۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۴۳

توسط انتشارات کتابسرای تندیس؛

سه‌گانه«آسیموف در آغاز» چاپ شد/تشریح مسیری که آقای نویسنده طی کرد

سه‌گانه«آسیموف در آغاز» چاپ شد/تشریح مسیری که آقای نویسنده طی کرد

مجموعه سه‌گانه «آسیموف در آغاز» نوشته آیزاک آسیموف با ترجمه سعید سیمرغ توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه سه‌گانه «آسیموف در آغاز» نوشته آیزاک آسیموف به‌تازگی با ترجمه سعید سیمرغ توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

آیزاک آسیموف نویسنده آمریکایی روس‌تبار، یکی از نویسندگان شناخته‌شده ژانر علمی‌تخیلی است که در سال ۱۹۲۰ متولد و در سال ۱۹۹۲ درگذشت. سعید سیمرغ پیش‌تر رمان‌های «ریگی در آسمان» و «برجیس را بخر» را از این‌نویسنده ترجمه کرده که همین‌ناشر آن را منتشر کرده است.

مجموعه سه‌جلدی «آسیموف در آغاز» مربوط به دوران جوانی آسیموف است و این‌نویسنده در سه‌کتاب پیش‌رو، جزئیات نوشته هر داستان خود را به شرح و تفصیل توضیح داده است. او همچنین گفته ایده نوشتن هر داستان چگونه به ذهنش رسیده است. به این‌ترتیب مخاطب این‌کتاب سه‌جلدی، با مسیری که آسیموف در نوشتن داستان‌های علمی‌تخیلی خود طی کرده، آشنا می‌شود.

جلد اول این‌مجموعه با ۳۰۴ صفحه و قیمت ۵۹ هزار تومان، جلد دوم با ۲۶۴ صفحه و قیمت ۵۲ هزار تومان و جلد سوم هم با ۲۶۴ صفحه و قیمت ۵۲ هزار تومان عرضه شده‌اند.

کد خبر 5212931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha