۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۴۶

فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

۲۰ هزار بسته معیشتی در کرمان توزیع شد

 ۲۰ هزار بسته معیشتی در کرمان توزیع شد

کرمان - فرمانده سپاه ثارالله کرمان از توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان کرمان به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی پیش از ظهر سه شنبه در رزمایش بزرگ کمک مومنانه در حسینیه ثارالله کرمان به خبرنگاران گفت: امروز قرارگاه خدمات اجتماعی امام حسن مجتبی (ع) با مشارکت کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام، سازمان تبلیغات، آستان قدس، دفتر نمایندگی ولی فقیه، سپاه ثارالله کرمان و… به مناسبت عید سعید فطر سومین مرحله از کمک‌های مومنانه طی امسال را برگزار کرد.

وی با اشاره به برگزاری مرحله اول این کمک‌ها در نیمه ماه شعبان با ۳۰ هزار بسته معیشتی و مرحله دوم در نیمه ماه رمضان با ۷۵ هزار بسته معیشتی افزود: در سومین مرحله کمک‌های مومنانه تعداد ۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی ۷ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

سردار معروفی همچنین از توزیع یک میلیون و ۴۸۲ هزار پرس غذای گرم (با ارزش هر پرس ۱۵ هزار تومان)، ۵ هزار و ۷۹۲ بسته گوشت قرمز خبر داد و افزود: همچنین نذر قربانی ۱۱۹ رأس گوسفند و دو رأس گاو به ارزش ریالی ۲۷۸ میلیون تومان انجام شد.

وی بیان کرد: مجموع کمک‌های قرارگاه خدمات اجتماعی امام حسن مجتبی (ع) در عید فطر ۳۰ میلیارد و ۳۷۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار خواهد گرفت.

سردار معروفی گفت: این قرارگاه در استان کرمان در همه عرصه‌ها ورود کرده و امسال در زمینه اشتغال خرد، ساخت مسکن مددجویان، آبرسانی روستایی و تهیه کمک جهیزیه برای نیازمندان به صورت جهادی و انقلابی حرکت‌های مومنانه ای انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه با همه وجودمان تا زمانی که مردم نیاز داشته باشند در کنارشان هستیم، افزود: این قرارگاه برای اجرای خدمات اجتماعی نگاه قومی، سیاسی و مذهبی ندارد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه خدمات ۱۵ ماه اخیر با همین فرآیند ادامه می‌یابد، نگاه ما جامع الاطراف و به عنوان عمل به رسالت و وظیفه است. دنبال انجام یک اقدام عملی هستیم؛ امروز باید در کنار مردم باشیم و برای حل مشکلات آنها مجاهدت کنیم.

وی گفت: زمانی در صحنه نبرد با دشمن مجاهدت می‌کردیم اما امروز برای ریشه کنی فقر مبارزه می‌کنیم؛ همانگونه که در مقابل دشمنان ایستاده و جان می‌دهیم برای ریشه کنی فقر هم مبارزه می‌کنیم تا مردم به خواسته‌های منطقی و معقولشان با هماهنگی و اتحاد برسند.

کد خبر 5209738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha