۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۳۹

رئیس دفتر سیاسی حماس:

امروز مقاومت قدرتمندتر از هر زمانی است/ تداوم خیزش مردم «قدس»

امروز مقاومت قدرتمندتر از هر زمانی است/ تداوم خیزش مردم «قدس»

رئیس دفتر سیاسی حماس در سخنانی تأکید کرد: امروز مقاومت قدرتمندتر از هر زمان دیگری است و ما معتقدیم تا زمانی که تجاوزات صهیونیستها علیه قدس ادامه دارد، آرام سازی اوضاع با آن بی معنا است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الاقصی، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی گفت: مقاومت امروز قدرتمندتر از همیشه است و ملت فلسطین به رغم تمامی جانفشانی‌ها بر ادامه راه خود مصمم است.

بر اساس این گزارش، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه سخنان خود یادآور شد: ما پس از تهدید اشغالگران صهیونیست به تعرض به قدس و مسجد الاقصی در ۲۸ ماه رمضان، وارد نبرد تازه‌ای شدیم.

اسماعیل هنیه همچنین عنوان کرد: ۲۸ رمضان روزی سرنوشت‌ساز خواهد بود و ما هرگز تسلیم نخواهیم شد و خیزش مردمی قدس باید ادامه داشته باشد. تا زمانی که تجاوزات دشمن علیه قدس ادامه داشته باشد، آرام‌سازی اوضاع با این رژیم بی‌معنی خواهد بود.

این درحالی است که خالد مشعل، رئیس حماس در خارج نیز روز گذشته گفته بود: ما ۲۸ ماه مبارک رمضان را لحظه‌ای تعیین کننده در مسیر انتفاضه در برابر رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان قرار خواهیم داد.

وی افزود: ما بدون قدس هیچ آینده کشور و سرنوشتی نخواهیم داشت. در سال ۲۰۱۷ طرح ایجاد درهای الکترونیکی برای مسجد الاقصی را به شکست کشاندیم و امروز هم نقشه‌های رژیم اشغالگر در باب العامود را ناکام می‌گذاریم.

مشعل گفت: کرانه باختری باید نقش خود را در دفاع از مسجد الاقصی بازیابد. امروز کرانه باختری و غزه باید به کمک انتفاضه قدس بیایند. او تاکید کرد: ملت امروز در نبرد با دشمن صهیونیستی در خاک قدس به سر می‌برد و رژیم اشغالگر به دنبال یهودی سازی این شهر مقدس و تسلط بر آن و تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی است.

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: اما مردان قدس با انتفاضه خود برای ناکام گذاشتن نقشه‌های یهودی سازی این شهر، دشمن صهیونیستی را غافلگیر کردند.

کد خبر 5197817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha