۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۴۵

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

پیگیری نمایندگان خراسان شمالی برای جبران خسارت بلاهای طبیعی استان

پیگیری نمایندگان خراسان شمالی برای جبران خسارت بلاهای طبیعی استان

بجنورد- رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به وقوع سیل و زلزله در شهرستان‌های استان، گفت: نمایندگان خراسان شمالی پیگیر جبران خسارت‌های بلایا از طریق وزارت‌خانه‌های مربوط هستند.

سید محمد پاکمهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار داشت: وقوع حوادث طبیعی در خراسان شمالی همچون سیل و زلزله طی هفته‌ها و روزهای اخیر باعث ایجاد خسارت‌هایی به ساکنان شهرستان‌های استان از جمله شهرستان جاجرم شده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی تصریح کرد: این قبیل حوادث دارایی و سرمایه‌های اهالی زحمت‌کش و قشر مولد ساکن روستا را از بین می‌برد که جبران زیان‌های وارد شده نیازمند عزم جدی مدیران استانی برای دریافت بودجه از ستاد بحران کشور است.

وی افزود: مجموعه مدیریت هلال احمر استان و مسئولین شهرستان جاجرم در واکنش به حوادث ایجاد شده به خوبی از عهده مسئولیت برآمدند.

پاکمهر در انتها تصریح کرد: نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی نسبت برای جبران خسارت‌های ایجاد شده در استان، تمام تلاش و پیگیری‌های لازم را از سوی وزارت کشور و سایر وزارت‌خانه‌های مربوطه انجام می‌دهند تا اندکی از آلام مردم نجیب و شریف کاسته شود.

کد خبر 5214100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha