۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۱۷

سخنگوی ستاد ملی کرونا اعلام کرد؛

امتحانات نهایی دانش‌آموزان حضوری خواهد بود/ ۴۶ شهر در وضعیت قرمز

امتحانات نهایی دانش‌آموزان حضوری خواهد بود/ ۴۶ شهر در وضعیت قرمز

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، به تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور پرداخت و در خصوص مصوبات و تصمیمات ستاد در جلسه امروز، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رئیسی، در پایان جلسه روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ستاد ملی مقابله با کرونا، به ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در کشور پرداخت.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه به پیک بیماری کرونا رسیده‌ایم، گفت: روند کلی کشور، روند رو به نزولی است و امیدواریم با رعایت بیشتر پروتکل‌ها، میزان بیماری با سرعت بیشتری، کم و تخت‌های بیشتری در بیمارستان‌ها خالی شود.

وی ادامه داد: اگرچه روند بیماری نزولی شده، اما میزان بستری زیاد و ورودی‌های بیمارستان‌ها کم شده است.

رئیسی از کاهش تعداد شهرهای قرمز خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴۶ شهر در وضعیت قرمز، ۲۶۳ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۳۹ شهر نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و روند رو به کاهش است.

به گفته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، تعداد شهرهای قرمز ما دو هفته پیش ۳۰۱ شهر بود که امروز به ۴۶ شهر رسیده‌ایم و روند در ۲۶ استان کاملاً نزولی شده، در ۵ استان دیگر گرچه به قله رسیدیم، اما هنوز روند نزولی صورت نگرفته و امیدواریم در هفته آینده با سرعت بیشتری روند کاهش پیدا کند.

رئیسی افزود: استان‌های خراسان شمالی، آذربایجان‌شرقی، هرمزگان و تهران نیاز به مراقبت بیشتری دارند. گرچه به اوج بیماری رسیدیم، فعلاً روند صعودی متوقف شده و روند رو به کاهش است و امیدواریم این استان‌ها به زودی از این وضعیت خارج شوند.

وی از مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شب‌های قدر تشکر کرد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به مصوبات امروز این ستاد اشاره کرد و گفت: در ارتباط با تردد در روزهای منتهی به عید فطر بر اساس مصوبه امروز، تردد از ساعت ۱۴ بعدازظهر سه‌شنبه (۲۱ اردیبهشت) تا ساعت ۱۲ ظهر شنبه (۲۵ اردیبهشت) در همه شهرهای قرمز، نارنجی و زرد ممنوع است. جریمه در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان، تعیین و به طور کلی تردد در این چند روز ممنوع شده است. منع ترددها می‌تواند با توجه به شیوع بیماری و ویروس جهش‌یافته هندی و آفریقایی برای کنترل این ویروس‌ها بسیار مؤثر باشد.

وی در خصوص فعالیت مشاغل نیز گفت: در شهرهای قرمز در گذشته فقط مشاغل گروه یک فعال بودند و نارنجی، یک و دو فعال بودند که بر اساس تصمیم امروز ستاد، در شهرهای قرمز و نارنجی به مدت دو هفته مشاغل گروه یک و دو می‌توانند فعالیت کنند اما اگر صنفی دچار تخلف شود، جرایم شدیدتری برای آنها در نظر گرفته شده که جریمه تخلف در شهرهای قرمز، پلمب سه هفته‌ای و در شهرهای نارنجی، پلمب دو هفته‌ای خواهد بود.

رئیسی در رابطه با واکسیناسیون گفت: از ساعت ۱۴ امروز سامانه www.salamat.gov.ir برای ثبت‌نام افراد بالای ۸۰ سال که با آنها تماس گرفته نشده، باز شده و این افراد می‌توانند اطلاعات خود را وارد کرده و با آنها برای واکسیناسیون تماس گرفته شود.

وی تأکید کرد: هیچ نیازی برای ثبت‌نام سایر گروه‌ها وجود ندارد و قطعاً همکاران ما با آنها تماس می‌گیرند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: اگر هفته آینده ثبت‌نام ۷۵ ساله‌ها را آغاز کنیم این‌طور نیست که نوبت افراد ۸۰ سال به بالا از بین برود بلکه به تعداد کافی واکسن برای آنها وجود دارد و جای هیچ نگرانی نیست به همین دلیل توصیه می‌شود به شدت از تجمع و صف کشیدن پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: در جلسه امروز همه دستگاه‌های دولتی، نظامی، انتظامی و غیردولتی موظف شدند مکان‌هایی را برای واکسیناسیون اختصاص دهند تا بتوانیم در فضای باز و تهویه مناسب، این اقدام را انجام دهیم.

رئیسی در خصوص کنترل مرزهای شرقی گفت: در این خصوص به خوبی عمل شده و طی هفته گذشته ۳۸۰۰ نفر که قصد ورود غیرقانونی به ایران را داشتند، به کشورشان بازگردانده شدند.

وی در مورد برگزاری آزمون‌ها تأکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، کنکور سراسری در تاریخ ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ تیرماه برگزار می‌شود. کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته در تاریخ ۶، ۷ و ۸ مرداد ماه و آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۲۲ مرداد برگزار می‌شود. آزمون کانون وکلا ۲۵ تیرماه، آزمون نظام مهندسی ۱۳، ۱۴ و ۱۵ مرداد برگزار خواهد شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین به آزمون‌های تحت نظارت آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و گفت: آزمون پایه نهم به صورت حضوری ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد برگزار می‌شود. همچنین آزمون پایه دوازدهم ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد برگزار خواهد شد. آزمون سنجش ملی پایه ششم ۲۵ اردیبهشت به صورت حضوری برگزار می‌شود. آزمون سمپاد ۲۰ و ۲۱ خرداد، آزمون مرحله دوم المپیاد دانش‌آموزی ۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت و ۲۳ تا ۲۵ خرداد به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

رئیسی تأکید کرد: آزمون‌های زبان و استخدامی نیز در موعد مقرر خود برگزار می‌شود.

کد خبر 5206644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • kkk IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      59 6
      همتون برید گمشدید همتون به فکر پولید به فکر منافع خودتو پول خودتون جون خودت ما مردم ادی باید بریم بمیریم جونمون فردای شما کنیم اره ما آینده ساز کشوریم پس چرا تا الان نبودیم چجوری یه دفعه آینده ساز شدیم اون موقعه که بعضیا مدرسه نداشت ایند ساز نبودن اون موقع که مردم پول نداشتن آینده ساز نبودیم
    • محمد IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      49 7
      بعد از شاهکارشان در ایام نوروز که باعث شیوع کرونا و مرگ و میر فراوان در کشور شدند ، الان دولت قصد جدی به شیوع این بیماری منحوس در بین نوجوانان و جوانان گرفته ! چه منطقی بالاتر از حفظ جان فرزندان این مرزوبوم وجود دارد که امتحانات نهم و دوازدهم باید حضوری باشد !! شرم برشماباد.
    • محمد IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      43 6
      بعد از شاهکارشان در ایام نوروز که باعث شیوع کرونا و مرگ و میر فراوان در کشور شدند ، الان دولت قصد جدی به شیوع این بیماری منحوس در بین نوجوانان و جوانان گرفته ! چه منطقی بالاتر از حفظ جان فرزندان این مرزوبوم وجود دارد که امتحانات نهم و دوازدهم باید حضوری باشد !! شرم برشماباد.
    • کورش IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      33 4
      جای تاسف برای ستاد دولتی گسترش کرونا که با اعصاب و روان بچه ها بازی می کنند. فکری به حال سرویس بچه ها کردند. تاکسی یعنی گسترش کرونا . خیزکرونا با سوء تدبیر شما هیچ وقت رخت بر نمی بندد . اگر برخورد می شد ازاین خبرهای فیک و جعلی منتشر نمی شد. خیز چهارم کرونا کاهش پیدا کرده .
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      47 5
      جنایتکاران بالاخره روز انتقام سر میرسد اگر چه در قیامت
    • سعید IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      40 10
      هر کس تو موقع امتحانات بخاطر این تصمیم فوت بکند گناهش بر گردن شما و وزیر خواهد بود و فعل شما قتل عمد می باشد و باید در این دنیا و آخرت پاسخگو باشید
    • علی IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      45 15
      فرزند من امتحان حضوری نخواهد داد
    • ناشناس IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      21 28
      کاشکی که دهم دوازدهمی ها را حضوری برگزار می گردید چون که خیلی تنبل اند و حاضر نیستند خودشون درس بخونند
      • ناشناس IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
        4 5
        داداش چرا یک چیز مفت میگی ما پارسال رفتیم حضوری امتحان دادیم کسی خیالش نبود
    • علی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      34 6
      # نه به امتحانات حضوری
    • Mohammad Reza IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      26 3
      واقعا باید امتحان هارو غیر حضوری کنید چون نه بچه ها چون واقعا در این اوضاع خیلی خطر داره . اگر بچه ها مریض شن شما پاسخ گو هستید
      • مم IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
        5 1
        گفتن دیگ هزینه کفن و دفن و میدن واقعا برای دولت متاسفم ک همجین حرفیو زده واقعا که اگ شما غیر حضوری میگردید ما تعجب میگردیم همین کارارو کردید ک سطح کشور پایین اومده
    • امیر IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      30 3
      شما فقط حضور سرجلسه رو ملاک گرفتین.من به خام برم سرجلسه رفت وبرگشت باید4بار تاکسی سوار شم.
    • ناشناس IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      19 3
      چرا تاثیر معدل برو روی کنکور رو حذف نمیکنند و امتحانات را غیر حضوری ، همین الانشم معدل تاثیر خاصی نداشت
      • بااااید حضوری باشه IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
        4 16
        ۸۰ درصد دانشجو ها براساس نمرات امتحان نهایی و بدون کنکور وارد دانشگاه ها میشن.تکلیف اونا چی میشه.دوما خیلی از بچه ها پشت کنکور میمونن و با ۲۰ تقلبی دانش آموزای سال دیگه حقشون ضایع میشه
    • دوازدهم حضوررررری باشه IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      10 44
      عاااالی.حتما باید امتحانات دوازدهم حضوری بشه.....لطفا به حرف این تنبلها گوش ندید......در ضمن اگه مثلا مجازی بشه بعد از نتایج تازه اعتراض ها شروع میشه و دانش آموزانی که نتیجه ی دلخواه رو نگرفتن بیچارتون میکنن
      • محمد IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
        8 5
        😳
      • ناشناس IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
        5 1
        با این وضعیت کرونا همین طوری بچه ها مریضن و میخوان بیان سر امتحان که بقیه هم مریض میشن میفهمی اصلا ؟
      • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
        4 1
        ای وای از دست تو جونت برات مهم نیست
    • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      6 19
      دوازدهم حتما باید حضوری باشه.اگه مجازی باشه بعد از نتایج یه عالمه اعتراض میاد که بی عدالتی شده و حق مارو خوردید.....اصلا مجازی بودن امتحانات دوازدهم خنده داره
    • علیرضا منصوری IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      16 3
      یک تصمیم احمقانه دیگر مثل باز گذاشتن مسافرت های نوروزی....
      • نهم IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
        2 2
        👍🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
    • حتما دوازدهم حضوری باشه IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      4 22
      عااالیه.حتما دوازدهم رو حضوری بگیرید.به هزار دلیل. اولا اینکه 30درصد تو کنکور تاثیر داره.دوما خیلی از دانش اموزای امسال پشت کنکور میمونن و سال دیگه احتمال اینکه امتحانات نهایی تاثیرش 60درصد بشه هستوحق دانش آموزای یازدهمی که سال دیگه میخان کنکوربدن هم ضایع میشه.دوماعموم افرادباامتحاننهایی دانشگا میرن
      • M AE ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
        1 1
        شما پارسال ۷۵ درصد از درس هاتون حصوری تدریس شد،و از اونو۲۵ درصدی که مجازی بهتون تدریس شد ث۲۰ درصدش تو امتحان نهایی نیومد، در ضمن آماروزانه فوتی ها و کسایی که امسال کرونا میگیرن خیلی با پارسال فرق داره، هر جور حساب کنی نمیشه امسال رو با پارسال مقایسه کنی،.#تعویق امتحانات حضوری
    • برهان IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      5 29
      همونطوری که ما ها پارسال امتحان حضوری دادیم و هیچکس ککش نگزید بقیه هم باید بیان امسال امتحان بدن
      • ناشناس IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
        2 0
        آی شما که این را میگویی دانی منطق چیست روزی 10 ها هزار مبتلا و صدها کشته دانی چیست
    • Mahla IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      7 25
      امتحانات حضوری برگزار شود
    • محسنی IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      15 2
      پای شرفتون سزاواره 12 روز جمعیت حداقل 600 هزار نفری برن امتحان بدن اما بچه های آزمون وکالت و نظام مهندسی با70 هزار در یک روز تعویق بخورن.خدایی ظلمه
    • ناشناس IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      9 2
      فکر کنم تا شرایط رو به حالت اول برگردانید منظورم همه جا سفید بشه چند سال طول می کشه با این وضع شما دکتری همیشه به فکر منافع خودتونید هیچ کسی براتون اهمیت نمیدهد ادای آدمهای دلسوز در می آورید دیگه به شما یک درصد اعتمادی نیست
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      14 2
      من که مردودم امسال از دست اینا😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      11 1
      امتحانات دانشگاه ها به این مهمی غیر حضوری برگزار میشه اون موقع امتحانات پایه نهم رو حضوری کردید پس باید امتحانات پایه نهم رو هم غیر حضوری کنید ##نه _ به امتحان _ حضوری
    • دانش آموز نهمی ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      6 2
      افسوس میخورم برای کشوری که حرف از قدرت و بزرگی و دلسوزی میزند و این گونه عمل میکند
    • مرضیه مصیبی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      9 2
      نمیخوام حضوری امتحان بدم
    • مبین IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      5 1
      مگه ما شاخ داریم که باید توی مدرسه امتحان بدیم مدل همه امید توی خونه امتحان بدیم افتاد
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      13 1
      یعنی شما به فکر جون دانش آموزان نیستین بچه شما معلم خصوصی داره الان شما دانشگاه رو امتحانشو مجازی کردین ولی نهم دوازدهم حضوری این اصلا انصاف نیست اگر بگین حضوری ما نمیرم مگه جونمون رو دست کم گرفتیم
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      9 1
      باحضوری شدن امتحانات جون دانش آموزان معلمین و خانواده ها به خطر می افته من نمی خوام بچم امتحان حضوری بده سلامتیش مهمتر از هرچیزیه نه به امتحان حضوری
    • بی نام IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      5 1
      بزارید حضوری بگیرن وقتی چند نفر مردن دیه میدن میفهمن دیگه حضوری دیگه نگیرن
    • توران عابدی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      4 1
      واقعا ....که پس شما قصد دارید جووونای مردمو زیر خاک کنید ....بااین وضع درمان ....منکه شحصا بچمو نمیذارم بره ....برای یه دیپلم کذایی ....۱۴
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      5 2
      ما میمیریم شما که چیزیتون نمیشه
      • نسرین IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
        1 0
        من نمیزارم پسرم امتحان حضوری بده
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      6 3
      حداقل بزران با تقلب قبول بشیم
      • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
        1 1
        به به تقلب 🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅😅😂😂😂😂😂
      • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
        0 0
        🤣
    • نهمی های بدبخت IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      4 1
      واقعا هیلی مسخرست میگین که اگه کرونا بگیریم هزینه دکترش با شماست اگرم بمیریم هزینه دفنمون خودتون میدید.باب شما دیگه چه ادمایی هستید . انشاالله که بدبخت بشین.انشالله که زجر بکشید به حق همین ماه عزیز
    • ناشناس IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      5 1
      خداازتون نگذره که اینده بچه هارو خراب کردین بخاطر این تصمیم شما همه ازندشونو ازدست دادن به فکر جون بچه های مردم نیستید
    • Nsjsh IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      5 1
      شما امتحانات نهایی را حضوری کردید به خدا قسم که شما ها دانش آموزان را دارید به کشتارگاه می‌فرستید نه به مدرسه ☠️☠️☠️☠️☠️☠️ آقای حاجی میرزایی شما جان دانش آموزان را تضمین میکنید یه نه ☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️
    • مهدی IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      4 1
      آقا گفتند مدرسه ها ۲۰تا۳۰تا دانش آموز نهم دارند آقا ما بالا شهر زندگی نمیکنیم ها العان داخل کلاس های ما 40 دانش آموز هست
    • تان IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      4 1
      خیلی بی معرفتین این حق نیست ناله و نفرین هزار دانش اموز پشت شماست یکیش من اگه به ما چیزی بشه همه تون یه جا قایم میشین و گردن نمیگیرید آینده کشور رو باین کار شما داغون کردیدخدا ازتون نگذره
    • ناشناس IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      0 1
      سلام ای کاش حداقل یک ماه امتحانات و به تاخیر می انداختید و بچه ها مطالعه بیشتری می داشتند خواهشا تجدید نظر کنید با سپاس
    • دلیجان IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      0 3
      مگرماحضوری خواندیم که حضور ی امتحان دهیم مگرکلاس نهمی ها آنتی ویروس دارند که حضور ی امتحان دهند
      • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
        0 1
        اگه ما آنتی ویروس داشتیم کرونا نمی‌گرفتیم ولی راست میگه فقط به فکر پول و خودتون هستین خیلی بدین حداقل بندازین تیر که واکسن بزنن بعدا
    • ناشناس IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      3 1
      اقای وزیر محترم باعرض معذرت ازشما میخواهم سوالی بپرسم واقعا چطور وجدانتان قبول کرد تصمیم امتحانات حضوری را گرفتید واقعا اگر برای کسی خدای ناکرده اتفاق بیفتد پاسخگو هستید ؟ کاش میدانستیم که بزرگترین سرمایه هر انسان سلامتی اوست. (نه به امتحانات حضوری)
    • کیمیا IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      4 1
      میتونن حداقل ۵تا درس پایه دوازدهم رو حضوری کنن بقیه مجازی واقعا کرونا شوخی بردار نیست کتاب های مث هویت و... کتاب نیستن بخوای حضوری بری و در کنارش فاصله ۵ روز میندازی بین امتحانات حضوری بینش امتحان مجازی میگیری و اینجوری افرادی که کرونا گرفتن تو فاصله ۵ روز میفهمن دوباره نمیان به بقیه منتقل کنن
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      6 1
      ستاد کرونا غلط کرد جون بچه های مارو به خطر بندازه نه به امتحان حضوری
    • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      2 3
      خواهشا امتحانات رو بندازین تیرماه استرس داره مارو میکشه
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      1 0
      ما حتی اگه اعتراض هم کنیم حتی اگه حرص جوش بزنیم تازه دیروز ساعت ۲ نتیجه نهایی اعلام شد و از ۳ خرداد امتحان شروع میشه ولی آقای وزیر محترم حداقل عقب بندازین تازه میشه بخش هایی از کتاب هارو حذف کنید که درس هامون کمتر شه تازه عقب بندازین بندازین حداقل تیر با تشکر
    • ناشناس GB ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      2 0
      آقای وزیر خجالت بکشید که بچه ها رو حضوری کردین بخوره سفرتون الهی که تو زندگی تون خیر نبینین به این شب عزیز الهی که میرزایی بمیره ستاد مقابله گرونی هم مرض بگیره پدرسوخته ها آخر نهم و دوازدهم حضوری شد الهی که نفرین همه اولیا ها و دانش آموزان این دو پایه پشت شما باشه.
    • بله به امتحان حضوری دوازدهم IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      0 5
      دوستان.....خاهشا حرف های عجیب و غریب نزنید.مگه میشه که امتحانات دوازدهم با اون حجم از اهمیت مجازی برگزار بشه؟ اصلا حرف زدن در مورد مجازی بودن دوازدهم خنده داره.....
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      2 0
      واقعا چطور میتونید با این اوضاع کرونا حضوری برگزار کنید امتحانات پایه دوازدهم و نهم مگه چه فرقی با بقیه ادما دارن لطفا تجدید نطر کنید لطفا خواهشا واقعا سلامتی مهمتر از امتحاناته متاسفم براتون متاسف
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      3 0
      چرا باجان دانش اموزان وخانواده ها بازی میکنی چه سودی براتون داره واکسن بزنید بعد امتحان بگیرید متاسفم براتون
    • AE ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      1 0
      ستاد انتشار کرونا😏 اگه با این تصمیم شما بلایی به سر حتی یک دانش آموز بیاد باید دنبال سوراخ موش بگردین این مردم جنگ و تحریم و ناعدالتی و هزار مصیبت رو تحمل کردن ولی از جون بچه هاشون نمیگزرن مگه اینکه واقعا هدفتون همین ایجاد اغتشاش باشه که در اونصورت معلومه با کیا هم کاسه هستین😏
    • محسن IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      3 0
      سلام ببخشید اگر یکی از دانش آموزان داخل امتحانات ناغل باشند اون وقت بیش از ۴۰ نفر هر ۴۰ نفر یک پدر و یک مادر دارند و میشه ۸۰ نفر سرجمع ۱۲۰ نفر .حال شما فکر کنید ۱۰۰هزار دانش آموز بگیرند و به پدر و مادرشان بدند بعد میشه ۳۰۰هزار کرونایی ماها که تصمیمات و خودمون و گرفتم مدرسه نمیریم اگر خدایی نکرده ک۱۹
    • نهمی ( مشهد) IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      3 0
      خوب احمق ها باز بریم امتحان حضوری بدیم دوباره کرونا زیاد میشه و همه باز میرن بیمارستان . بزارین این لامصب کرونا تموم بشه دیگه .
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      3 0
      به خدا اگر شما دلتون. به حال کسی بسوزه شما فقط به دنبال منافع خودتون هستید هرچی این جوانها زودتر بمیرند جای بیشتری برای شما و آقا زاده هاتون. باز میشه.
    • ناشناس IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      3 0
      پارادوکس داره موج میزنه در این تیتر ولی من فکر میکنم مسئولین محترم دارن به شعر سهراب عمل میکنند که میگه چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید فقط فرقش این که با الکل چشماشون رو شستن اصلا دیگه هیچ جا را نمیبینند کاش میشد با ویس کامنتم را خدمتشان بگم دیگه ببخشید زحمت شما خبرگزاری ها شد
    • u IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      2 0
      واااای توروخداااا چرا شیشم اخه؟؟؟ ی بچه ۱۲ سالع چجوری میتونه از خودش مراقبت کنه؟؟؟ مدرسه ما که اصلااا رعایت نمیشد ویزی همینحوری بچه ها همو بغل میکردن ولی خوب خوبه که میشه مجازی هم داد ازمون شیشمو... واقعا متاسفم برای وزات اموزش و پرورش... تاسف! مااینده‌سازان این کشوریم یابلا نسبت اندازه‌گاوم‌نیستیم
    • طالب حضوری بودن دوازدهم IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      0 5
      ببنید .کسانی که میگن نمیریم امتحان بدیم اتفاقا از همه زود تر میرن.اینجوری میگن که شما نرید و در رقابت از شما جلو بزنن.انقدر ساده نباشید......شما دانش آموزان خیلی چیزارو نمیدونید.مجازی بودن دوازدهم امری خنده داره.مثل این که بگی کنکور مجازی باشه.سوالاتم امسال آسونه.لطفا الکی کرونا رو بهونه نکنید
    • متاسفم برای دولت! IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      4 0
      یعنی شما فکر می کنین والدین برای هزینه درمان یا کفن ما دانش آموزا هستن؟!!اگه اینطور فک می کنین که پس خیلی احمقید ما بد بختا تدریسو مجازی با اون شاد لعنتی بدرد نخور یاد گرفتیم اون موقع ب فکر پایین اومدن سطح کشور نبودید حالا ب فکرش هستین؟شما لعنتی ها فقط به فکر خودتونین خدا ازتون نگذره
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      8 0
      بچه ها فکر کنم تجدید نظر کنه ستاد.احتمالا تعویق می خوره ولی حضوری. امروزم 18 هزار مبتلا داشتیم
    • نازنین IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      5 0
      من از موقعی شندیم ک همه امتحان هارو به تعویق انداختن اما امتحان ما نهایی هارو ک مجازی درس خوندیم و داریم اعتراض میکنیم به تعویق نمیاندازن دیگه فک کنم بود و نبود ما مردم مهم نیستم پس خوبه خود کشی کنیم
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      2 0
      برو بابا ............😒😒😒😤😤😤😠😡😠😡
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
      0 0
      چرا جاده هارو نمیبندید ها واقعا چرا ها
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
      0 0
      امتحان حضوری باشه بهتره چونکه کسی تقلب نمیکنه دیگه
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
      0 0
      خداحافظ دیگه
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      0 0
      خدار شکر که الان کشور ما رنگش قرمز که نیست میدونم که میشه بعد از انتخابات
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      0 0
      بعد از شاهکارتون که همه چی رو گرون کردید خجالت نمیکشید واقانکه شرم برشما
    • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      0 0
      برای کلاس پنجم مدرسه هارو که باز کنید دوباره باید مجازی درس بخونیم
    • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      0 0
      خداحافظ دوستان
    • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      0 0
      اعتراض ما هیچ کمکی نمیکنه
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      0 0
      هیچ کس به فکر ما مردم نیست
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      0 0
      کرونا. دیگه چی بود به جون ما افتاد هی داره قربانی میگیره