۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۲۴

با صدور پیام‌های جداگانه صورت گرفت؛

تسلیت لاریجانی و ظریف به مناسب درگذشت «نژادحسینیان»

تسلیت لاریجانی و ظریف به مناسب درگذشت «نژادحسینیان»

وزیر امور خارجه و رئیس سابق مجلس با صدور پیام‌های جداگانه، درگذشت «محمد هادی نژاد حسینیان» سفیر اسبق ایران در سازمان ملل را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با صدور پیام‌های جداگانه درگذشت «محمد هادی نژاد حسینیان» وزیر پیشین صنایع سنگین و سفیر اسبق ایران در سازمان ملل را تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت رئیس دستگاه دیپلماسی بدین شرح است:

درگذشت دوست و همکار دیرین، جناب آقای دکتر سید محمد هادی نژادحسینیان که از شخصیت های برجسته نظام و دیپلماتی سرشناس بودند، موجب اندوه و تاثر عمیق گردید. مرحوم نژاد حسینیان از وزرای خوشنام و سخت کوش ایران اسلامی بودند که مدتی در مسئولیت خطیر نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد و همچنین نماینده کشورمان در اوپک سابقه درخشانی در خدمت به میهن اسلامی و مردم عزیز داشتند.

او طی سالیان متمادی خدمت همواره مشاوری امین و صادق برای مقامات عالی کشور بودند.

اینجانب مصیبت فقدان وی را به خانواده گرانقدر و سایر بازماندگان محترم و همکاران آن عزیز سفر کرده تسلیت عرض نموده و در آستانه شب قدر و شهادت حضرت مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام، از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و غفران واسعه الهی و همنیشنی با مولایش امیرالمومنین و برای خانواده و بازماندگان صبوری و عمر با عزت مسئلت می نمایم.

به گزارش مهر، علی لاریجانی نیز درپیام تسلیت خود «محمد هادی نژاد حسینیان»، را از خدمتگزاران دلسوز و دارای همت شایسته در عرصه‌های مدیریت و سیاست خارجی کشور توصیف کرد.

متن پیام تسلیت او بدین شرح است:

درگذشت مرحوم جناب آقای محمد هادی نژاد حسینیان، وزیر محترم پیشین صنایع و سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل موجب تاسف و تاثر گردید.

او از خدمتگزاران دلسوز و دارای همت شایسته در عرصه های مدیریت و سیاست خارجی کشور بودند.

اینجانب به خانواده معزز و سایر وابستگان آن مرحوم که در ماه مبارک رمضان و مقارن با شب های قدر به لقای حق پیوست، تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، فیوضات این لیالی نورانی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت می‌کنم.

کد خبر 5203935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha