۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۵۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

مجموعه دانشگاه علوم پرشکی اراک مشکلی در تامین اکسیژن ندارد

مجموعه دانشگاه علوم پرشکی اراک مشکلی در تامین اکسیژن ندارد

اراک- رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت:تمامی بیمارستان ها مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک مشکلشان در تامین اکسیژن دستگاه اکسیژن ساز حل شده است.

محمد جمالیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار بالای مبتلایان در استان مرکزی گفت: خوشبختانه صنایع استان مرکزی کمکی قابل توجهی در تأمین اکسیژن به دانشگاه علوم پزشکی اراک کرده‌اند و استان دیگر در بحث کمبود اکسیژن مشکل ندارد.

وی با بیان اینکه کپسول‌های اکسیژن اهدا شده تحویل بیمارستان و مراکز درمانی شده است، گفت: تعدادی از این کپسول‌ها در اختیار مراکز درمانی بخش خصوصی قرار گرفته تا به بیماران مبتلا به کرونا خدمات بهتری ارائه دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تصریح کرد: تمامی بیمارستان‌ها مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مشکلشان در تأمین دستگاه اکسیژن ساز حل شده است و مشکلی دیگر در بحث تأمین اکسیژن در بیمارستان‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک وجود ندارد.

وی اظهار کرد: اکسیژن مایعی که پتروشیمی شازند تولید کرده است در اختیار واحدهای تولید کپسول اکسیژن قرار گرفته است و خوشبختانه در روزهای آتی بخش اعظم مشکلات استان در تأمین کپسول اکسیژن حل خواهد شد.

جمالیان در پایان بیان کرد: تاکنون گزارشی از پایین بودن کیفیت اکسیژن استفاده شده در بیمارستان‌ها به واحد فنی بیمارستان‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک ارائه نشده است و این موضوع را تکذیب می‌کنم.

کد خبر 5196557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha