۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۱۰

عزیزی اعلام کرد

توسعه اشتغال نشسته در زندان رجایی شهر

توسعه اشتغال نشسته در زندان رجایی شهر

مدیر زندان رجایی شهر گفت: بهینه سازی اوقات فراغت، اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی با هدف کاهش آسیب‌های رفتاری مددجویان از طریق ایجاد اشتغال نشسته شهر در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری مهر، الله کرم عزیزی مدیر زندان رجایی شهر با اشاره به این مطلب که در بحث زندانبانی اسلامی به مقوله اشتغال زندانیان توجه خاصی شده است، اظهار کرد: این اقدام مثبت در اصلاح و تربیت آنان مؤثر بوده و باعث کاهش آسیب رفتارهای پرخطرمی گردد.

عزیزی ایجاد آرامش جسمی، روحی، احساس مسئولیت، سازگاری، استقلال فردی و اجتماعی و تقویت باورهای مثبت بین مددجویان را از مزایای اشتغال دانست.

وی گفت: هم اکنون به صورت روزانه تعداد ۲۳۰ نفر از مددجویان علاقه مند به اشتغال نشسته در رشته‌های صنایع دستی از قبیل قلاب‌بافی، منجوق دوزی، توربافی، عروسک دوزی، تسبیح سازی و … با در اختیار قراردادن ابزار کار و مواد اولیه مورد نیاز آنان از طریق واحد فنی حرفه‌ای در حال فعالیت است.

مدیر زندان رجایی شهر استفاده از ظرفیت‌های موجود به منظور تحقق یادگیری مهارت‌های شغلی در طول دوران حبس برای مددجویان را رویکردی بنیادین جهت غنی سازی برنامه‌های فرهنگی برشمرد.

شایان ذکر است مددجویان زندان رجایی شهر با اشتغال نشسته در حال فعالیت و درآمد زایی هستند.

کد خبر 5200607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha