۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۱۲

آیت الله میرباقری:

جبهه سکولارها به دنبال پایان انقلاب اسلامی هستند

جبهه سکولارها به دنبال پایان انقلاب اسلامی هستند

شاهرود- عضو خبرگان رهبری و رئیس فرهنگستان علوم اسلامی با بیان اینکه جبهه سکولارها به دنبال پایان انقلاب اسلامی هستند، گفت: دشمن با ابزار رسانه و عملیات روانی تلاش می‌کند ما را مغلوب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مهدی میرباقری ظهر پنجشنبه در نشستی با فعالان فرهنگی شهرستان شاهرود با عنوان عهد همدلی و به میزبانی مسجد رسول اکرم (ص) با بیان اینکه جبهه سکولارها به دنبال پایان انقلاب اسلامی هستند، ابراز داشت: گروهی در داخل به نام مدرنیته با جریان‌هایی همراه هستند که نباید مردم از دل این افراد رئیس جمهور را برگزینند.

وی با بیان اینکه امروز بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی باید به سمت تمدن بزرگ اسلامی و ظهور گام بر داریم باید رئیس جمهوری را داشته باشیم که با این موضوع همراه باشد، افزود: امروز رئیس جمهوری را می‌خواهیم که به دنبال طرح‌های جهانی اسلامی باشد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه عده هستند که انقلاب اسلامی را به اصطلاح با مدرنیته می‌خواهند که این افراد هم ظرفیت ریاست جمهوری ندارند، بیان کرد: رئیس جمهور انقلاب اسلامی باید در مقیاس مأموریت انقلاب اسلامی بیندیشد.

میرباقری با بیان اینکه ابزار رسانه و جنگ رسانه‌ای دخیل هستند و قطعاً از جریان غرب گرا و اعتدالیون دفاعی تمام قد خواهند کرد، ابراز کرد: همانطور که امام خمینی (ره) می‌فرمودند باید دید که اگر دشمن از کسی تعریف کند و دانست که آن شخص و جریان به نفع انقلاب اسلامی نیست.

وی با اشاره به رسالت گروه‌های فرهنگی و جبهه انقلاب اسلامی، تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا مردم را از این دوره که امپراطوری رسانه‌ای غرب و فضای مجازی و اخبار فاسد فراگرفته عبور دهیم همچنین باید ظرفیت‌های فرهنگی را در محور بیانیه گام دوم وارد عرصه فعالیت کرد و پیوست‌های اجتماعی را در کنار فرهنگ مورد توجه قرار داد تا موفق شد.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی با بیان اینکه امروز بر ما است که تکلیف محور باشیم، ابراز کرد: تکلیف اجتماعی امروز یکی از مهمترین رسالت‌های ما در قبال کشور است لیکن می‌بایست مقیاس کار فرهنگی را ارتقا دهیم و واحد کار را از فرد به جامعه ارتقا بخشیم

کد خبر 5216719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha