنلاین واقعا خیلی کم متوجه می‌شویم کاش کمی هم به فکر ما باشند به خدا ما فیلسوف یا آدم فضایی نیستیم😔
    • کرونا IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      14 0
      من به عنوان پدر دوتا دختر که یکیش نهم ویکیش دوازدهم اجازه نمیدم جون دخترام با اومدن به مدرسه درخطر بیفته بچه هام رو از جلو در که پیدا نکردم به علاوه من یه مادر۷۵ساله ویه بچه ۶ماهه هم دارم با اومدن دخترام به مدرسه جون اون دوتای دیگ هم درخطر حرف مرگی و زندگی وسلامتی وبیماری هس درضمن تو کلاس انلاین
    • ابوالفضل IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      7 0
      من به شخصه خودم هیچ نفعی از آموزش های مجازی نبردم هیچی هم بلد نیستم اینا می‌خوان امتحان بگیرن
    • ناشناس IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      9 0
      اخه مگه شما این تمام سالو حضوری درس دادین که میخواین نوبت دومو حضوری برگزار کنید دبیرا اصلا خوب درس ندادن یعنی انتظار داشتین یاد بگیریم؟ پارسال که خوب نهم ها غیر حضوری بودن الان هم تو این شرایط یعضی خانواده ها بچه هاشون و نمیفرستن
    • رضا IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 2
      من آخرش نفهمیدم پسرم هفتم هست میخواستم ببینم حضوری یا غیر حضوری هست امتحان ؟؟؟!!؟؟
    • سال آخری IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      9 0
      آقای وزیر شما لازم نیست بری پیامارو دسته بندی کنین بعد بخونین برو کامنتای اینسناگرامتو بخون مردم حرفشونو همونجا زدن البته اگه براتون مهمه #نه_به_امتحانه_حضوری
    • افشین سلطانی IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      7 0
      وزیر محترم آموزش و پرورش امتحانات نهایی خرداد دوازدهم ونهم را غیر حضوری کنید هیچ کس به فکر جوان ها نیست .به خاطر این که طرف با مدرک فوق لیسانس در خانه نشسته کار ندارد درزم بگذارید حق ما ضایع شود
    • سحر IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      6 0
      خواهش میکنم اخه ما چه گناهی کردیم که شما جون مارو میندازید تو خطر بخاطر چندتا برگ اگر کرونا بگیریم خانواده هامون کرونا میگیرن بابا یکی به اینا بفهمون اگر ما مجازی درس خوندیم مجازی چطور بریم امتحان حضوری بدیم مام درک کنید اگر نمیره پایین بیاریم باید امسال دوباره بخونیم خواهش میکنم پایه نهم غیر حضوری
    • س IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      6 1
      فقط میتونم بگم که اگر مادر بچه هاشون براشون اهمیت دارن اعتراض کنن ما نهمی ها که از سنگ نیستیم که مام انسانیم
    • Aaa IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      8 1
      بنظر من باید اعلام کنید بقیع کلاس ها بجز نهم و دوازدهم صددرصد آنلاین باشه چون پارسال با این که کرونا خیلی کمتر بود همه پایه ها بجز نهم و دوازدهم غیرحضوری برگزار شد الان که کرونا خیلی بیشتره صددرصد باید انلاین باشه امتحانهای همه پایه ها وگرنه پیک پنجم میاد
    • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 0
      فکر همه هست به جز نیروهای خدماتی آموزش وپرورش که با کمبودحقوق و نیروی مثل برده دارن کار میکشن ما که به خدا واگذار کردیم
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 0
      اقای وزیر من نیروی خدماتی اموزش وپرورش هستم گفته بودی این نیروها ربطی به اموزشوپرورش ندارن پس کی ربط دارن ما بریم برای او کار کنیم در کل برقراری عزیز
    • بیطرف IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 1
      سلام اقای وزیر امورش امسال به فنا رفت زیاد خوشحال نباشین خداوکیلی امورشی صورت نگرفته تا دانش اموز یه سال بره بالاتروقتی معلم شیمی داره درس میده کل دانش اموز پیام میدن متوجه نشدیم شما به این میگین امورش یه مشت بیسواد دارن میرن کلاس بالاتر
    • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      با این وضع کرونا شما حرف از ضایع شدن حق میزنید اگه واقعا نگران ضایع شدن حق هستید پس باید حرف از ضایع شدن حقمان در آموزش مجازی بزنید .و اینکه حق ما آنوقت ضایع میشود که امتحان حضوری شود چون دانش آموزان سالهای قبل با آموزش حضوری و امتحان حضوری داشتند اما ما با آموزش مجازی امتحان حضوری
    • یک نهمی IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      آموزش آنلاین بعد امتحان حضوری!!!!!!
    • زهرا IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 1
      پایه نهم زیاد اهمیت نداره چون بیش از پنج بار باید بروند سر جلسه با وسایل نقلیه ممکنه الوده بشن اموزش پرورش چرا به فکر نیس!!!!!!!!!!!!! نترسید حق کسی ضایع نمیشه!!!
    • زیتب CA ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      6 0
      واقعا تو این کشور تا اتفاقی نیوفته دست به کار نمیشن
    • آرش IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      7 0
      امتحانات شرعا باید در این اوضاع بد بیماری غیر حضوری گردد و اگر غیر ازین شود آموزش و پرورش با به خاطر انداختن جان دانش آموزان شریعت را زیر پا گذاشته است.
    • دوازدهمی IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      7 0
      اگر واقعا ب فکر آینده دانش آموزان نهم و دوازدهم هستید غیر حضوری کنید امتحانات را
    • دینا IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      2 7
      نهمی ها می خوان انتخاب رشته کنن پس حضوری بودن مهمه برا همشون تو دوازدهمیا اگه کسی نخواد از راه کنکور دانشگاه قبول شه و با شرط معدل جایی ثبت نام کنه اون وقت ترم براش مهمه
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      7 0
      خیلی اشتباه است حضوری مدارس چون هیچ کمکی که به دانش آموز نمی کنید بلکه هم از نظر روحی روانی داغونشون می کنید با دو تا استرس بزرگ مرگ وتشدید
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      😞
    • دوازدهمی IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      8 1
      بخدا ب پیغمبر من امادگی امتحانات حضوری رو ندارم ب کی قسم بخورم چرا درک نمیکنید اقای حاجی میرزایی چرا؟؟؟؟ خسته شدم دیگه اخه ت این سن ببینید چ استرسی دارم میکشم از هر جهت حالا ی امسال شما لطف کنید اخره سال رو تاثیر ندید ت کنکور اخه اینده شغلی ما الان واسمون واقعا مهم نیس وقتی من میبینم هیچی بلد نیسم
    • محمد رحیمی IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      3 0
      خدایا خودت رحم کن بهمون تو این وضعيت کرونا اینا می‌خوان امتحانات حضوری بگیرن اخه یعنی چی خب جون بچه های ما مهم نیست. جون اساتید خودتون مهم باشه
    • ددد IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      6 0
      بالاخره چیشد حضوریع یا غیر حضوری
    • دوازدهمی IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      وضعیت تدریس خوب نبود با دو تا فیلم ک ادم فیزیکو شیمی و ریاضی و زیست و نمیفهمه اخه اقای حاجی میرزایی یکم خودتو بزار جای من فک کن ک کله سال غیر حضوری درس خوندی هیچی بلد نیستی هیچی نمیفهمی ازدرسا و هر چی تلاش میکنی فایده نداره نمیتونی خودت بفهمی با فیلمم هیچی ب هیچی پوچ کلا الانم میفهمی حضوریع
    • دوازدهمی IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      3 0
      اقای حاجی میرزایی اخه الان واقعاا اینده شغلی ت این وضع بدرد نمیخوره مت با ۱۸وسال سن اگ حضوری هم امتحات بدم دیپلم فکستنی ام بگیرم و فوقش حالا ی دانشگاه هم برم بازم اینده شغلی ندارم بیخیال تورو خدا برای یبارم شده ی تصمیم درست بگیر و امتحانات رو غیر حضوری کن هیچی نمیشه مطمئن باش
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      8 0
      نهم باید مجازی باشه
    • دوازدهمی IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      هیچی بلد نیستم(:اصلا اوضام خوب نیست با فیلمم هیچی متوجه نمیشم کله سال کیفیت کلاس داغون الانم میگن حضوری بیاید(:کاش یکم منطقشونو متوجه میشدم هیچ جوره هضم نمیکنم ک بخاطر این دلایل ابکی میخواید حضوری کنید.عقب انداختن امتحانات هیج فایده ای نداره وضع بدتر میشه بهتر نه فقط بازم ما ضرر میکنیم دیگ خسه شدیم
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      2 0
      سلام اخه ما چطوری امتحان درورس های فنی حرفه و کاردانش وقتی مجازی خوندیم حالا مگه میشه بیام امتحان حضوری بدیم
    • دوازدهمی IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      3 0
      خسه شدم از این وضع بخاطر ی دیپلمه داغون ک میخوان بدن ببین دارن‌چیکار میکنن هوف این همه ناعدالتی ت نظام اموزشی پیش اومد ت این همه سال همین امسال سره ما باید میومد ک عدالت باشه؟! دیگ نمیکشم خسم مرگ‌بهتره از این‌ک انقد ب ما استرس میدید اقای حاجی میرزایی
    • . IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      9 0
      دوازدهم از دانشگاه مهم تر نیست که امتحانات دانشگاه‌ها غیر حضوریه اونوقت ما باید حضوری بریم!!!!!! واقعا برای تصمیم گیرنده متاسفیم
    • ناشناس IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      6 1
      بله هر وقت حرف از انتخابات و امتحانات بشه آزمون ها حضوری هست آمریکا با این همه بدیش انتخاباتش آنلاین بود خدایی جون بچه های مردم براتون مهم نیست ؟ خب این چه سوالیه میپرسم نه مهم نیست دیگه اگه مهم بود اینکار رو نمیکردید الان چند تا از بچه هایی که به کرونا گرفتو رو باید ببنید که چطور ریه شون آسیب دیده
    • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      5 1
      آقایون ما نهمی ها ودواز دهمی ها آدم هستیم لطفا ً برای جون ما ارزش قال باشید واقهاً باید در این شرایط که آموزش غیر حضوری است ما باید حضوری امتحان بدیم به عقل رجو کنی
    • ....... IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      5 0
      هیچی یاد نگرفتیم این دوسال😑😑
    • نسیم US ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      9 0
      من اجازه نمیدم فرزندم حضوری امتحان بده الان کرونا همه جا بیداد میکنه مگه کلاس نهم ودوازدهم ادم نیستن
    • صبا IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      خواهشا یه ذره فکر کنید چرا باید وقتی یک سال کامل تحصیلی رو دوره مجازی یاد گرفتیم برای چی باید امتحانات نهم و دوازدهم حضوری باشه اگه شما میخواید حقی ضایع نشه پس امتحانات رو غیر حضوری کنید چون هم جون ما به خطر میفته و هم ما نهمی ها و دوازدهمی ها میگیم که این یک سال آموزش افت شدیدی داشته و مجازی بوده
    • Baran IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      6 0
      اگه ک واقعا ب فکر آینده ی ما نهمی ها هستین امتحانات مون رو غیر حضوری کنید چطور با آموزش مجازی حق خیلیا ضایع شد اما برای امتحان اینجوری خودخواه بازی در میارین اگه ما براتون مهم هستیم و واقعا میخواین کاری برامون بکنید امتحان رو غیر حضوری برگزار کنید ما جونمون برامون مهم هست....
    • پوریا IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      2 0
      یه بار تکلیف مارو مشخص کنید یه هفته میگین حضوریه یه هفته هم میگین غیرحضوری؟؟؟؟؟؟.
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      3 0
      اقا ترو خدا غیر حضوری کنین جان مادرا تون
    • ساناز طوری IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      5 0
      لطفا امتحان غیر حضوری باشه ما از ویرس کرونا میترسیم
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      ببخشید مگه ما نهما حضوری درس خوندیم که بیایم حضوری امتحان بدیم. این نا عادلانس. دوما اگه دانش آموز کرونا بگیره کدوم شما جواب گویین؟؟؟
    • امیر IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      7 0
      ولاکن باوا غیر حضوری کن همه رو هم شما راحت میشین هم ما اسرسمون کم میشه برای کرونا.
    • AE ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      نه باید غیر حضوری باشه کرونا زیاد شده
    • اتی IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 1
      امتحانات غیر حضوری شود
    • AE ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      5 0
      اینا دارن دستی این کار را میکنند که دیگه تعدادی از جوونا را نابود کنند خدا لعنتتون کنه
    • صفورا RO ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      9 1
      پارسال ک پایه نهم و دوازدهم حضوری شد بچه ها نصف سالو حداقل حضوری رفته بودن ولی برای مایی ک از اول سال مجازی بودیم همچین توقعی نداشته باشید ک بااین وضع معلما حضوری امتحان بدیم ما مجازی درسو یاد گرفتیم‌مجازیم باید امتحان بدیم پایه نهم و دوازدهمم غیر حضوری کنید لطفن😐
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      7 0
      کرونایی هندی و انگلیسی هم هست تو ایران خیلی خطرناک استرس هم باعث میشه که فرد زود تر مبتلا بشه گفتم شاید بعضی ها بدونن بد نیست
    • زهرا نوری اصل IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      5 0
      جناب وزیر دلیل این اسرار بی معنا در چنین وضعیت چیست آیا به اخبار روزانه توجه میکنید کشور ما روزی حدود ۳۰۰ نفر مرده به علت کرونا رو داره در چنین شرایط شما چگونه این فرمان را صادر میکنید
    • بهار IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 0
      بنظرم غیر حضوری باشه خصوصا پایه های ابتدایی که هنوز به بلوغ نرسیدن و بهداشتو جدی نمیگیرن
    • ....... IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      5 0
      سلام لطفا خواهش میکنیم امتحان های نهم و دوازدهم غیر حضوری باشه مگه ما با بچه های دیگه چه فرقی میکنیم؟ :/
    • زهرا IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      3 0
      واقعا براتون متاسفم تدریس رو مجازی آخرین امتحان حضوری میخواین خوبه والا واقعا امتحان های نهم مهم نیست ترو خدا به فکر ما باشید ما نمی خوایم به خاطر ی ویروسی که حتی دیده هم نمیشه تمام عمرمون رو به خطر بندازیم خواهش میکنم امسال رو هم غیر حضوری باشه تا سال بعد که ایشالا این کرونا بره
    • محنا IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      2 0
      باسلام من مادر دانش اموز کلاس دوازدم هستم بچه هایما آنلاین درس خوندن پس منطقی هست که آنلاین امتحان بدن هرجوری درس دادید همون جوری ازشون بخواین آنلاین درس دادید آنلاین امتحان بگیرید تورو خدا اینهمه سختگیری نکنید با این شرایط اقتصادی بااین تورم گرانی توخدا مشگلات مردم رو زیاد نکنید میدونید چقدپول اینت
    • ناشناس IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      0 0
      با سلام من یک نهمی ام یک سال که دارم مجازی درس میخونم و هر ماه خودم شارژ میخرم و درس پیگیری میکنم چرا امتحانات ما نهایی پس چرا پارسال نهایی نبود این دیگه واقعا نامردیه
    • مهدی IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      0 1
      سلام یعنی جان دانش آموزان برای شما مهم نیست فقط آینده شغلی آنها مهم است من که پایه نهمی ام اصلا نمیرم به امتحانات
    • معلم IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      5 0
      سلام من یک معلم هستم و واقعا انتظار ندارم یک دانش اموز در این شرایط بد به سر جلسه امتحان بیاد لطفا اموز پرورش بهشون باشه
    • امیدوار IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      2 0
      با سلام جناب حاجی میرزایی وزیر محترم آموزش و پرورش بعنوان یک مادر و از طرف تعداد کثیری از مادران پایه نهم از شما تقاصا میکنم در این شرایط بحرانی واگیری بیماری انگلیسی کرنا امتحانات خرداد ماه را غیر حضوری کنید. هر دانش آموزی با توجه به پتانسیل خود رشته انتخاب میکند وصرفا تکیه به نمره خرداد درست نیست
    • Radim IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 0
      واقعا که خیلی... آخه مگه به ما آموزش حضوری دادن که الان حضوری امتحان بگیرن.معلم ها هم ک از خداشونه
    • امیدوار IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 1
      جناب حاج میرزایی حتی امتحامات دانشگاهها غیر حضوری هست چطور شما انتظار دارید ما فرزاندانمان را جهت امتحانات حضوری پایه نهم به مدرسه بفرستیم.کاش شما بعنوان یک وزیر حداقل در این شرایط اینقدر به خانواده ها استرس وارد نمیکردید
    • دانش آموز نهمی IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      3 0
      مگه ما حضوری درس خوندیم ک بخواهیم حضوری امتحان بدیم لطفا امتحانات نهمی هارا غیر حضوری کنید مخصوصا تو این اوضاع خطرناک کرونا جونمون رو از سر راه نیاوردم که
    • ناشناس من ترم دوم امتحان حضوری نمی دم IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 1
      من مجبورم که ترم دوم کرونا بگیرم🤬 من صد سال سیاه ترم دوم برم مدرسه و امن صبر که تا بچم ارا مدرسه😡😡😡😡😡😡
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 0
      مگه ما نهمی ها ودوازدهمی بدبخت تو شرایط حضوری درس خواندیم تا حضوری امتحان بدیم یکم وجدان
    • نازی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 0
      بابا چرا اینجوری میکنین ما نهمیام ادمیم الان کسب و کارو تعطیل کردن شرایط کشور رو به سیاهه بعد ما بریم حضوری امتحان بدیم اخه از جونمون که مهمتر نیست بعدشم اموزش مجازی بوده حالا امتحانا حضوری باشه که حق دانش اموزای درس خون ضایع نشه اینجوری که حق همه دانش اموزا ضایع میشه
    • سوگل DE ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      5 1
      اگه ما حضوری بریم امتحان بدیم و خدایی نکرده کرونا بگیریم و بمیریم این درس خوندن ها چه فایده ای داره؟
    • ناشناس IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      واقعا کشوری بیفکر داریم که تو این اوضاع به فکر چیه مردم همه دارن از بین میمیرن اینا به فکر ضایع شدن حق نمره هستند مگه شما به حقم فکر میکنید بیزحمت اگه حق شما ضایع نمیشه کرونا برای همه هست نهم و هشتم و دوازدهم نداره تدریس غیر حضوری بود امتحانم باید غیر حضوری باشه این وزیر بهداشتم که بیچاره انگار نیست
    • هستی AE ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      3 1
      سلام ببخشید ما مگه حضوری درس خوندیم که حضوری امتحان بدیم توروخدا آنلاین امتحانات نهم را برگزار کنید
    • ماهتیسا IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 0
      سلام مگه ما حضوری درس خوندیم ک حضوری امتحان بدیم؟!موقعی ک حضوری باید ب ما درس میدادین کرونا شدید بود و جون معلما و دانش آموزان عزیز الان کرونا خطر دار نیس؟خواابه؟ک بریم حضوری امتحان بدیم؟اگه هم میگید پس چراااااا نهمی های پارسال حضوری امتحان دادن؟باید بگم ک چون اونا بیشتر سال رو مدرسه رفته بودن
    • سحر IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      2 1
      واییی نه توروخدا باورم نمیشه خواهش میکنم مجازی کنییییید به خدا من هیچییی نخوندم چون هیجی یاد نگرفتم و سر در گمم نمیدونم از کجا شروع کنم توروخدا اگه آینده ما براتون مهمه مجازیش کنید 😢😢😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    • دطملزماز IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 0
      هی میگید تضعیف تضعیف بخدا هیچگی راضی به امتحان حضوری نیست ما اصلا روحیه ای نداریم که بخاد تضعیف بشه فردا کورنا گرفتیم کی جواب مارو میده
    • کارت نباشه اسمم چیه IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      3 0
      ببین آقای وزیر تو اگه امتحانات نهم و دوازدهم رو حضوری بگیری هم به آینده تحصیلی و شغلی و سلامت دانش آموزان این دو پایه آسیب زدی. پس همون غیر حضوری رو بگیر
    • هوووف IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      3 0
      ما داریم وقت میخریم درسارو بخونیم چون هیچی بلد نیستیم شماهااااااا دارین میگین از ۲۷اردیبهشت امتحانات آغازمیشه؟؟!چیزی ک همیشه از۱خرداد بوده؟واقعا من دارم میترسم نکنه با نهمی ها و دوازدهمی های امسال مشکل دارین؟بعدشم اگه غیر حضوری بش معدلهای قبلمون یا قبلترها هست از اونجا میشه فهمید ک امتاناحات رو خودم
    • آذر IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 0
      آینده ما نهمی ها و دوازدهمی ها بستگی به سلامت ما داره اگه تو سلامت کامل باشیم حتما درسمون رو هم میتونیم به بهترین نحو ادامه بدیم پس واسه چی جون ما رو در خطر میندازین وضیعت اصفهان خیلی بده مخصوصا شهرستان ها بعد میخواین امتحانا رو حضوری کنین واقعا اگه به فکر اینده نا هستین امتحا ها را غیر حضوری کنید
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      6 0
      خیلی هم تدریس خوبی داشتید با این فیلمای بی کیفیتون یا همش شاد مشکل داشت توقع خیلی زیادی دارین
      • 😀😀😀😀😀 IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        5 0
        سلام اقا شما خودتون اگر بچه یا نوه یا هرچی میزاشتید بره مدرسه...ما نهمی ها و دوازدهمی ها چه گناهی کردیم که بخوایم بریم امتحان حضوری بدیم هی با فاصله ۲ متر هم بشینیم کلاس های کوچیک ۱۲ متری باز امکان داره بگیریم یا بگیریم تو حیاط مدرسه ۴۰۰ نفر تو حیاط مدرسه جا میشه امتحان بدیم کرونا بگیریم کی جوابگوه
    • آذر IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      6 1
      اصلا انصاف نیست که اموزش مجازی باشه و امتحان حضوری
    • گندم RO ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      6 1
      آقای محترم من پایه دوازدهم هستم و همه خانواده جز من و پدرم کرونا دارن ممکنه این اتفاق برای هزاران پایه نهمی و دوازدهمی بیفته چه فرقی هست بین ما میدونم که نمرش مهمه ولی جونم چی؟ بیان آزمون بدن و هزار تا خانواده رو بد بخت کنن؟؟؟
    • ناشناس IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      3 1
      جای اینکه بچه های مارو به کشتن بدید برید امتحان رو غیر حضوری بگیرید ما با کدوم ضمانت بچه های مارو بفرستیم مدریه درحالی که یکی از معلمهای مدرسه بچه من کرونا گرفت فوت کرد ویکی دیگه دربستر بیماری هست؟بچه های ما با اومدن مدرسه جز اینکه خودشون گرفتار میشن کل خانواده رو هم گرفتار میکنن . غیر حضوری بگیرید.
    • ... IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      6 0
      اگه واقعا شما به فکر آینده و سرنوشت ما باشین امتحانارو حضوری نمیگرین.چون واقعا اگه مانباشیم سرنوشتی هم نیست پس لطفاا غبر حضوری کنید امتحانات رو
    • ماهان IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 4
      یعنی شما بخاطر سلامتی اون میگید 😂😂😂 من خودم نهمم میدونم واسه تقلب میگید و گرمه همتون با کله تو کف خیابونید
    • عاطی IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      5 0
      لطفا امتحانات نهم رو آنلاین برگزار کنین ما جونمونو از سر راه نیاوردیم
    • Mitra IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      3 0
      با تدریس آنلاین ارزشیابی حضوری واقعا درست نیست امسال مخصوصا بچهای دوازدهم و نهم بیشتر چیزایی که یاد گرفتن تلاش خودشون بوده شرایط شهر ها قرمز و نارنجیه واقعا اینکه قشر جوان رو از دست ندین بهتر نیست تدبیر اساسی تری کنین؟
    • جعفر غلامی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      0 0
      لطفا پیگیری بفرمایید کجا واریز کردند که به دست معلمان نرسیده؟؟
    • بهمن زاده IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 0
      والا من الان بچه ام کرونا گرفته و تو قرنطینه هست اخه انصافه یه بچه کرونایی رو وسط 400 بچه بفرستم تورو خدا نهم رو حضوری نکنین والا بخدا بچه ی من خودش از مدرسه گرفته اگه هم حضوری باشع من بچه ام رو نمیزارم به مدرسه این چه وضعشع اخه😣😣😣😞😞😞
    • محمد IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      3 0
      تو رو به خاک پدر مادرت قسم میدم امتحانات رو غیر حضوری کنید جناب وزیر ما بخدا میترسیم با این وضع
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 0
      هنرستان ها چی؟؟
    • ناشناس IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      2 0
      درس دادن غیر حضوری و به ضعیف ترین شکل ممکن و امتحانا حضوری و ب سخت ترین شکل ممکن پارسال۶۰ درصد دروس رو حضوری درس دادن داخل مدارس ک بچه ها خیلی از سال رو بلد بودن و اوضاع کرونا هم خوب بود امسال کل سال غیر حضوری بوده و واقعا درست نیست ک با درس دادن غیر حضوری و با این وضع کرونا حضوری امتحان بدیم.
    • مجید FR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 1
      اصرار بر برگزاری حضوری امتحانات عین ابلهی است، آقای وزیر ،لطفا بر تصمیمات قرون وسطی خود پافشاری نکنید
    • ناشناس IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 0
      اینجا فایده نداره اعتراض کنید برید تو شاد تو قسمت گفت و گو با وزیر اونجا اعتراضات خودتون رو بگید
    • فاطمه IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      3 0
      امتهانات نباید حضوری شود وگرررررررررررررررررر نه خودتون خاستید 😔😔😔😔😔😔😔😔
    • مینا IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      5 0
      اگه حضوریه حالالتون نمیکنیم..میفهمید... ؟؟؟
    • ناشناس IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 0
      ایران نمیخواهد
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      0 0
      آقای محترم آموزش پرورش آقای حاجی میرزایی عزیز خواهش میکنیم لطفا امتحان ما نهمی ها رو مجازی کنید تو اینجایی که ما زندگی میکنیم وضعیت قرمز خرابه لطفا ی فکری برا ما کنید ما رو مجازی آخه ماچی یاد گرفتیم که الان برم سر جلسه امتحان خداییش مجازیش کنید لطفا🙏🙏🙏
    • .... IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      9 0
      می خواهید ما. را بکشید ،😡😡خوب مگه دوازدهمی ها و نهمی ها آدم نیستند 😡😡وقتی هیچی یاد نگرفتیم چی سر خلسه بنویسیم وقتی معلم از اول سال یه امتحان درست درمون نگرفته چه طوری سوال های امتحان نهایی رو جواب بدیم😡😡😡🙄🙄😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
    • سانی IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      2 0
      اگه سلامتی ما واسه شما مهمه غیر حضوری کنید لطفا با این شرایط قرمز کسی بیرون نمیزنه که من برم امتحان بدم😑
    • محمد IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 0
      چطوری با تدریس مجازی میخواید امتحان رو حضوری برگزار کنید؟!خب دانش آموزی که باتدریس مجازی خونده باشه چطوری میتونه امتحان حضوری بده؟!با چهار تا فیلم و عکس که بقول خودتون اسمش رو گذاشتید تدریس مجازی، چطوری میخوایدامتحان روسرسختانه حضوری بگیرید؟؟از دانش آموزی که حضور معلم رو نداشته توقع امتحان حضوری بده
    • بی نام IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      0 0
      اگه واقعا شرایط جوری بود که
    • میلاد IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      2 0
      اقای حاج میرزایی حرف شما درست این دو پایه مهم هستن ولی زمانی که مدرسه باز بود رفتیم که بهتر درس رو متوجه بشیم مدیر و معلمان گفتن ما بخاطر شما میایم شما هم اگر بیان ۱ نمره به شما نمیدیم هرچقدرم توی نوبت اول و دوم کم بیارین خوب الان من غیر حضوری درس خوندیم هیچی ام متوجه نشودیم الان چطور امتحان بدیم😪
    • FR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      3 1
      بخدا این ظلم اگر یک نهمی یا دوازدهمی باید حضوری امتحان بده آرزوی هزاران نوجوان تو خطر چرا درک نمی کنید
    • FR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 1
      بخدا این ظلم اگر یک نهمی یا دوازدهمی باید حضوری امتحان بده آرزوی هزاران نوجوان تو خطر چرا درک نمی کنید
    • بنده خدا IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      2 0
      سلام آخه مگه میشه امتحانات کلاس نهمی ها و دوازدهمی ها حضوری بشه،آخه مگه همچین چیزی ممکنه والله من تعجب میکنم کرونا دیگه از وضع قرمز رسیده به وضع مشکی جامعه داره از کرونا سیاه پوش میشه اینا هنوز به فکر امتحانات حضورین تورو خدا بسسس کنید ما هم آدمیم
    • همایون IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      والا ما حیوان نیستیم اگه انقدر مهم بود اموزش ها رو هم حضوری می کردی چرا کسی برای ما دلشون نمی سوزه
    • حسن اسلامی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 1
      من توی تمام عمری که داشتم ۱۱سال درس خوندم یک تجدیدی نیاوردم اما متاسفانه امسال درس هیچ یاد نگرفتم این مشکل من نیست مشکل ۸۰درصد دانش آموزان است به جای حل مشکل دارید بدتر و بدترش میکنید شده یه معزل بزرگ هرچی اعتراض میکنیم هیچ فایده ای نداره اینجوری یا هیچ کس امتحان نمیده یا همه مردود میشن
    • ناشناس IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      2 0
      خوبه باز یکم تو بعضی شهر ها به حرف شما گوش میدن ما در شهرهای کوچک امتحان ک بماند حتی کلاس ها اجباری و حضوری بود بدون مجوز و رعایت پروتکل های بهداشتی
    • ناشناس IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      5 0
      وقتی تدریس ب صورت مجازی بود امتحاناتشم باید ب صورت غیرحضوری برگزار بشه این همه دانش اموزان غیر حضوری هستن فقط دواردهمو نهم حضوری مگه ما انسان نیستیم؟کرونا بگیریم شما جوابگو هستین اقای وزیر؟تو این شرایطی ک همه جا تعطیله و وضعیت قرمز هست اونوقت شما سعی دارین حضوری باشه؟ اصلا درکتون نمیکنیم.
    • . IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      7 0
      آخه آقای میرزایی شما که به فکر تحصیل ما هستید پس باید از همون اول سال تحت هر شرایطی مدارس رو باز می کردین. الان که مدارس به اتمام رسید تازه به فکر تحصیل ما افتادین به این می گین مملکت
    • اصغر اکرام زاده IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      0 0
      سلام من نگران سواد پسرم هستم چون با کوشی خیلی سخته واسی بچه های که کلاس اول ودوم ابتدایی هستن
    • زارع IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      6 0
      مگه اگه امتحانا انلاین برگزار بشن چی میشه؟سلامتی ما دانش اموزا مهم تره یا امتحانهای بی معنا؟!واقعا هر وقت تونستید تدریس انلاین رو درست انجام بدید امتحانات حضوری بگیرید
    • RO ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      5 0
      اگه نهمی ها و دوازدهمی ها کرونا بگیرن چی؟کی پاسخگو هستش
    • علیرضا نجفی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      6 0
      تو را خدا با جون بچه های ما بازی نکنید امتحان نهم را غیر حضوری کنید این بچه هاسرمایه های این کشور هستند مگه شما خودتون بچه ندارید
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      6 1
      غیر حضوری شود دوازدهم تورو خدا
    • آروین IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      8 1
      یک جنازه با نمره امتحان حضوری از یک آدم سالم با نمره امتحان حضوری برای شما بهتره🤦‍♂️🤦‍♂️اگه یه دانش آموز ناقل بشه و یکی از اعضای خانوادشو از دست بده میتونه ادامه تحصیل بده؟تحصیلی که مادرشو ازش گرفته؟الان که هرکی از ۳۰ سال بگذره هم ناراحتی قلب داره هم دیابت و هزارتا درد و مرض فقط کروناش کمه😒😒
    • رقیه IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 1
      کلاس ششم ایناهم میان مدرسه
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      5 0
      چرا به نظرات ما احترام نمیگذارید دوازدهم مجازی شود دوازدهمی ها دارند میخواند درس هارو پس لطفا مجازی کنید دوازدهم رو
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      5 0
      وزیر بی کفایت و بی مسئولیت میخواد نسل کشی راه بندازه و در ضمن وقتی آموزش مجازی نباید امتحان حضوری باشه و با این وضعیت کرونا که سرعت آن چند برابر شده کافی یکی از دانش آموزان مبتلا باشه باقی هم مبتلا میشن
    • نهمب IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      3 0
      امتحان نهم باید غیر حضوری برگزار بشه
    • ناشناس IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      7 0
      مگه ما حضوری درس خوندیم که حضوری امتحان بدیم مگه نهمی ها ودوازدهمی ها انسان نیستن مااااا امتحان حضوری نمیدیم
    • میثم IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      2 0
      ما همیشه از ۶ خرداد شروع کردیم حداقل بزارید این یک ماه بخونیم
    • بدبخت IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      آقای وزیر چرا انقدر اذیتمون میکنی یه کلمه بگو مجازی تموم شه بره دیگع اح. میدونم آخرشم مجازی میشه
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      7 0
      تو رو خدا با جون بچه هامون بازی نکنید. با این وضعيت وحشتناک کرونا ی انگلیسی و هندی...... با جون بچه هامون بازی نکنید. چرا اصرار بر حضوری بودن دارید
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 3
      سلام باید از الان بگن که نهم و دوازدهم حضوری هستش تا کمی درس بخونن اخه دانش اموز کلاس نهم وقتی درس نخونده چجوری میخاد انتخاب رشته کنه خدا به داد برسه
    • 😎😎 IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      5 0
      بخاطر یک امتحان نمیتونم جون خودم از دست بدم. چه مکانی که در آن زندگی مینکم وضعیت کرونایش سبز هم باشه بازم نمیرم.
    • کرونا IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      6 0
      نه به ازمون حضوری
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      6 0
      از آموزش مجازی نمیشه انتظار امتحان حضوری داشت
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      اگه بفکر ما هستید امتحانارو غیر حضوری کنید چون شرایط خیلی بد شدع و در ضمن ما حضوری درس نخوندیم ک حضوری امتحان بدیم ما اصن از مجازی هیچی یاد نگرفتیم
    • @ IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      سلام بر وزیر عزیز آقا خوبه بعد امتحانات حضوری کرونا بگیریم بیفتیم بمیریم اصلا فرض کنید امتحانات رو با موفقیت بگذرانیم اگر دو روز بعد پایان امتحانات گرونا بگیریم بمیریم تکایف چیه ؟
    • ستایش عابدی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      5 0
      اخه چرا نباید نهم ها غیر حضوری نباشه ما میخواهیم غیر حضوری باشه تو دست جونمون نماندیم که به شما چه فرقی دارد که حضوری یا غیر حضوری باشد به شما چه ربطی دارد که حق یکی ضایع میشود نمیشود شما که این وضعیت رو میبینید کرونا بیشتر هست باید به صورت عاقلانه تصمیم بگیرید یعنی نه تاخیر بیفته غیر حضوری باشه
    • ناشناس IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      3 0
      نمیتونم درکتون کنم... واقعن اگه به فکر این بودین که حق کسی ضایع نشه این تصمیمو نمیگرفتین که نهم و دوازدهم حضوری بقیه پایه ها غیرحضوری.. مگه پایه های دیگه بخشی از آینده سازان نیستن!!!؟ جالبه.. هع
    • . IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 16
      اگه غیر حضوری بشه که خیلی خوبه ولی اگه نباشه نهمی ها و دوازدهمی ها هر کاری هم بکنین غیر حضوری نمیکنن اینم در نظر داشته باشین که ما هم پارسال آدم بودیم جونمونم در خطر بود 🙃👋
      • AE ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        8 1
        عزیزم پارسال چند نفر در روز میمردن؟؟؟؟؟ امسال چند نفر؟؟ پارسال یه ویروس بود امسال دوتاس و با تعداد مبتلایان و مرگو میر بیشتر.
    • محمدمهدی بخشی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      6 1
      واقعا چطوره به دلتان راه میدهید که فردا اگر دانش آموزی از امتحانات قبول نشد وه پدر مادرش آن را کتک بزنند اه و ناله ان دانش آموز در دنبالتان است شما اگر دوست دارید که حق دانش آموزان ضایع نشود امتحانات ترم دوم غیر حضوری کنید
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      6 1
      مگه شما کلاس هارو حضوری برگزار کردید ک حالا میخواید امتحانارو حضوری برگزار کنید؟ لطفا با دقت تصمیم گیری کنید چرا سلامتی ما براتون مهم نیست؟
    • علی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      0 0
      امتحان پایه هفتم
      • حمیده محمد حسینی IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        5 0
        امتحان ها نباید حضوری باشن این نامردی هست
    • Zekka IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      6 1
      تنها کاری که میشه کرد اینه که فحشش داد😐👌
    • لل IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      واقعا که نمی ها دوزدهمی ها دیگه آدم نیستن
    • ...... IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      3 0
      ما ترم اول امتحان دادیم و اینکه چ نیازی هست معلم ها دوباره از مباحث ترم اول امتحان بگیرن مگه ب ما مباحث ترم اول رو تدریس میکنن در ترم دوم هر کسی نمره اون بخش از کتاب رو گرفته و اینکه حجم کل کتاب خیلی زیاده و امتحان حضوری هم در شرایط تدریس مجازی اصلا امکان نداره و سطح تدریس مجازی خیلی پایین هست
    • همتا IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      واقعا یعنی چی خودتون یک لحظه بزارید جای ما یکم عقلانی عمل کنید چرا ما واستون مهم نیستیم فقط حرف حرف خودتونه ما تو این موج چهارم کرونا بریم چجور امتحان بدیم فقط کافیه کسی عطسه کنه واقعا یکم درکمون کنید یعنی چی واقن
    • محمد IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 1
      من خودم پدرم و اجازه نمیدم پسرم از خونه بیرون بره یعنی چی وقتی قرنطیه هستیم وقتی وضعیت کرونا انقدر بده مگه ما بچه هامونو پیدا کردیم؟ لطفان رسیدگی بشه فرق یک دانش اموز نهمی با هشتمی چیه اخه؟
    • امیر سهرابزاده IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      7 0
      مگه ما حضوری درس خوندیم که حضوری امتحان بدیم نامردا تا چه حد نامردی کرونای انگلیسی بیشتر زیر 20 سال رو درگیر میکنه یعد شما می‌خواهید امتحان بگیرین واقعا که آدم باید یکم عقل و شعور داشته باشه، کیا شدن مسئولین.
    • ی بنده خدا IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      6 0
      لطفا لطفا لطفاااا امتحانات پایه نهم و دوازدهم رو غیر حضوری برگزاز کنید کروناااااااااااااست .چرا اینقدر استرس میدید !!!!!!!!!که چی واقعا بعد دوره مجازی دانش امور چیزی فهمیده که بیاد حضوری امتحان بده !!!!میخاهید تجدید شه مردود شه باز شهریور تو این کرونا بیاد مدرسه و امتحان !!!!چرا اینقدر سختگیری !!!!!
    • parii IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      7 1
      لطفان اگه واقعان به فکر نهمی ها و دوازدهمی ها هستید امتحانات رو غیر حضوری کنین بحث اینده ما در میونه 🙏🙏
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      2 12
      آقایان نهمی و دوازدهمی اینقدر با کلمات بازی نکنید و پای مغلطه رو وسط نکشید بحث مهم بودنه نه بی ارزش بودن جون شما ها ضمنا تو سالت برگزار می‌کنند و هر کدوم حداقل ۳ متر فاصله دارن سال قبل برا هیچ کدوم از منطقه ما اصلا اتفاقی نیافتاد
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      7 0
      من یه نهمی ام ا الان اوضاع همه جا خرابه چه جوری حضوری امتحان بدیم بعدا مریض سیم به سال بعد نرسیم خوبه نمره با ما غیر حضوری کنید
    • عدالت IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      10 0
      نمی ها و دوازدهمی ها اینقدر بی ارزش هستن که باید حضوری امتحان بدن دانشگاه غیر حضوری اما ما حضوری عدالت عدالت عدالت
    • ممد IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      6 0
      اگه خیلی به فکر ما دبیرستانیا بودید امتحان غیر حضوری میگرفتید آینده شغلی همه ما بدبختا بعد دانشگاه اسنپه بابا چ کشکی چه پشمی \:
    • RO ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      12 2
      من مشکلی ندارم با حضوری فقط اینکه عادلانه رفتار کنین چون معلمان فقط دو تا فیلم از شاد دانلود و میفرستن برا ما و پول میگیرن با همین ی فیلم اخه چرا دانش اموزان باید از هر طرف ضزبه لخورن ها
      • ستایش IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        0 12
        لطف کن و یک ماه به جای معلم ها درس بده اونوقت زبانت کوتاه میشه من خودم معلم هستم و روزی ۶ ساعت کامل مشغول تدریس پخش زنده و بررسی تکالیف دانش آموزان هستم
      • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
        2 0
        ببین خانم معلم بعضی از معلم هاهستن فقطPDF،فیلم میفرستن اصن درست حسابی درس نمیدن بعدمیگن خدافظ وکپه مرگشون رومیزارن 🤬ب نظرخودت بااین حجم از تدریس معلم ها😏میشه حضوری امتحان داد!!!؟ ای وزیرتویی که دم از سلامت ماهامیزنی شماجلسه۲نفره تون هم مجازیه ازترس اینکه یهو اوف نشین😂بعدماحضوری
      • فاطمه11 IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
        3 0
        معلما عادت کردن با هر طریقی به دانش اموزا توهین کنند در واقع زبون شما باید کوتاه بشه تا بفهمید برای شما که اصلا بد نشد تدریس انلاین حقوقم که سرماه می گیرید همین روزا واکسن هم بهتون میزنن راحت میشید با این وضع تدریساتون
    • US ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      8 0
      واقعا ک کل سال‌ تو خونه موندیم ک مثثثللاا کرونا نگیریم بد شما میان خیلی ریلکس میگین باید امتحان حوضوری بدین اونم با این وضع تدریس ک هیچیش درستوحسابی نبود!! ازینورم ک وضعیت کرونا داره هی بدتر میشه!! با اینهمه مشکل تدریس تو این وضع واقعا خیلیه ک ازمون انتظار امتحان حوضوری دارین
      • محمد حسین تدین IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        2 0
        سلام به آقای وزیر و همکاران محترمشان لطفاً در این خصوص واضح تر فکر کنید و تمام مکتب کلاسی رو غیر حضوری کنید با این وضعیت خانواده ها نگرانند و اگه با این روند پیش بریم وضعیت کشور خیلی خیلی بحرانی تر از قبل میشه لطف کنید ساده ی نهم و دوازدهم رو هم غیر حضوری کنید تا دانش آموزان در سلامتی کامل امتحان بد
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      10 0
      سلام و خسته نباشید خدمت آقای حاجی میرزایی شما می تونید امتحان را غیر حضوری برگزار کنید به طوری که حق هیچکس ضایع نشه
      • نهمی IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        2 0
        واقعا ک شرم اورح ما مگه حضوری درس خوندیم بخایم حضوری امتحان بدیم با این وضیعت کرونا هم ک دیح از شما بعیده واقعن متاسفم بابت این تصمیم یکم فک کنین رو این مسله و امتحانات رو غیر حضوری بکنین این چ وضعشه ن تو شاد معلما تدرس مکنن ن چیزی پدرمون در اومد تو گوگل از این فیلم ب اون فیلم چیزی باد بگیریم😏
      • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        0 0
        راست میگن
      • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        0 0
        امتحانات برای دبستانی ها غیر حضوری برگزار شود
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      3 0
      انساف نیست مگه ما حضوری درس خوندیم حالا بتونیم حضوری امتحان بدیم 😡😡
    • ستایش IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      0 0
      واقعا که این همه به فکر سلامتی خودتان هستید پس چرا در خانه نمی مانید و اوضاع این همه بد است باور کنید مدرسه کرونا ندارد
    • امیر IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      2 1
      اقای وزیر مگه ما حضوری درس خونذیم که بیایم حضوری امتحان بدیم خدایی انصافه اصلا داخل این کشور چیزی به نام درک کردن وجود داره؟ من دانش اموز پایه نهم هستم و به خوبی نمیتونم درس ها رو بخونم و درس خوندن تو این روز های کرونایی سخته پس بهتره کله شقی بزارید کنار و امتحان نهم و دوازدهم رو حضوری کنید
    • بدبخت روزگار IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      هیچ نمیتونم بگم فقط من برم حضوری امتحان بدم برگه سفیده میزارم جلوم و برگه سفید میذارم جلوشون . ادم اینقدر بی وژدان مگه داریم ؟ ب امام حسین ینی اگر من بیوفتم دهن تک تک شمارو سرویس میکنم ی ۸۰ درصد مقسر شما ۲۰ درصد خودم ک چرا ترک تحصیل نکردم
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      امتحانا غیر حضوری نباشن کسی امتحان نمیده مگه مردم یا دانش اموزان جونشون کشکع که بخوان فدای کرونا کنن
    • Sh IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      واقعاً که.اگه دید پارسال امتخان حضوری بود بخاطر این بود که وضعیت بهتر بود کرونا انگیلیسی... اینا نبود.پارسال یک هف مدرسه هارو باز کردن برای رفع اشکال ولی امسال چی هیچی.نه درست معلما درس میدن نه چیزی می فهمیمم. بعد باز شما بگید امتحان حضوری هست برای اینکه حق کسی پای مال نشه ولی اینطوری بیشتر که حق ض
    • معصومه IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      2 0
      سلام آقای وزیر محترم واقعا کلاس نهمی ودوازدهمی چرا باید حضوری بده آیا کلاس حضوری رفتن که امتحان بتونن بدن مشکلات کمه تا بچه ها برن امتحان بیان میدونین ما پدر ومادرا چی میکشیم آیا دانش آموز با دوتا ماسک میتونه امتحان بده لطفا تجدید نظر کنین ممنون
    • ملیس IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      5 0
      به من ک فرقی نمیکنه چون من هفتمم ولی نهم دوازدهم ها هم ادم هستن مگه اونا ضد کرونان که میگید امتحاناشون حضوری باشه؟! لطفا کمی به فکرشون باشیدگناه دارن اگه بوه های ملت کرونابگیرن خرجشونوشمامیدید؟؟؟معلومه که نه فقط تواخبارمیگیددوسه نفرهم دراین استان کروناگرفتندوفوت کردند
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      اگر برای پای مال شدن حق ما دانش اموزان هست چرا ما را حضوری به مدرسه نفرستادید در مدرسه وقت کلاس ۲ ساعت بوده اما دز انلاین ۵۰ دقیقه
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 0
      شما ها که نمی اید امتحان بدید و در معرض کرونا باشید ما باید بریم
    • هستی AE ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 0
      سلام من کرونا گرفتم وین دومین باره به معلممونم میگم کرونا گرفتم میگه نه تو نگرفتی داری الکی میگی باشه من میرم مدرسه اما من با همه دوست صمیمی هستم میرم کنار همشون والا من نمیدونم دیگه چرا باور نمیکنید منکه به خدا میرم یه عطسه کنار همه میزنم اونوقت حرف رو باور کردن و حضوری کردن رو معیشت می دانیم
    • هه.... IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      3 0
      من کلاس نهمم و تمام سال رو انلاین درس دادن و هیچی نفهمیدم تا پارسال معدلم بالای ۱۹ بود همیشه و الان امسال مطمئنم به زور ۱۷ یا ۱۸ بگیرم از طرفی من مادرم اسم و بیماری قلبی داره و خواهر کوچک تر دارم و خودم هم بدنم ضعیفه و سال قبل جراحی کردم ما جونمون رو از سر راه نیاوردیم لطفا غیر حضوری کنید امتحانو
    • یک نهمی IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      3 0
      اگر میشه امتحانات خرداد نهمی ها رو آنلاین کنید . الان وضعیت کرونا خرابه بعد نزدیک ۱۵۰ تا دانش آموز داخل یه مدرسه جمع شن قطعا کرونا میگیرن . به خدا کرونا می گیریم و اینکه ما امسال کلا آنلاین بودیم حداقل نهمی های پارسال نصف بیشتر سال رو حضوری رفتن و چیزی بلدن لطفا امتحانات رو غیر حضوری کنید
    • نیما IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      2 0
      من از وزیر آموزش پرورش می خواهم که امتحانات را امسال غیر حضوری کند چون در حال حاضر ۸۵ % استان ها شوهر های ایران در وضعیت قرمز هستند استان ما قرمز است . پس اغای وزیر تو خدایی که دوستش داری و می پرستیش امتحانات را مجازی کن . تو رو خدا . ما جان خدمون رو دوست داریم . آیا ما حضوری خوندیمتا حضوری امتحان
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      اقا حاج میراز شما که گفتین این دو پایه مهم هستن بله صحبت شما کاملا صحیح هستش فقط اینکه واقعا ما خسته شودیم از این آموزش مجازی اگر واقعا اینده دانش اموزان مهم هستش امتحان ها رو حضوری نکنید بزارین یک بار دیگه این پایه که هستن رو دوباره بخونن اینطوری جون کسی در خطر نیست با امتحان حضوری تعداد مردوهازیاد
    • محمد0⁴ IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 6
      دولت تصمیمشو گرفته نمیشه عوضش کرد باید بخونیم تلاش کنیم من الان نهمیم و برام سخته اما چاره ای نداریم
    • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      چرا وقتی درس ها مجازی بوده باید امتحانات حضوری باشه
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      شرکت در امتحان حضوری برابر با خودکشی است کی سلامت مارا تضمین میکنه
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      سلام و خسته نباشید به ِقای حاجی میرزایی تو این اوج کرونا شما مگین که امتحانات حضوریه یعنی چه اگر بچه من کرونا بگیرد شما پاسخ گویید؟
    • اولیا دانش اموز IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      ما نمیخوایم جون بچه هامونو به خطر بندازیم به خاطر امتحانات .. ما بچه هامونو از سر راه نیووردیم‌ک با فرستادنشون به مدرسه با جونشون بازی کنیم ! حتی اگ چند سال دیگه هم کرونا باشه من بچه مو ب مدرسه نمیفرستم .. متاسفم برای شما ک بدون درنظر گرفتن شرایط این تصمیمو میگیرید!!!
    • ۱۱ IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      امتحاما تا الان انلاین بوده حالا برای این یکی امتحان باید حضوری باشه چندمیلیون ازمردم دارن میگن ما اگر حضوری باشه اصلا بچمونو دگه نمیفرستین
    • الی IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      2 0
      خوب بقیه ی پایه ها هم واسه پایه بالاتر صعیفن در ضمن کدوم اینده؟ وقتی معلوم نیست فردا زنده ای یا نه فقط بلدین ملتو بزارین تو استرس و اضطراب به نطرتون اول نباید جون سالم به در برد تا بف فکر اینده باشی نمیدونم کیا تو اتاق تصمیم‌گیری های این دولت نشستن؟
    • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      مگه معلم تو کلاس های مجازی درست درس دادن که حالا امتحان حضوری بگیرن
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      8 0
      پارسال اگر از نهمی ها و دوازدهمی ها حضوری گرفتید نصف بیشتر سال را حضوری درس خواندن بعد هم امتحان از درس هایی گرفته شد که تو مدرسه یاد گرفته و خوانده بودند
    • نیما IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      3 0
      اخه ما نهمیا چه گناهی داریم که با آموزش مجازی امتحان حضوری بدین به خدا اصلا امسال خوب درس یاد نگرفتم یکمم مارو درک کنید خوب
    • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      10 0
      نه به امتحانات حضوری
    • ز‌...... IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 10
      سلام به همگی دوستان پس کیه نهم دوازدهم ها شما که می گوید کرونا هست باید امتحانات غیر حضوری باشن ما که پارسال نهم بودیم رفتیم امتحان داریم اگه شماها امتحان ندید حق ما زایه میشه که داخل اوج کرونا رفتیم حضوری امتحان دادیم
      • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
        0 6
        اره والا فقط زورشون به ما رسیده بود😒 اگه امتحان نهمیا حضوری نباشه حق ما رو ضایع میکنن😒😐
      • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
        3 0
        ببین تو اوجشم نبودین شماها الان ما با۲تاکروناتو اوجشیییییم برای شماهانوجواناوجوانارونمیگرفت اماکروناانگلیسی میگره دهن ماهارو سرویس میکنه افتادحالا👇🏻👇🏻
    • نهمی آینده ساز IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      ببینید یک معلمی یک درسی رو مثل علوم نهم که با فیزیک و شیمی و کلی فرمول ریاضی قاطی شده بود رو وقتی از اول سال اومده فقط pdf های که تو اینترنت ریخته مال جزوه های درس که خودمونم حتی میتونیم پیدا کنیم اومده داده و رفته بیرون از کلاس من چطور بیام امتحان بدم و اینکه چرا باید اینطور معلمی حقوق بگیره سر ماه
    • ناشناس IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      5 1
      این نامردیه امتحان ها حضوری باشن😡😡
    • دانش آموز نهمی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      5 0
      شما واقعا وزیر آموزش و پرورشیت؟؟؟؟؟؟؟ اگه واقعا مسئولیت پذیر بودین حتی حرف امتحان حضوریو نمی زدین دانش آموزا مگه آدم نیستن اگه یکی از دانش آموزا کرونا بگیره و از بین بره کی جواب پدر و مادر اون بیچاره رو میده؟؟؟؟؟
    • ناشناس IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      6 0
      خواهش می کنم از از تصمیم که گرفتید صرف نظر کنید
    • حسام IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      0 5
      دوستان نهمی و دوازدهمی گل شما باید حضوری بدسد چرا که نهم انتخاب رشته و ورودی تیزهوشان دارند و دوازدهمی ها هم کنکور دارند والله این ها فقط برای آموزش ما ها و شما ها است وگرنه کرونا تو همون کوچه‌ای که شما رفت و آمد میکنید و مدرسه‌ای که امتحان قراره بدید هست
    • سوسماززززززز IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      3 0
      دکتر حاجی میرزایی عزیز اگر واقعا مردمی هستید این کامنت رو بخونید شما رو بخدا تمامی آزمون ها حتی نوبت اول همه پایه ها غیر حضوری بود و حتی ما یک جلسه هم نرفتیم مدرسه ! چرا شما برای بالا بردن سطح کیفی آموزش رو مجازی کردید آزمون رو حضوری؟ شما رو بخدا اینرو توحین نبینید ولی یکبار به عقلتون رجوع کنید!
    • علیرضا IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 0
      کسایی ک نمرشون خوب بوده ب لطف کرونا نمرهاشون خراب شده فاتحه آینده ما خونده شد ن دیگه میتونیم امتحان نمونه بدیم ن نیز هوشان هیچی یاد نگرفتیم ک بخواییم حضوری امتحان بدیم واقعا ابلهین و عقلی ندارین با این معلمای افتضاح ما اومدیم امتحان حضوری هم دادیم این حجم از تحدیدی رو چجوری میخوابین پوشش بدین
    • .. IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      3 0
      واقعا که متاسفم براتون.اینطوری که حق ما هم ضایع میشه. همه پایه ها غیرحضوری ما ها حضوری؟؟؟این انصاف نیست اونوقت خودشون میگن اگه امتحانا ما مجازی شه حقمون ضایع میشه😑😏 ولی الان بین ماها و بقیه فرق گذاشتید.اگه قرار مجازی باشه پس باید همه مجازی باشن که حق کسی ضایع نشه.انصافم ندارید آخه😐😐
    • دانش اموز IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      2 1
      فقط میخوام بگم ما حضوری یاد نگرفتیم که حضوری امتحان بدیم. ما هنوز کامل این دروس رو یاد نگرفتیم که بتونیم امتحان خوبی بدیم. هنوز فرهنگ اموزش های مجازی بین ما دانش آموزان جا نیوفتاده. ...
    • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      2 0
      خطاب به کسایی که میگن ماهم پارسال نهم بودیمو امتحانمون حضوری بود خب ادم عاقل مگه شما کل سالو مثل ماها مجازی خوندین؟؟؟کیفیت آموزشتون مث ما صفر بود؟؟؟شما ۳۰درصد از سالو مجازی خوندین که اونم دو سه درس بیشتر از کتابها نمونده. اما ما ۱۰۰درصد مجازی خوندیم. والا اگه شرایط شمارو داشتیم دیگه چمون بود
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      0 12
      ب نظر من تمام مقاطع حضوری باشه بهتره میتونن در حیاط مدرسه صندلیهارو بچینن و امتحان بگیرن چون بچه ها در آنلاین ها اصلن درس نمیخونن ک از رو کتاب جواب میدن ولی حضوری بهتره حداقل درس میخونن میان حیاط مدرسه ها ب حد کافی بزرگه و میشه مدیریت کرد
    • محمد صالح منگلی IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 1
      سلام من بنده کلاس نهم هستم چون امسال مجازی هچی یاد نگرفتیم که میخواین حضوری بگیرن
    • Mahi IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      2 0
      واقعا که چطور نمیتوانید کلاس حضوری برگزار کنید چون تو این شرایط کرونایی افتضاح نمیشه ولی توقع دارید امتحانات حضوری باشه تو این یکی مسئله کرونا نیست همه جا پاک شده😐😐
    • ناشناس IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 0
      غیر حضوری درس دادین حالا توقع امتحان حضوری دارید
    • ارمین IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 0
      ن واکسن میخرید و ن واکسن میزنید بعد میخواین امتحاناهم حضوری باشه والا ماهم ادمیم ب قران وضعیت تهران سیاه بعد میخواین تو این وضع بریم مدرسه امتحان بدیم بالاخره بچه ها بعد دوسال ک دوستشونو ببینن نمیرن پیش دوستشون توروخدا ب فکرمون باشید # نه _ به امتحان _ حضوری
    • محمد IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      2 0
      ما که جونمون را از سر راه که نیاوردیم که می خواهید حضوریی برگزار کنید
    • امید AE ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      من نمی زارم بچم بیاد مدرسه
    • Mostafa IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      3 0
      مگه میشه تدریس مجازی باشه بعد امتحان حضوری من با دوتا ویس چیزی نمیفهمم ویا فیلمی که انگار زلزه توش اومده واقعا با ما این کار رو نکنید اگر امتحانا. حضوری برگزار بشه به حق ما ظلم شده
    • ناشناس۲۰۸۸ IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      2 0
      ازتون خواهش میکنیم نهم رو حضوری نکنید. ما از جان خود میترسیم و واقعا اگر حضوری بشه من راضیم نهم رو از اول بخونم ولی کل زندگیمو از دست ندم
    • یه دانش اموز IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 1
      واقعا متاسفم که میخواهید امتحانات را خضوری برگذار کنید چون اصلا سلامتی بچه ها برایتان مهم نیس
    • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      6 0
      سلام وقتی ما اموزش مجازی دیدیم چجور بریم امتحان حضوری بدیم سخته نمیتونیم یاد بگیریم هر چی میخونیم حفظمون نمیشه شرایطمون سخته ی خورده درک کنید پارسال ۳۰درصد مجازی بود امسال ۱۰۰درصد مجازیه سخته کاشکی اینو بفهمین
    • !!! IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 0
      لطفاً امتحانات به صورت تصویری نباااااشه😠😠😡😡واقعا ممنون میشم 🌷🌷🌺🌺🌺
    • سنا IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 1
      ما چون مدرسه غیر حضوری هس معلما حق مارو خوردن نمره کم میدن میگن ربطی ب ما نداره وتمام امتحان ترم تصویری گرفتن تا نمره کمی گرفتیم
    • لیان IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      3 1
      این چه کاریه دیگه یکم یه کاراتون فکر کنید ما یهو به خودمون اومدیم دیدم گوشی به دست داریم درس میخونیم معلمام که ماشلا همین که مزد بگیرن کافیه براشون مهم نیس یکسال و خورده ای تو ای وضعیم نه میزارن واکسنی وارد شه اینم از وضع اقتصادی اینم از قانون آخه یعنی چی به خودتون بیایید یکم انصاف داشته باشید
    • سنا IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      7 0
      ریدن تو اداره کردنتون
    • ناشناس IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      2 0
      پارسال نهمی ها امتحان حضوری ندادن اون موقع حقوق دیگران ضایع نمی شد فقط امسال حقوق دیگران ضایع میشه پارسال سی درصد آموز آنلاین بود حضوری نکردید حالا که همه ی سال آنلاین هستش میخواید حضوری کنید مگه ما پایه های دیگه چه فرقی داریم تضمین می کنید من کرونا نمی‌گیرم تو این گرونی شما خرج دوا و دکتر می دید
    • لیان IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      3 0
      اگر میخوایید بدبختمون کنید میخوایید آیندمون خراب کنید نیاز نیس به این کارا کافیه بگید آموزش آنلاین اونم تو پایه های سرنوشت ساز مگه میشه ما آمادگیش نداریم یا واکسن بیارید یا امتحانات رو مجازی کنید اسرائیل هم واکسن زد ولی ما ممنوع به خدا به اندازه کافی دارن میمیرن درک کنید
    • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      5 1
      الکی میگه اینترنت شاد رایگان نیست تا حالا از من حداقل ۱۵۰ گیگ خورده از هر کس هم میپرسم میگن رایکان نیست
    • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 1
      خدایا من خودم دوست دارم کلاسا حضوری باشه امیدوارم ششم اینطوری باشد البته اگه شرایط کردنه با اومدن واکسن حل بشه ولی الان شرایط خیلی بده کرونه عجیب دا ره می تازونه واقعا جون دانش آموزا در خطره من کلاس پنجم هستم لطفا امتحانات آنلاین برگزار شه نگین هستم ۱۱ ساله😄
    • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      8 0
      ما از اول سال مجازی خوندیم الان از ما می خواهید که حضوری امتحان بدیم لطفا به فکر ما باشید
    • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      4 1
      به فکر ما باشید لطفا
    • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      10 0
      آقاتوروخدا دست ازسرمون بردارید همه دارن میمیرن شما به فکرامتهانات هستید
    • مهدی قلی بگلو IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      6 0
      سلام امتحان های نهم وداوزدهم رو غیر حضوری کنید تو این شرایط کرونا هیچکی بچشو نمیبره مدرسه همون طور که آنلاین درس می‌خونیم وامتحان میدیم وتکالیف می‌فرستیم چه امتحان نهایی چه غیر نهایی باید غیر حضوری برگزار شه خواهش میکنم با جون مردم بازی نکنید اگه کرونا نبود حضوری بود والان هست غیر حضوری کنید
    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      9 0
      اقامردم دارن یکی یکی می‌میرند شما به فکرامتهانید ببین آقای محترم دیگه مردم جزبه فکرجونشون هستن به هیچی فک نمیکنندشماهم بجای این که امارمریضی روبیشتراز این بالا تر ببرید به فکرواکسن باشید
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      7 1
      خوبه
    • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      18 2
      # نه _ به_ امتحان _حضوری
    • سارا IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      8 2
      لطفا امتحانات نهم را غیر حضوری کنید چون ما حضوری درس نخوندیم که حضوری امتحان بدیم واقعا بی انصافی درحق ما است
    • :(( IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      5 2
      سلام من دوستام تمام کروناگرفتن وضعیت امتحان ماچطورمیشه؟من کلاس نهم هستم
    • محیا IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      7 0
      واقعنکه اصلا به فکر ما نیستن🙁نهمی هایی که پارسال امتحان آخر سالشون حضوری بود اولش این که اونا نصف سالو حضوری درس خوندن ما یه روزم کلاس حضوری نرفتیم😔دومشم اینکه کرونا اون موقع آنقدر زیاد نبود الان انواع کرونا اومده با ضد عفونی هم درست نمیشه چون تو هواس کرونا☹️بعدشم اصلا هیچی یاد نگرفتیم باید‌آنلاین
      • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
        0 1
        سلام حرف شمامتین دخترمن کلاس نهمه هیچی بلدنیست بچه هاهم باکلاسای مجازی هم چیزی یادنمیگیرن چه طوری برن امتحان بدن اونجایی که بخواهندامتحان بدن کرونانیست یکم به فکرجوانای نسل آینده باشیداگرکرونابگیرن چه خاکی برسرمون بریزیم شماوزیرآموزش پرورش بگید
    • بنده خدا IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      7 0
      خواهشا امتحانا و غیر حضوری کنید به خدا ما هم آدمیم 😭
    • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      9 2
      سلام جناب وزیر حاجی میززایی مگر اونای که حضوری امتحان دادن العان سر کار هستن
    • محمد IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      8 2
      با سلام. جناب آقای وزیر اگر فرزند شما در پایه نهم و دوازدهم می بود باز هم اصرار بر امتحان حضوری می داشتید. آیا جان فرزندان ملت برای شما اهمیتی ندارد؟ با این وضعیتی که بنا به اعترافات وزارت بهداشت تمامی استانها در حال قرمز رو به سیاه می باشد باز هم بدون تحقیقات کارشناسی نظریه بی پایه و اساس می دهید
    • علیرضا IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      11 3
      آقای وزیر اگه بچه خودتم نهمی یا دوازدهمی بود اجازه میدادی بره حضوری امتحان بده یا کنار ما اعتراض میکردی؟؟؟؟؟؟!!!!!
    • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      6 1
      سلام آقای محترم وزیر تو این وضع بد کرونا من تو مدرسه بزرگسالان درس میخونم تو ۶ جلسه پایه دوازدهم به من درس دادن این میشه ضایع شدن حق ن حضوری نبودن امتحان بعدشم کسی با دیپلم پول درمیاره باید مدرک لیسانس و فوق لیسانس داشته باشی بعد ما حضوری امتحان بدیم دانشگاه ها مجازی خدایی خیلی جالبه کارهاتون
    • محسن IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      12 2
      پارسال تا امسال خیلی وضعیت فرق کرده پارسال ۸۰درصد آموزش حضوری بود امسال کلا مجازی بود پارسال ۳۰ ، ۴۰ نفر در روز بر اثر کرونا میمردن امسال ۴۰۰ نفر پارسال کرونا انگلیسی ک بیشتر جوانها و نوجوانهارو درگیر میکنه اومده پارسال نبود لطفا امتحانات نهم و دوازدهم راهم غیر حضوری برگزار کنید
    • .... IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      19 1
      واقعا بی انصافیه مگه ما فولادیم ؟! چرا آموزش مجازی امتحان حضوری اصلا با عقل جور در نمیاد.. و در حدی که معلما به ما درس میدن در همون حد بخان نه در حد تیزهوشان پارسال کرونا کم بود و حضوری بود ولی الان چی! روز به روز بالا تر میره کم تر نه بلکه بیشتر از روز قبل میشه تا اون موقع امار کم نکنید..
      • ع IR ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
        1 0
        لطفا‌غیر‌حضوری‌باشن‌امتحانات
    • 16 IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      0 0
      تو این شرایط خطرناک با کرونا هندی و انگلیسی نباید امتحانات حضوری باشد و خیلی هم سخت هست
    • عطا IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 0
      ما که از کلاس آنلاین چیزی نفهمیدیم چطورحضوری امتحان بدیم
    • سلین IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      0 0
      واقعا بی عدالتی هست اگه باید امتحان ها غیر حضوری برگزار بشه و و امتحان های دوازدهم هم غیر حضوری شما فکر جون دانش آموزان نیستید اگه نیستید امتحان حضوری اگر هم فکر هستیدکه امتحان ها غیر حضوری برگزار میشه
    • نا شناس IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      0 0
      چرا شما ما دانش اموزا رو درک نمیکنید پارسال فقط 30 درصد ازمون و کلاس ها غیر حضوری بود ولی امسال 100 درصد کلاس ها و قطعا اینو بدونید ما چیزی بع درستی یاد نگرفتیم و اینک اوضاع کشور روب روز وخیم تره و اینو بفهمید که سخته تو این شرایط با چن ملیون دانش اموز تو این اوضاع ک خانوادع هامون نگرانن پس درک کنی
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      0 0
      با سلام اگه هدف شما پایمال نشدن حق دانش آموزان هست لطفا امتحان همه مدارس کشور حضوری باشه ، نه مثل ترم اول بالاخره اونا هم مثل ما مجازی درس خوندن اگه قراره امتحانی باشه یا همه حضوری یا همه مجازی
    • Zenqb IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      0 0
      من واقعا نمیفهمم ما حضوری درس نخوندیم ک بخوایم بریم حضوری امتحان بدیم شما هیچ توجهی به حرفای ما دانش آموزان نمیکنید😏 اگر بچه های خودتون هم بودن میزاشتین حضوری امتحان بدن😑😏
    • ناشناس IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      0 0
      و بار دیگ ازتون تقاضا داریم اگ واسه ما پایه دوازدهم و نهم هستید ما و حتا خانوادع هامون راضین که غیر حضوری باشه لطفا کمی درک کنید.. شما خودتون بچه یا نوه ندارید اگ مبنا بر حضوری شدن شد باید کـــــــــــل پایه ها حضوری باشه وگرنه ب هیچ عنوان قبول نمیکنیم چون ما هم مث شما ها مهمیم
    • #نه_به_امتحانات_حضوری IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      0 0
      #نه_به_امتحانات_حضوری به دلیل برنامه ریزی غیر صحیح وزیر اموزش و پرورش ما۱سال دیگه هم از درس و اموزش عقب افتادیم حالا هم می خواهد جونمون را بگیره من هشتمم ولی بقیه ی ایرانی ها هم برای من مهم اند
    • #نه_به_امتحانات_حضوری IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      0 0
      #نه_به_امتحانات_حضوری به دلیل برنامه ریزی غیر صحیح وزیر اموزش و پرورش ما۱سال دیگه هم از درس و اموزش عقب افتادیم حالا هم می خواهد جونمون را بگیره من هشتمم ولی بقیه ی ایرانی ها هم برای من مهم اند
    • گمنام IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      0 0
      لطفا ب فکر ما و جامعه باشید من بشخصه تا پارسال نمرهام همه بیست بود و عالی درسهارو یادمیگرفتم ولی الان چیزی از درس دادن دبیرها نمیفهمم همه دارن سرسری یاد میدن با جزعیات درسهارو بهمون نمیگن لطفا شمارو قسم میدم ب امام زمان صاحب حق نذارید کرونا بیشتر لز این انسانهارو از بین ببره
    • Z IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      واقعا این منصفانه نیست مگه ما نهمی ها و دوازدهمی ها جون مون رو از سر راه آوردیم ک بیایم امتحانات رو حضوری بدیم واقعا این منصفانه نیست. ما کرونا بگیریم چی میشه واقعا خب می میریم دیگه بعدش هم درس ک می خوره تو سرمون اون موقع وقتی ک جونمون ب خطر بیوفته درس ب چ دردمون می خوره درس بخوره تو سرمون
    • farzad IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      واقعا که شما از آموزش مجازی توقع امتحان حضوری دارین با اینکه کرونا اینقدر کشور رو گرفته همه جا وضعیت قرمزو نارنجی هسته از این هم بگذریم مثلا کرونا الان نیسته چجوری توقع دارین کسی که یک سال تحصیلی رو مجازی با گوشی آموزش دیده حالا بیاد حضوری جواب پس بده😂
    • M IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      واقعا منصفانه نیست وقتی که ما در فضای مجازی بهمون درس دادن اما ما هیچی خوب یاد نگرفتیم این عادلانه نیست که آنلاین چیزی نشونمون بدن و ما حضوری بریم امتحان بدیم لطفا حضوری نباشه خب اگه دانش آموزی کرونا بگیره همه مبتلا میشن به کرونا و بعد خونواده هاشون میگیرن اوضاع از اینی که هست بدتر میشه
    • ارمین IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      بابا به خدا ماهم ادمیم اخه نمیشه تو این وضعیت بریم امتحان بدیم بالاخره کسی که بعد دوسال دوستشو ببین نمیره پیشش بچه هارو ک نمیشه کنترل کرد فوقش تو مدرسه ناظم مدرسه بهشون بگه فاصله رو رعایت کنید بیرون از مدرسه میخواین بچه هارو چطور کنترل کنید لطفا رسیدگی کنید تا وضع بهتر بشه
    • ..... IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 0
      واقعا چرا با جون بچه های مردم بازی میکنید شما اگه بچه ی خودتون بود میزاشتیت برن مدرسه و امتحانات شون حضوری برگزار شه تو رو خدا درک کنید جون بچه هامون در خطره اگه چند تا دانش آموز به کرونا مبتلا شه کل دوست و آشنا و خونواده هاشون هم درگیر این بیماری میشن رحم کنید به بچه ها و خونواده هاشون
    • Mohamad reza IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      چرا باید وقتی که مجازی تدریس شده امتحانات دوازدهم حضوری باشه اخه کیفیت تدریس مجازی به تدریس حضوری میرسه وقتی حضوری درس خوانده نشده امتحانم نباید حضوری باشه وسلام
    • هانیه IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      واقعا امتحان هارو مجازی کنین تو این کرونا ک الان وضعیت قرمزه لطفااا مجازی امتحان خارو بدیم
    • ... IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      واقن متاسفم چقدر نهمی ها و دوازدهمی ها بی ارزش شدند البته چیه این مملکت درست بوده که امتحاناشون درست باشه
    • .. IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      جون ما چقدر بی ارزش میتونه باشه که برای اینک تقب نکنیم باید حضوری بریم!!! درضمن ما نمیگیم تقلب نمیکنیم درسته تقلب میکنیم اما فقط دو سه نفر نیستن بلکه همه تقلب میکنن پس به همین دلیل حق کسی هم ضایع نمیش
    • Ozi IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 0
      سلام لطفا یه خورده رحم داشته باشین شما می خواین بچه های مردم رو بکشین با این کرونا لطفا امتحانات نهمی ها رو حضوری نکنید جون بچه ها رو به خطر نندازید
    • سید محمد مهدی IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      اگه امتحانا غیر خضوری باشه خیلی خوب میشه ولی حداقل یه کمکی به ما بکنید کلاس های مجازی طوری بود که آدم هیچی توش نمیفهمید حداقل یه کمکی کنید بگذارید سوال ها را خود دبیران طرح کنند 🙏🙏
    • ... IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      اگه برا امتحانات کرونا نیست پس چرا شما کله سالا گفتید مجازی واقعا جالبه اگ مهمه پایه نهم و دوازدهم چرا اموزش را مجازی کردید همونم حضوری میکردید بارعایت پروتکل ها 🤨
    • یه ادم IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      من دخترم کلاس اول هست معلم دخترم امتحان سوم راهم امروزگرفتن
    • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      حالا که اینطوری دارین مارومیترسونیدوبهمون فشار میارین من ترک تحصیل میکنم
    • زهرا RO ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      دوستان ما تا یک سال دیگه هم به اقایون متلک بندازیم هیچ تأثیری در نظرشون نداره تنها راه اینه که همه متهد بشیم و نریم امتحان ۴۰ سال پیش همین هم سن سال های ما بودن این جامعه رو تغیر دادن اون وقت ما از پس یه امتحان بر نیایم زشته ایرانی نیستیم پس هشتگ نه به امتحانات حضوری
    • عارف IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      واقعا که ، ما حضوری یاد نگرفتیم تا حضوری امتحان بدیم ، به درک ، بزارین بقیه برن شغل دیگه ، دیگه کرونا همین کارو کرد ، بهترین کاری که میتونین برای ما انجام بدین نه امتحان حضوری با پروتکل های بهداشتی نه امتحانات حضوری و انلاین ، فقط آنلاین...
    • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      سلام آقای وزیر بنده یک دانش آموز پایه نهمی هستم که امثال هیچی یاد نگرفته شما اگه به فکر آینده ما بودید و خیلیم نگران بودید کمی کوتاه میومدین و واکسن وارد میکردین تا ما دانش آموزا حضوری به مدرسه بریم و آخرشم حضوری امتحان بدیم اگه بخواین امتحانارو حضوری برگزار کنید مطمئنم ۶۰درصد دانش آموزا تجدید میشن
    • مرتضا RO ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      برای مسئولین فرقی نمیکنه ما باید خو درون دست بکار بشیم هشتک نه به امتحانات حضوری
    • .. RO ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 1
      یعنی مغازه دار ها گروه های شغلی ۲۳۴رتعطیل و لی مدارس بازه 😔😔افسوس که بعضیا لیاقت مدیر بودن ندارن ایرانی نیست هرکی # نزنه
    • %u0627%u0644%u0646%u0627%20%u0646%u0635%u0631%u062 IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 0
      کاملا انلاین
    • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 1
      به نظر من که هیچی تدریس حضوری نمیشه شما اصلا به فکر روحیه بچه ها نیستید آنقدر در تدریس عجله میکنن معلما که ما اصلا هیچی نمی‌فهمیم تا تیر هم طول بکشه اما ما درس خوب یاد بگیریم سریع میخواین از سر تون وا کنید بگید درس دادین 😏
    • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      اصلا کار خوبی نیس مثل اینکه دارین به همه ی بچه ها فرق میذارین بهتره که همه تو سر جاشون بشینن و تو خونه امتحان بدن تا کرونا افزایش نیابد
    • یگانه عاقل IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      2 0
      من با شاد متوجه نمیشم مادرم هم میگه اگه دوباره بری پنجم اصلا باهات حرف نمیزنم خانم من هم گفته امتحان ها تصویری هست و من خیلی استرس میگیرم میگه اگه عایب باشید 0میزارم من باید چی کار کنم😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫
    • ناشناس IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 0
      مگه بچه های پایه نهم حصوری درس خوندن که حصوری امتحان بدن مگه اینها ضد کرونا هستن بعدم مگه معلماتون به خودشون زحمت درس دادنو دادن
    • Amir Abasi IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 0
      والا ما از از وزارت اموزش پرورش انتظار نداشیتیم ایا ما حضوری درس خوندیم که حضوری امتحان بدیم
    • IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 0
      ما چجوری میتونیم چیزی رو که غیر حضوری یاد گرفتیم،به صورت حضوری جواب بدیم؟اصلا کسی به فکر ما مردم و دانش اموزا هست؟من چجوری درسایی رو مثل زبان و ریاضی و عربی که خیلی مهم هسان برام امسال پاس بکنم؟من امسال کلاس دوازده هستم رشته انسانی.سوالات تماما کشوری یا استانی میان واسم.چیکار کنم حالا؟!!!!!!!!!
    • فاطمه IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      2 0
      واقعا برای شما و این مملکت متاسفم اینکه مجازی یه اموزش بدرد نخور میزارید و انتظار دارین ادم حضوری بیاد امتحان بده وسط کرونا با وضعیت خیلی بدش
    • نا IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      2 0
      امروزه روزی ۴۰۰ نفره میمیره چطوری میخواهین امتحانات رو حضوری کنید
    • Nimaa IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 0
      اونایی که میگین حجم مصرف میکنه الکی دروغ نگید تست کنین بعد.من حجم اینترنت رو قبل از دانلود لایو شاد یادداشت کردم بعد از دانلود هم حجمی کم نشده بود.راجب حضوری بودن هم واقعا چطور انتظار دارین با آموزش مجازی امتحان حضوری بدیم؟
    • مینو علیپور سلطانی IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 0
      تا پارسال کلاس های اضافه داروهای مطالعاتی برای بچه‌ها دوازدهم بود امسال بچه‌ها آنلاین درس خوندن باید امتحان حضور ی بدن واقعا خیلی منصفانه تصمیم گیری کردید
    • مینو علیپور سلطانی IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      شما که پارسال آدم بودید تا عید حضور ی کلاس داشتید داروهای درسی برگزار شد ولی امسال چی اول فکر کن بعد حرف بزن
    • علی GB ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      مگه مادوازدهمی هاو نهمی ها ادم نیستیم که میگید حضوری باشه اگه اینطوریه باید همه ی پایه ها بیان حضوری امتحان بدن اگه میخواید حق کسی ضایع نشه
    • ابوالفضل ایوبی پور IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      سلام به‌ نظر من اصلا نمی ارزد که به خاطر یک امتحان به خاطر درس جون و سلامتیان که با ارزش ترین دارایی انسان ها است به خطر بیندازیم. اصلا نمی ارزد حالا من از شما میپرسم آقای وزیر آیا جون و سلامتی دانش آموزان مهم است یا درس و امتحان. اصلا شما اهمیتی به سلامتی دانش آموزان می‌دهید
    • امتحان نمیدیم RO ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      بنده از همین تریبون اعمال میکنم وقتی چندین نفر نرن سر امتحان خود به خود کنسل میشه امتحان نمیدیم وقتی کسی بر اثر کرونا مرد کی میاد جواب بده محسن حاجی میرزایی #نه- به امتحانات حضوری #
    • #نه به امتحانات حضوری RO ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      نظر دکتر اینه که مملکت حمال کم داره نه اقایحاجی میرزایی حمال زیاده تروخدا این انصافه🥺😭😭😭😭😢 با این ویروس جهش یافته ی هندی ایران به قبرستان تبدیل میشود
    • RO ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 1
      خوب نیست ادم لعنت دیگران به جون خودش بخره من حمایت میکنم
    • IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 1
      کسی نمیاد سر جلسه امتحانات حضوری یعنی خانواده ها این اجازه رو نمیدهند حتی اگر قرار باشه یک سال از عمرمون بره و مجبور باشیم دوباره پایه نهم و دوازدهم رو بخونیم و آزمون حضوری بدیم!!! بهتر از اینه که بیاییم سر جلسه و جون چند هزار نفر نوجوون در خطر مرگ باشه
    • هموطن IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 0
      ستاد کرونا همیشه بنا به موقعیت سرخ وسفید شده، کاش واقعا جون این بچه ها براتون اهمیت داشت الان خیلی از کشورها که اوصاعشون بهتر از ماست باز مجازیه ،کاش کمی برنامه ریزی درستی کنید امسال کلاسهای دوازده هم کنکور دارند فکری واقعا بحال اونا کردین که دو طرف باید حضوری باشن
    • تو رو به قرآن قسمتان میدم امتحانات نهم ودوازدهم رو IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 0
      تو رو به قرآن قسمتان میدم امتحانات نهم ودوازدهم رو آنلاین کنین مگه بچه هایما جونشونو از سر راه اوردن ماپدر ومادر اجازه نمیدیم بچه هامون بیان مدرسه امتحان بدن وبادست خودمون بچه هامون رو از دست بدیم پس خواهشا امتحان انلاین کنین اینجوری همه یک جور میشن حق کسی صایع نمیشه هرکسی خودشو وجدانش
    • امیرحسین IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      الان چیشد امتحانات حضوریه یا غیر حضوری
    • Soltani IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 0
      سلام وزیر جون تاکی میخوای نحوه ی مدیریتی سست خودتونو ب رخ ما بکشید .اون دوره ی آقای احمدی نژاد بود ک سلامت دانش آموز ب همه چی ارجعیت داشت .جگرکوشه های خودتون هم ب جای اینک آمریکا باشن ایران بودن و سال آخری بودن اینطوری راحت دم از حضوری بودن امتحانا میزدیداونم تو این وضعیت کبود کشورک یکپارچه قرمزو مش
    • امیر حسین IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      سلام آقای حاجی میرزایی شما به فکر ما باشید مگه ما دوازدهمی ها ونهمی ها کرونا نمی‌گیریم کرونای انگلیسی اومده .ضعیت قرمزه درضمن چیزی از تدریس بلد نیستیم لطفا حال ماراهم درک کنید
    • یک دانش اموز IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      منم حضوری نمیام کرونا دارم دوست دارید بیاید بهتون بدم الان سه شبانه روزه وقتی سرفه میکنم کل بدنم تیر میکشه سرم گاهی اوقات گیج میره و اینکه هر کی دوست داره بیاد تا یه کرونای نازنینو هدیه بدم بهش تماممممم
    • علی IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      2 2
      سلام. چرا اینقدر مسعولین کشور خود خواه آن مگه ما 12امی ها آدم نیستیم. اگر بچه خودتون 9ام یا 12ام بود حضوری برگزار می‌کردیدد امتحان ها را؟!؟؟؟؟! مرگ بر کشوری ک مسعولینش ب فکر جیب خود هستن اه اه بسه خودتون خسته نشدین. ایشالا خودتون کرونا بگیرید تا بفهمین✋یا حق
    • ارکان IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 1
      ی سوال مگه پایه های نهم و دوازدهم مهم نیستند پس چرا از اول کلاس این دو پایه رو حضوری نکردین اگه انقدری مهم بودن حضوری میکردین پس نگین امتحانات حضوری چون حضوری عم بشه هیچ کسی نمیاد
    • محسن IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 0
      کروناشده بهونه واسه پدرومادراوبچه ها همه جا میرن هرشب پارکا پره بچه اونوقت به مدارسه ک میرسه میگن کرونا هست
    • ف IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 0
      غیر حضوری امتحان بگیرید لطفا
    • ارمان IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 0
      آقا آن ظلمه به خدا چرا باید نهمی ها. و دوازدهمی 6ا حضوری امتحان بدند م ه ما حضوری خوردیم یکی تا حالا زنگ زده بدونه وضعیت آموزش دادن چجوریه آخه من 3 ماهه از معلم زیست سوال کردم هنوز جواب منو نداده
    • پریسا IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 0
      واقعا درک کنین اموزش مجازی چطور میتونیم بیاییم حضوری امتحان بدیم باالبته این که اوضاع کرونا خیلی بدتر هس چطوری میشه با رعایت بهداشتی ایا در طی مسیر امتحان و ب خانه سوار تاکسی اتوبوس ب فکر این چیزا نیستید لطفا برای کلاس نهم و دوازدهم مجازی باشه مثل پایه های دگه لطفا لطفا درک کنین
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      باسلام شبکه شاد رایگان نیست تا بسته اینترنت نداشته باشیم دانلود نمیشه
    • احسان احمدی IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      من که امیدوارم چهارم ابتدایی غیر حضوری باشه و تا آخر اردیبهشت هم تموم شه آخه ما هم کار داریم نمیتونیم که کل روز سر مدرسه باشیم
    • nb IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      با سلام خدمت آقای حاجی میرزایی اگر میشه لطف کنید این امتحانا نهایی رو غیرحضوری کنید چون وضعیت همه استان های ایران وخیم است و شما الان میگید که امتحانات حضوری باشه به نفع دوازدهمی ها است ولی بعدش اگر اکثریت دانش آموزان کرونا انگلیسی گرفتن اون موقع دیگه عذاب وجدان میگیرید میگین کاشکی غیر حضوری می کردم
    • نهمی IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      من خواهش میکنم که غیر حضوری باشه نهم
    • سلام IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      سلام این چه وضعیه مگه حضوری هست اشتباه است شما ها جای ما بودید چکاری کردی بودید آقا ها
    • مهدی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      لطفا امتحان رو غیر حضوری کنید.ما نهمی ها چه گناهی تو این شرایط کرونایی بخوایم امتحان بدیم . اصلا ما مگه حضوری درس خوندیم که بخوایم حضوری امتحان بدیم. لطفا شرایط رو درک کنید و یکم دلتون به حال ما بسوزه ماهم ادمیم به خدا
    • هانیه IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 0
      وای تروخدا یکم انصاف داشته باشید من ک خودم هیچی از این کلاس های آنلاین شاد یاد نگرفتم که حالا بخوام بیام و امتحان حضوری بدم!!!مگه خون بقیه از ما نهمی ها و دوازدهمی ها رنگین تره که ما باید جون خودمون و بخاطر یه نمره بخطر بندازیم . مگه یه آدم چند بار حق حیات و زندگی کردن داره!!!!! لطفا بیشتر فکر کنید.
    • علیرضا IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      به نظر من امتحانات نهم ودوازدههم حضوری نباشد فاجهه بزرگ تر از پیک چهارم خواهیم داشت
    • AE ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      شما اگه نگران وضعیت تحصیلی ما هستین یکم نحوه و وسایل اموزشتونو کیفیتشو بالا ببرین اقای مسئول شما اگه میاین من تضمین میکنین که در رفت و آمد و داخل مدرسه مبتلا به کرونا نشم میام امتحان حضوری میدم ولی اگه به هر دلیل به کرونا مبتلا بشم شما مسئولیتشو قبول میکنین؟؟؟؟؟؟
    • پرسپولیس IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      امتحانات کلاس هفتم غیر حضوریه
    • Zol... IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      سلام ازاول سال مجازی بود بعد امتحانات حضوری اینجور نمیشه که لطفا مجازی
    • ابوالفضل IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 0
      سلام آقای میرزایی من یک دانش آموز پایه نهمم ما اگه امتحان حضوری بدیم کرونا بگیریم بمیری شما جواب گو پدر و مادر ماهستید
    • حنا IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      4 0
      عاقاااا شما نگران آینده ما نباشید فقط امتحانارو غیرحضوری کنید و تمام..
    • حنا IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      3 0
      ینی چیی حضوریهه حتما باید یکی بمیرهه؟؟؟ الان دگ هندیشم اومده چجوری میخاید حضوری بگیرید اخه😑
    • ABOLFAZL IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 0
      حالا این کرونا هندی را کجای دلمون براریم؟؟
    • ... IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      3 0
      لعنت بهت وزیر ایشالا بشینی داغ عزیزاتو ببینی تا بفهمی جونمون برامون مهمه
    • .. AE ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      3 0
      گناه ما چیه که شما گیرمون اومدینه؟؟ کسی امتحان حضوری میده که حضوری خونده باشه شما اصلا میدونید داخل کلاسا ما چه خبره؟؟معلم فقط میاد لیست حضور غیاب میفرسته و میره اون موقعه به این میگید اموزش شماها دیگه کی هستین اخه شماها که میگید به خاطر اینده بچه ها امتحانات حضورین مگه با وجود شما کسی داخل ایران د
    • فاطمه IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 1
      با توجه به اینکه امسال صد درصد تدریس ها انلاین بوده نباید توقع امتحان حضوری از دانش اموزان داشت.چرا که ما سطح یادگیری مون به خاطر مجازی بودن کلاسا اومده پایین و با توجه به اینکه بیشتر از یه ساله که در امتحان حضوری شرکت نکردیم باعث ایجاد نگرانی و ترس هنگام امتحان میشع و مطمئنا نمره خوبی حاصل نخواهدشد
    • فهیمه IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 0
      ای کاش وزیر ب فکر واکسن برا نهمی ها و دوازدهمی ها بود حداقل لطفاا عاقلانه تصمیم بگیرید
    • یه بنده خدا IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      2 0
      اگه حضوری بشه من نمیذارم بچم بیاد مگه جونمون از سر راه اوردیم
    • دانش آموز نهم IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      2 0
      خواهشاً امتحانات ما رو غیر حضوری برگزار کنید .جان ما دانش آموزان ارزشمند هست.
    • Rasta IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      4 0
      شماکه اخرش امتحاناروحضوری میکنید ماکه جونمون ازسنگه هیچیمونم نمیشه این به کنار حد اقل واسه نهاییا یکم فرصت بدین بعد انتخابات باشه امتحانای نهاییمون ینی چی اخه
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      2 0
      چرا اصلا درک نمیکنید وقتی روزی ۲۰۰تا،۳۰۰تا داره میمیره ما چجور بیایم مدرسه امتحان رو حضوری بدیم هم درس یادنمیگیریم هم سخته هم نمیمونه تو ذهنامون لطفا بفهمین میشه بفهمین یا نه😒😒
    • ناشناس IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      2 0
      اول آموزشامجازی هست پس نبایدامتحاناحضوری باشه دوم تواین وضع کرونایی چطوربایدحضوری باشه خواهش میکنم به نظرمادانش آموزااحترام بذارین
    • Amirexa IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 0
      شما که از ما نهما میخواستین حضوری امتحان بگیرین فقط پایه مارو حضوری آموزش می دادین
    • هستی IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 3
      با عرض سلام به تمامی مسئولین ودانش آموزان دوستان شما چرا حضوری امتحان نمی‌دید خوب دلیلش اینه که در طی سال درس نخواندید که الا نمی‌تونید حضوری امتحان بدید پس الکی به مسولین بی احترامی نکنین مشکل از خودتونه
    • F IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 0
      سلام خدمت شما که خیلی وقت می گذارید که واسه ما تصمیم می گیرید اگه ما بریم کرونا میگیریم بعد میایم خونه پدر مادر و اقوام از ما می گیرن من که پدرم قسم خورده نمی زاره برم
    • شایان IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      3 0
      واقعا درسارو مجازی خوندیم امتحانارو حضوری بدیم شما که میخواید حضوری برگذار کنید اگر فقط ۵ خانواد مبتلا شن و خدای نکرده فوت شن شما پاسخ گویید.
    • ⁦(‘◉⌓◉’)⁩ IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      2 1
      واقعا ناحقیه.... آموزش غیر حضوری بوده چرا باید امتحان حضوری باشه؟،مشاغل مختلف تعطیل میشن برای جلوگیری از گسترش کرونا ولی مثلا دوازدهمیا که کنکور دارن باید برن امتحان بدن تو شرایطی ک فقط اسمش رعایت پروتکل بهداشتیه؟با این وضع کرونا دارین تلاش می‌کنین تازه امتحاناتم فشرده کنید با استرس کرونا و کنکور؟
    • 111 IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 5
      عالی بریم مدرسه😝
    • علیرضا IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 0
      سلام ضمن عرش خسته نباشید خدمت همه شما بزرگواران لطفا یا امتحانات رو عقب بندازید یا مجازی کنید
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      3 0
      سلام اگر امتحان ها غیرحضوریه لطف کنید به معلم ها بگید حق ندارن به غیر از شاد در برنامه‌های دیگری امتحان بگیرندمثلا معلم های ما امتحان هاشون رو تو دیجی فرم میگیرند و بازگشت به سوال قبلی رو میبندن وزمان کم میدن وحتی در این برنامه اگرگوشیت زنگ بخوره وبخوای جواب بدی گزارش تقلب برای معلم میفر
    • ابوالفضل سهرابی IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      لطفاً ما رو درک کنید.سلامتی ما خیلی مهم تر‌ از امتحانات و بعد اینکه وقتی ما آنلاین هیچی یاد نگرفتیم چیکار کنیم!! پس خواهش امتحانات رو غیر حضوری کنین.اونایی که این پیام رو میخونن و تایید میکنن،لطفا لایک کنند یا جواب بدن تا شاید به گوش آقای وزیر برسه. خسته نباشید.
    • .... IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      یعنی چی مگه تو مجازی درس دادین که امتحان حضوری میگیرید با این وضع کرونا
    • نهمی بد بخت IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      واقعا شما انصاف ندارید کل این سال رو به ما غیر حضوری درس دادین که ما اصلا با این شرایط هیچ چیز یاد نگرفتیم بعد هم میخواید امتحان حضوری بگیرید اینم مردود بشیم بعد هم که چیزی نصیب ما نشد کرونا انگلیسی یا چینی یا هندی بگیریم بیفتیم ی گوشه بمیریم بعد کی میتونه جواب این همه دانش اموز نهمی و یازدهمی بده
    • . IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 0
      مسخرست چجوری وقتی مجازی درس دادین حضوری امتحان میگیرین تازه نگران اینده ی شغلیمونم هستین؟خخخخخ
    • کیانا خدامی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      2 0
      به نظر من غیر حضوری باشه چون کرونا در ساوه بیش از اندازه است و تازه کرونا هندی هم که آمده اگر غیر حضوری باشه خیلی بهتر
    • کاوه IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      6 0
      شما فعلا برید به دبیر های عزیز طرز درست درس دادن مجازی رو یاد بدید که اینطوری برای دانش آموزا مشکل ایجاد نشه وقتی سطح اموزش مجازی به حدی خرابه ، دانش اموز بدبختم مجبوره ناراحت شه از امتحان حضوری چون طی سال هیچی یاد نگرفته.
    • با IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      3 0
      بنظرم کار شما احمقانه است ینی شما دوست دارید ما کرونا بگیریم خیلی بر رحمید
    • ... IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 0
      حالا ما بریم این امتحانو بدیم نمره مون بشه ۲۰ یا هر عددی و ما هم کرونا بگیریم این عدد چیمیشه هیچ*نمره میره تو آشغالی ما میریم زیر زمین ،ما بخاییمم خانواده نمیزاره و ماهم نمیخاهیم 😡(درک کنید ،درک کنید)یا اگ ۹یا ۱۲ یا بمیرن شاید اونم شاید ها مجازی نکیند ،حالا مجازی و اینا بماند جواب گو خانواده باشید
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 0
      شما مگه به ما حضوری تدریس دادین که حضوری امتحان بدیم ؟ والان هم واقعا درست نیست توی این کرونا که همجا قرمز هست بیاییم امتحان بدیم
    • محمد US ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      2 0
      انشالله به این درد دچار شین مردم بتونید درک کنید .
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      2 0
      لطفا به این قضیه بیشتر فکر کنید ما تقریبا هیچ چیزی از اموزش های انلاین متوجه نشدیم شما میگین برای اینده تحصیلی ما این تصمیم رو گرفتین ولی وقتی هیچ چیز متوجه نشدیم چجوری امتحان خوبی بدیم اینجوری واقعا برای ما سخت هستش حداقل یکم امتحانات نهایی رو دیرتر برگزار کنید
    • مریم IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 0
      خواهش میکنم ازتون تورو خدا امتحانات دوازدهم مجازی برگزار کنید اگه غیر حضوری هس تو تلویزیون هم بگید 🙏🙏🙏
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      2 0
      جناب وزیر شما چه اصراری به حضوری امتحان دادن بچه ها داری سلامت وجان بچه هامهمتره یا امتحان حتما حضوری..ودانش آموزی که ازاول سال غیر حضوری درس یادگرفته چجوری حضوری امتحان بده بابا بچه ها دارن ازاسترس کرونا روانی میشن لطفا اینقد باروح وروان ما خانواده ها وبجه ها بازی نکنین لطفا
    • کنکوری IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      3 0
      اگه ستاد مقابله با کرونا به فکر بود اجازه نمی داد توی دوران نوروز اینقدر وضع بد بشه حالا تو ی این وضعیت داغون که همه جا داره سیاه میشه امتحانات هم حضوری کنید بعدش هم انتخابات بعدش هم کنکور بعد که امار رفت بالا بگید همه جای دنیا امار رفته بالا فقط مال کشور ما نیست
    • بی نام IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      2 0
      واقعاکه ما حضوری مگه درس خوندیم که حضوری امتحان بدیم بعدم اگه حضوریم باشه اومدیم یکی از دانش اموزا کرونا داشت همه کرونا میگیرن وقتیم گرفتن هیچکی جواب گو نیست تازه خرج بیمارستانمونم نمیدین
    • نازنین IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 8
      اگه غیر حضوری بشه ممکنه حق همه مون ضایع بشه من کلاس یازدهمم هستم و خیلی این چیزها رو مشاهده میکنم اونایی که 0 بودن دارن 20 میشین و حق ما ضایع میشه
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      2 1
      ما مجازی ؛درس خوندیم باید مجازی امتحان بدیم
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      7 0
      #نه ب امتحانات حضوری
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      5 0
      #نه ب امتحانات حضوریی
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      9 0
      لطفا امتحان ها ها حضوری نباشه چون ما حضوری یاد نگرفتیم که بخوایم حضوری امتحان بدیم بعشم اگر من کرونا بگیرم کی پاسگو حالا من بهدرک این همه بچه پس این همه پیک کرونا وه میگن چیه
    • ... IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      6 0
      نه به امتحان نهایی نهم و دوازدهم به صورت حضوری توی کدوم قانون هست آموزش مجازی امتحان حضوری؟ با این مشکلی که اینترنت ایران داره بیایید از این بپرسید که ما چیزی یاد گرفتیم یا نه نمیشه که جون ما برا خودمون ارزش داره من که به شخصه امتحان حضوری شرکت نمیکنم
    • AE ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      6 0
      مگه نمیگین که بهداشت و فاصله رعایت میشه خب کلاس هارو هم باز کنین چشمامون دارن کور میشن دیگه بچه ها پارسال ۲ ماه با موبایل درس خوندن ما از اول مجازی خوندیم کرونا هندی هم داره میاد که خیلی وحشتناکه همینو کم داشتیم حداقل حذفیات رو درست و حسابی مشخص کنین یعنی چی معلما میگن امسال حذفیات نداریم
    • ناشناس IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      7 0
      با احترام اگر یک نهمی یا دوازدهمی به کرونا مبتلاشود و جان خودرا ازدست بدهد چه کسی جوابگو خواهد بود؟؟ #نه-به- امتحانات حضوری
    • M IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      6 0
      مثل ریال درس دادن حالا میخان مثل دلار امتحان بگیرن هیچی از کلاس نفهمیدیم مگه حضوری درس گرفتیم ک بیاییم حضوری امتحان بدیم اگ بچه های خودتون بودن میزاشتین بیان امتحان بدن هرچند ک اونا..... #نه_به_امتحاتات _حضوری
    • مادر IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      10 1
      وزیر مخش پوسیده شده🤪 باشه بابا ما فهمیدیم که تو خیلییییی به فکر آینده بچه ها هستی تو نگران بچه ها نباش امتحانات باید غیر حضوری باشه تماممممم
    • فاطمه IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      9 0
      متوجه نیستید یا خودتونو زدین به اون راه؟شما ضامن جان ما هستین؟ من تو دوران امتحانات مبتلا بشم کنکورم چی میشه؟اون موقع حقم ضایع نشده؟اوضاع همدان اتقدر خرابه که جرات نمیکنیم تا سر کوچه بریم،بعد جمع شیم دور هم مدرسه؟ خب ی بشری پاسخگو باشه،نکنه مثل پارسال میخواید کنکور و نهایی رو تاریخشو عقب جلو کنید؟
    • رزیتا IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      10 1
      خیلی واسه شما که این همه تحصیلات دارید خجالت اوره که بخاطر انتخابات امتحانامون رو حضوری میکنید😕😑
    • amirhosein daroodi IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      10 0
      سلام نه واقعا نباید حضوری باشد چون خیلی سخته که ما به خاطر امتحان توی این کرونا واسه ی امتحان به مدرسه برویم
    • مبینا داوریانی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      2 5
      ما تا بیست و نهم اردیبهشت تعطیل می شویم 😭😭😭
    • فرزانه IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      11 0
      هع با این کرونا مجازی ازمون درس دادین حالام اینطوری امتحانت میگیرید اخه ادم تو مجازی چی یاد میگیره
    • یک بدبخت IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      2 8
      چرا ما پنچمی ها باید آنلاین باشیم به خدا من ده گیگ ریختم برای گروه هام تا یک ماه هم نمی مونه بسکه پیام میدن ای کاش ما جای نهمی ها بودیم خوش بحالت آن 😭😭🖤🖤
    • م IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      7 0
      واقعا متاسفم میگید وضعیت خرابه اونوقت ما چطور بچه هامونو بفرستیم بیان امتحان بدن
    • 90 IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      9 1
      خیلی نامردیه
    • علی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      8 0
      بابا به قران نمره من سال های پیش پایین 18 نبود امسال چیزی از درس نفهمیدم هیچ درسای گذشته رو هم فراموش کردم مگه ما آدم نیستیم یکم فکر کنید لطفا
    • هادی IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      14 1
      واقعا من خجالت میکشم که وزیر آموزش پرورش ما اهمیتی به سلامتی دانش آموزان نمیدهد😔😔
    • هاله IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      7 28
      منم پارسال نهم بودم و چون امتحانات حضوری بود سعی و تلاش بیشتری کردم نمرات خوبیم گرفتم اما امتحانات نوبت اول امسال مجازی بود واسه همین زیاد جدی نگرفتم و نمراتم قابل قبول خودم نبود . از نظر من امتحانات نهم و دوازدهم حضوری باشه به نفع دانش آموزاس اینجوری بهتر و بیشتر درس میخونن و انشالله موفق میشن .
    • 000 IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      10 0
      وقتی مسئولان ما فرزنداشون با استفاده از سهمیه های بی حد و مرز وارد دانشگاه های دولتی و بعد از آن به کمک رانت های پدرشان به بورسیه دانشگاه های آمریکایی در میان و خودشان و خانواده شأن در صف پاکبانان می‌ایستند و واکسن میزنند چه انتظاری داریم که بیایند و به فکر مردم و دانش آموزان باشند وقتی فرزندانشان .
    • ناشناس IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      13 1
      پارسال با امسال کلی فرق داره، پارسال نصف آموزش ها حضوری بود اما الان کلش مجازی بوده، پس قطعا ما نمیتونیم قبول بشیم، و انصاف نیست امتحانات حضوری باشه
    • نازنین IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      17 0
      پارسال حداقل دوازدهمابیشترسال مدرسه بودن ومشکلی برای امتحانات حضوری نداشتنداما، ماازاول سال یک روزم مدرسه نرفتیم چطورتدریس انلاینه ولی امتحانات حضوری یکمم به فکرماباشید
    • مونا IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      21 0
      من کل دوسال خونه بودم بیرون نرفتم دارم میپوسم تو خونه عید همش خونه بخون بخون برای کنکور بعد الان برای نهایی میام کرونا میگیرم و به احتمال زیادم میمیرم چون بیماریه زمینه ای دارم خدا لعنتتون کنه اقای وزیر انشالله خیر نبینی از این سالای اخر عمرت
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      11 0
      سلام میگم مگه کلاس نهمی ها ضد کرونا هستن که امتخاناتشون دراین وصعیت حضوری باسد ما که بچه هامون برای امتحان حضوری احازه نمیدیم
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      17 6
      ای دوازدهمای نامرد چرا نگفتین ضد کرونا هستین😂😂
    • ... IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      25 2
      تازه ب استقبال کرونای هندی رفتیم😐
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      21 1
      واقعن که کرونا چینی انگلیسی ......حالاهم که هندی چندتا فیلم می زارن معلما می رن دنبال کارشون حالا می خان حضوری امتحان باشه داغون شده مملکت خدا به داد برسه با عاقبت این مملکت با این سیستم اموزشیش
    • RO ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      27 1
      من فقط تضمین میخواهم برا امتحان حظوری که کرونا انگلیسی نمگیرد چون بلا فاصله فوت میکند