۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۲۱

پیشکسوت آبی پوشان:

استقلال از نظر فنی بهتر از پرسپولیس بود

استقلال از نظر فنی بهتر از پرسپولیس بود

مهاجم سابق آبی پوشان گفت: استقلال در روزی پذیرای شکست در دربی شد که به لحاظ فنی تیم برتر میدان بود و حداقل حق آنها از این مسابقه یک امتیاز بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در شبی که شکست برای آنها تبعات سنگینی در بر داشت، مقابل پرسپولیس در دربی بزرگ تهران با یک گل شکست خوردند که همین نتیجه باعث شد تا رده پنجم جدول سقوط کنند.

در خصوص این بازی و اتفاقات آن عباس سرخاب مهاجم پیشین آبی پوشان به خبرنگار مهر گفت: با جرات می‌گویم استقلال به لحاظ فوتبالی در این بازی شکست نخورد و فوتبالی به مراتب بهتر از حریف خود ارائه داد. اما مدافعان این تیم تنها یک بار در بازی تمرکز شان را از دست دادند و دو مهاجم پرسپولیس بهترین استفاده را از این موقعیت برده تا تیم شان را به پیروزی برسانند.

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: در چنین دیدارهای بزرگی مدافعان باید در همه ۹۰ دقیقه تمرکز داشته باشند و حتی یک لحظه غفلت و بر هم خوردن تمرکز نتیجه‌اش همین می‌شود که امروز برای استقلال مشاهده می‌کنیم.

وی در خصوص داوری و اتفاقات و حواشی آن گفت: آقای اکبریان در این بازی یک اشتباه بزرگ و چندین اشتباه کوچک‌تر داشت که همه‌اش به ضرر استقلال بود و همین اشتباهات بود که باعث شد بازیکنان ما عصبی شده و در دقایقی هم تمرکزشان را از دست بدهند. نگرفتن پنالتی هم که یک اشتباه غیر قابل بخشش بود. برای همین می‌توان گفت اشتباهات داوری در تعیین این نتیجه نقش داشت.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به اتفاقات پایان بازی گفت: این درگیری‌ها در شان فوتبال نیست و خیلی وقت است در دنیا چنین صحنه‌هایی دیده نمی‌شود. متاسفانه تنش‌ها در جریان بازی بود و باعث شد در پایان بازی این درگیری‌ها پیش آید. پرسپولیسی‌ها در دیدار قبلی شان هم بعد از سوت پایان با بازیکنان سپاهان درگیر شدند و این اتفاق بعد از دربی هم تکرار شد. هیچکس هم به شادی عجیب گلزن پرسپولیس اشاره نکرد.

سرخاب گفت: گلزن پرسپولیس قبلاً هم به خاطر شادی گل‌هایش محروم شده بود و در این بازی هم حرکت زشتی بعد از گلزنی انجام داد که خیلی‌ها آن را نمی‌بینند اما حرکت بهزاد غلامپور را می‌بینند. کمیته انضباطی باید به این شادی گل ورود کرده و اجازه ندهد بازیکنان در چنین دیدارهایی که بستر جنجال در آن فراهم است با حرکات خود بازیکنان و هواداران تیم‌های مقابل را تحریک کنند.

کد خبر 5212037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • gafar taba tabayi 65 IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      9 7
      فقط خودتون میتونین از خودتون تعریف و تمجید کنین . یه مثال هست . به روباه میگن شاهدت کیه میگه دومبمه حالا شما استقلالیا
    • مرتضی پرسپولیسی دواتیشه IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      5 5
      اول شما راجع به تیم خودتون نظر بده دوما شما ببین درگیری واسه چی بود تکل نادری که فقط به قصد دن بود این تکل تو لیگهای معتبر باعث محرومیت بازیکن میشه و آل کثیر همون شادی گلش که باعث محرومیت شد قشنگ ببین بعد نظر بده شما استقلالیا حریف پرسپولیس نیستین به زمین زمان گیر میدین
    • مرتضی پرسپولیسی دواتیشه IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      4 5
      در مورد پنالتی هم بازی رفت پرسپولیس متضرر شد کلا تو بازی‌ها استقلال بیشترین نفع را برده از اشتباهات داوری من با مدرک و سند ثابت میکنم پنالتی نبود برید عامو شما فقط حاشیه اید ترکی که فوتبال برتر گفت پنالتی همه الکی گفتن پنالتی بود در صورتی که قاعدی داشت خودشا می‌انداخت زمین
    • مارشملو IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      3 5
      تو روز بد پرسپولیس هم توانایی شکست این تیم رو نداشتن ...بماند که از نظر ایجاد موقعیت و شانس گل با پرسپولیس برابر بودن و چه بسا ضعیف تر هم عمل کردن!
    • حسین IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      2 3
      من یه هوادار تیم ملی وناظر بیطرف عرض کنم سرچشمه تنش در بازی از طرف داور بود وما بعد از سال ها هنوز نتوانستیم تبم داوری در سطح انتظارات فوتبالمون داشته باشیم قطعا باید عملکرد داوران را به صورت عمیق بررسی کزد و انگیزه های آنها از ثبت این داوری های بی ارزش را پیدا کرد هرچند به راحتی میشود حدس زد
    • محمد امینی IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      2 1
      شادی گل عیسی رو بفرستیدAFC شاید محروم شد شما از این کارا خوب یاد دارید
    • 3490071085 IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      2 2
      من پرسپولیسی دو آتیشه هستم، برین خدا را شکر کنین که مهدی قائدی دارین، اگه او نبود تا پنجم جدول هم نمی مدین..
    • مهدی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      2 1
      آقای سرخاب عزیز ، بزارین همون سرخاب دوستداشتنی باقی بمونین . همیشه عامل باخت رو داور معرفی میکنین . برادر عزیز داور هم ممکنه اشتباه کنه . یک روز به نفع شما و روزی به نفع پرسپولیس . پرسپولیس از تمرکز بالایی که داشت و از فرصتهایی که داشت بدرستی استفاده کرد و برنده شد . همین .
    • 🍀فن دلبر جذابشونم🍀 IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      1 0
      ههههه ن بابا😏 هیچکی پـــــرسپولیس نمیشه😌♥
    • ساسان IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      0 0
      خوب آقایون پرسپولیسی. اگه ایشون دمب روباه هست. در مورد خاص بودنتون و اینکه داوران عزیز همیشه با شما بودن به حرفهای معروفترین چهره دربی جناب هاشمی نسب توجه کنید. همه چیز مشخص میشود...