۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۵۱

آزادی زندانیان با ضمانت‌های جعلی!

آزادی زندانیان با ضمانت‌های جعلی!

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۲ جاعل که با صدور «گواهی کسر از حقوق» جعلی، زندانیان را آزاد می‌کردند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان در خصوص دستگیری اعضای باند «جعل گواهی‌های کسر از حقوق» بیان داشت: با شکایت یکی از شعب دادسرای ناحیه ۱۴ تهران مشخص شد که ۲ متهم با همدستی یکدیگر به ازای دریافت مبالغی از مال باخته، گواهی کسر از حقوق جعلی صادر کرده‌اند و مال باخته خواستار آزادی زندانی از مرجع قضائی شده است.

وی با اشاره به اینکه مخفیگاه متهمان در اطراف میدان ولیعصر شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی از این مکان بازدید شد، اضافه کرد: اعضای این باند هنگام صدور گواهی‌های کسر از حقوق و احکام کارگزینی و فیش‌های حقوقی بازداشت شدند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: در بازرسی از این مکان تعداد زیادی مهر شرکت‌های تقلبی و گواهی کسر از حقوق و فیش‌های حقوقی جعلی کشف و متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کردند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: متهمان معترف شدند با درج آگهی در فضای مجازی و با عنوان ضمانت بانکی، مشتریانشان را شناسایی و پس از دریافت مبالغی از مال باختگان، گواهی کسر از حقوق جعلی تحویل می‌دادند.

سرهنگ کنجوریان اشاره کرد: تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده و جرایم احتمالی ادامه دارد.

کد خبر 5220581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha