۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۱۶

قبل از شروع سال تحصیلی جدید؛

مدرسه دخترانه جماران ناحیه ۲ اهواز بازسازی می‌شود

مدرسه دخترانه جماران ناحیه ۲ اهواز بازسازی می‌شود

اهواز- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز گفت: اکنون مدرسه دخترانه جماران ناحیه ۲ این شهرستان در حال بازسازی است و قبل از شروع سال تحصیلی جدید، این بازسازی تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد امین منابی ظهر امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از دخترانه جماران در منطقه ناحیه ۲ شهرستان اهواز، گفت: مدرسه علوم و معارف اسلامی دخترانه که در ناحیه سه در حال فعالیت بود و در آن ناحیه به والدین و دانش آموزان خدمت‌رسانی می‌کردند، با استقبال گسترده دانش آموزان شهرستان اهواز مواجه شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز اظهار کرد: با توجه به ظرفیت محدود ساختمان صدرا به دلیل اداری بودن آن ساختمان، امکان فعالیت گسترده‌تر در آن مدرسه وجود نداشت.

وی افزود: در این زمینه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان از آموزش و پرورش، استانداری، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان پیگیری‌هایی را انجام داد اما به دلیل کمبود فضاهای آموزشی در ناحیه ۳ امکان در اختیار گذاشتن مدرسه نبود؛ بنابراین با توصیه و مشورت با کارشناسان امر، ترجیح داده شد تا مدرسه از ناحیه ۳ به ناحیه ۲ آموزش و پرورش انتقال داده شود.

حجت الاسلام منابی با عنوان اینکه مدرسه‌ای که در ناحیه ۲ برای مدرسه دخترانه صدرا در اختیار اداره تبلیغات اسلامی قدیمی شده است، خبر داد: با پیگیری‌های انجام شده و همکاری سازمان نوسازی مدارس، این مدرسه در حال بازسازی است و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید مدرسه دخترانه جماران در ناحیه ۲ شهرستان اهواز تکمیل می‌شود و دانش آموزان از ناحیه ۳ به ناحیه ۲ آموزش پرورش منتقل می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز گفت: امید است که این مدرسه قبل از شروع سال تحصیلی جدید آماده شود و دانش آموزان به مدرسه جدید منتقل می‌شوند اما به هر دلیل دیگری اگر مسئله ساخت‌وساز با تأخیر باشد، والدین نگران نباشند چرا که مدرسه در همان فضای آموزشی حال حاضر در ناحیه سه برای سال تحصیلی جدید فعالیت خواهد کرد.

کد خبر 5216705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha